Odinaire geblondeerde vrouwen op leeftijd met hangtieten moeten natuurlijk vooral dan opmerkingen gaan maken over het figuur van andere vrouwen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaat ze het nou over d'r figuur hebben de hele tijd?
ik welquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef Q. het volgende:
Ik luister niet.
Jaha dat weten we nu welquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aangezien niemand de laatste post van de vorige pagina leest![]()
OVERSIGHT EN MIRAGE KOMEN NIET
OS ZIJN MOEDER IS OVERLEDE EN HEEFT EEN HELE ZWARE DAG GEHAD EN ZIT NU THUIS
quote:
Idd! Wat hij zegt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
Voor wie zich verveelt: http://www.partybabe.net/index.php?site=image&pic=girls_compilation_16
Amai mijn Miranda!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie zich verveelt: http://www.partybabe.net/index.php?site=image&pic=girls_compilation_16
Gelezen nu? Niet meer doorgrappen over OS die zogenaamd onderweg is?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef Marietje_34 het volgende:
Waarom al die kutgrappen over Oversight die onderweg zou zijn?
Zijn moeder is vandaag overleden. Beetje ongepast, of nie ??![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:48 schreef nixxx het volgende:
mompelt iets over www.forumeerstewereldoorlog.nl
Bedankt he, nu heeft Yvonne mijn vraag niet beantwoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Odinaire geblondeerde vrouwen op leeftijd met hangtieten moeten natuurlijk vooral dan opmerkingen gaan maken over het figuur van andere vrouwen.
Dat compenseert het minderwaardigheids-gevoel natuurlijk weer een beetje.![]()
En nog steeds fout.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Anders noem je mijn naam even twéé keer!
Wie doen dat danquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Gelezen nu? Niet meer doorgrappen over OS die zogenaamd onderweg is?
Luister je wel? Naar FOK radio dus? OS en Mirage zouden onderweg naar de studio zijn maar zijn zogenaamd verdwaald.quote:
ze vergat het zelf.. ze is ook geen 20 30 40 50 meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
daar weet ik alles van, daar heeft ze 5,5 uur aan een stuk door over gepraat, ik heb ondertussen de krant gelezen, ze had het niet eens door
![]()
Wat ben je rustigquote:
Ik was de tuin aan het wateren.quote:
Nee ik was niet in de tuin aan het plassen.quote:
Jaja, ik snap het alquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Luister je wel? Naar FOK radio dus? OS en Mirage zouden onderweg naar de studio zijn maar zijn zogenaamd verdwaald.
Oversight zijn moeder lag al een tijd heel slecht, en vanmorgen is ze dus overleden. Daarom vind ik deze 'grap' -als dat het is- op dit moment erg ongepast.
Barra meldt het daarom in dit topic, ik ook, Barra meldt het ook op de chat maar er wordt niet op gereageerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |