abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:13:05 #1
100361 Basso
Save a tree, eat a beaver
pi_40583991
Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness. Ik ben niet tenger gebouwd, maar ook helemaal niet breed. Borstkas wil nog wel maar voornamelijk mijn armen laten te wensen over.

Ik fitness nu 4 keer per week, met een programma gericht op groei van spiermassa. Ik vroeg me af hoe ik dit kan stimuleren dmv voeding etc. Mijn doel is dus niet om enorm breed te worden, ik wil alleen wat sneller resultaat halen dan met alleen workouts. Ik let nu totaal niet op mijn voeding bij het trainen

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
pi_40584252
BB dus
balsporten :r
pi_40584598
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Basso het volgende:
Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness. Ik ben niet tenger gebouwd, maar ook helemaal niet breed. Borstkas wil nog wel maar voornamelijk mijn armen laten te wensen over.
Ik heb precíes hetzelfde.
pi_40584655
Eiwit-shakes nemen

Te bestellen via internet

ik ben te lui om te zoeken, maar ik neem dat zelf ook altijd..
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:46:20 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_40585510
4 keer in de week is best veel... zou sowieso flink veel eten dan als je meer spieren wilt... anders verbrand je alleen maar en bouw je niks op. Dingen met eiwitten en in mindere maten vetten zijn goed, koolhydraten (suikers) en dan voornamelijk de lange koolhydraten (zetmeel enzo, in brood, pasta en aardappelen enzo) volgens mij wat minder.... daar heb je meer behoefte aan bij duursporten.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_40585532
je merkt het ook pas na een jaar trainen ofzo...dan is het pas goed zichtbaar...je moet geen wonderen verwachten!
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_40585679
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Dragonfly het volgende:
je merkt het ook pas na een jaar trainen ofzo...dan is het pas goed zichtbaar...je moet geen wonderen verwachten!
Dat gaat niet helemaal op.
Je kan bij 4x in de week trainen na een maand al resultaat zien. Andere zien het trouwens beter dan jezelf.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_40585778
lees er eens een boek over, maak een afspraak met een dietiste, en eet nadat je hebt gesport...
http://www.runinfo.nl/boekensportvoeding.htm
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_40585893
ja pfff, moet je er ook nog dingen voor lezen!!! hallo stoer spierbundels lezen niet
'The Less you know, The more you believe'
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:58:38 #10
144746 x302
Een happer in therapie
pi_40586032
body building = je spieren in je lichaam opbouwen

goede fitness centra (waar ook wel body builders rondlopen) geven ook voedingsadvies
htttp://word-list.com
pi_40586429
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef simonsvision het volgende:
lees er eens een boek over, maak een afspraak met een dietiste, en eet nadat je hebt gesport...
http://www.runinfo.nl/boekensportvoeding.htm
op internet is genoeg over te vinden, vermijd diëtistes ( ik vraag me nog steeds af wat je tijdens zo'n opleiding leert), en eet regelmatig, regelmatig veel.
pi_40589429
Fuck nou toch eens een end op met die "ik wil niet super gespierd worden" topics en lees het BB-topic, dutchbodybuilding.com door ipv zo te janken over hoe breed je wilt worden.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:38:14 #13
100361 Basso
pi_40600155
ik zat te kijken naar die eiwitshakes etc.. wanneer je die op een goede manier gebruikt zou je dus sneller kunnen groeien. Maar als je stopt met gebruiken neemt je spiermassa dan ook weer net zo hard af als je niet op hetzelfde niveau blijft fitnessen?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:18:49 #14
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40601055
wat LedZep zegt. Ik heb ook totaal niet als doel om super groot te worden, alleen wat atletischer en sterker. Vooral in de benen. En het BB-topic en dutchbodybuilding kunnen je daar naar schatting 38891 maal meer bij helpen dan dit mietjes-topique
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_40601131
Trainen als een beer, vreten als een varken en slapen als een roosje......
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:09:00 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40602442
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:18 schreef J-Will het volgende:
wat LedZep zegt. Ik heb ook totaal niet als doel om super groot te worden, alleen wat atletischer en sterker. Vooral in de benen. En het BB-topic en dutchbodybuilding kunnen je daar naar schatting 38891 maal meer bij helpen dan dit mietjes-topique
Zo gek zijn de reacties hier toch niet.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:46:09 #17
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_40605526
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zo gek zijn de reacties hier toch niet.
nouja als je bedenkt dat iemand meteen eiwit shakes aanraad ipv een goed voedings schema waar je veel meer aan hebt

versprijd over de dag veel eten en dan voornamelijk complexe kh, eiwitten en zoveel verzadigde en onverzadigde vetten (niet te veel, want je wil ook niet vet worden denk ik )
denk hierbij aan dingen zoals bruinbrood met kipfilet, melk, noten, rijst, eieren, kwark enz...

en ik zou toch ff in BB topic komen kijken want daar staat genoeg info die mensen die niet te breed willen worden ook goed kunnen gebruiken
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_40653268
Ik vond het boek 'het buikspier dieet' erg goed. Het is geschreven door de hoofdredacteur van Men's Health. In tegenstelling tot wat de titel doet vermoeden, gaat het vooral over goede voeding voor spieropbouw, en niet (alleen) over de buikspieren.

Meer info: http://www.absdiet.com/uof/absdiet/?source=rodale
pi_40972361
Hahaha je kunt moeilijk zo maar roepen, koop maar eiwitten of koop maar stackers of dit of dat.
Dat roep je een spekbukkem.
Naieviteit is onschuld.
pi_40972705
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Hahaha je kunt moeilijk zo maar roepen, koop maar eiwitten of koop maar stackers of dit of dat.
Dat roep je een spekbukkem.
Dit topic loopt zo sloom, TS is waarschijnlijk al weer gestopt met "sporten" dus wat heeft het nog voor nut. Iedereen wil wel wat gespierder worden, maar dat is niet in een weekje te doen...
pi_40974141
slot..

of roidage?
pi_40974163
Van de sportmoderators hebben we in het verleden weinig hoeven te verwachten wat het sluiten van belachelijke topics als deze betreft, dus ik ben bang dat ook deze open blijft.
pi_40974240
LedZep en J tot sportmods
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:54:15 #24
100361 Basso
pi_40974443
wat mij betreft mag hij dicht

aangemeld bij dutchbodybuildforum, hoop leesvoer
pi_40974519
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef Basso het volgende: