Hey, dat is toevalligquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
kip lagat is toch een marathonloopster
Daar zit toch geen vlees aan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga voor de Haile SeNasi.
Zeg je dat ook altijd tegen je vriend?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
Haal je de bruine korstjes er wel af?
Moet ie wel even een zak rutger Smiths meenemen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef SCH het volgende:
Zal Ik Bram Som-melier even bellen voor een lekker glaasje wijn erbij Tong?
iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Robocock het volgende:
Goed topic.
Ambiguïteit ?Als ik iets vies vindquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef ArtyShock het volgende:
Voor een geslaagde ambiguïteit had de TT dan ook beter kunnen koppen: "Over 30 minuten is mijn Kip Lagat klaar".
Jij hoeft jezelf niet op de borsjt te kloppen over hoe je een kipje warm maakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
Kut de Kip zakt een beetje in. Ik heb ook iets Russisch in de pan wat het eerst gaar is ga ik eten.
Toch vind ik spier beter te eten dan vet hoor. Een randje is lekker; wordt het soms mals van. Maar wel met mate...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tong? Jij bent erg. Daar zit toch absoluut geen vlees aan?
Je zou beter een sumo-worstelaar in eigen vet laten gaarsudderen. Heb je nog wat fatsoenlijks in je maag.
Als je 't goed laat sudderen smelt al dat vet vanzelf weg hoor. En sumo-worstelaars hebben volgens mij best wel spieren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Toch vind ik spier beter te eten dan vet hoor. Een randje is lekker; wordt het soms mals van. Maar wel met mate...
Met die kwartel-eitjes? Dan heb je er wel een paar meer nodig...quote:
Glaasje vodka erbij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |