quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:56 schreef Aurelium het volgende:
Schaamteloos topic wat mij betreft. Je zult maar familie of bekenden in het ziekenhuis hebben liggen nu.
le-zenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad wat konden al die mensen er aan doen dat ze op die trap stonden![]()
den-ken!!!!!!quote:
en het liefst logischquote:
nee, ik zeg dat de mensen ONDER de trap er niets aan kunnen doen.quote:
neejoh, de joden zullen het wel weer gedaan hebben. want dat is toch zo'n "probleemvolk"!!11quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef postmortum het volgende:
en de zangeres van zuco 103 is zwart![]()
Dus wedden dat de allochtonen weer de schuld krijgen![]()
ja en dan typ je ditquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, ik zeg dat de mensen ONDER de trap er niets aan kunnen doen.
quote:Misschien stonden er wel 49 mensen te dansen en te springen en probeerde nummer 50 de anderen te stoppen en weg te komen en is dat juist de persoon die op de IC ligt.
dat is dan wel weer waar, die hoeven niet mee te bouwen van mij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, ik zeg dat de mensen ONDER de trap er niets aan kunnen doen.
ja, waarin staat dat de persoon die op de IC ligt doorhad dat het mis zou gaan probeerde weg te komen en de anderen wilde stoppen.quote:
en nog verbaast kijken als het hele zooitje naar beneden komt tiefenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat is dan wel weer waar, die hoeven niet mee te bouwen van mij.
ook al zijn die nog wel dom genoeg om onder een trap te gaan staan waar 50 vandalisten op zitten te dansen.![]()
Daar twijfel je aan? True, je bent er waarschijnlijk niet bij geweest maar om het nou in twijfel te trekken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef Senang het volgende:
-mits het echt gebeurd is- .
Ach, er wordt zoveel aandacht aan besteedt dat het wat ongeloofwaardig wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar twijfel je aan? True, je bent er waarschijnlijk niet bij geweest maar om het nou in twijfel te trekken?
ja dat was dus ook wat ik met deze topic probeerde te zeggen, maar dan creatiever.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef Senang het volgende:
Overigens wordt ik bij dit soort dingen altijd een beetje moet van de eeuwige zoek naar schuld. Het was gewoon een ongeluk -mits het echt gebeurd is- .
Nee. Jij geeft de mensen op de brug de schuld. Dan doe je dus hetzelfde. Accepteer gewoon dat dit soort dingen eens in de zoveel tijd gebeuren. Al die onderzoeken enzo zijn mijns inziens zonde van het geld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja dat was dus ook wat ik met deze topic probeerde te zeggen, maar dan creatiever.![]()
net zoals bij de 4daagse de leiding de schuld proberen te geven, echt zo teringtriest.
sorry maar als ik op een trap ga stampen tot de treden kapot zijn dan word dat gewoon gezien als vandalisme, maar wanneer ik vervolgens hard op mn smoel ga en met verwondingen het ziekenhuis in moet dan is het opeens de schuld van de trap-eigenaar?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:18 schreef Senang het volgende:
[..]
Nee. Jij geeft de mensen op de brug de schuld. Dan doe je dus hetzelfde. Accepteer gewoon dat dit soort dingen eens in de zoveel tijd gebeuren. Al die onderzoeken enzo zijn mijns inziens zonde van het geld.
Nee, het is niemands schuld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
sorry maar als ik op een trap ga stampen tot de treden kapot zijn dan word dat gewoon gezien als vandalisme, maar wanneer ik vervolgens hard op mn smoel ga en met verwondingen het ziekenhuis in moet dan is het opeens de schuld van de trap-eigenaar?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |