Ik heb precíes hetzelfde.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Basso het volgende:
Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness. Ik ben niet tenger gebouwd, maar ook helemaal niet breed. Borstkas wil nog wel maar voornamelijk mijn armen laten te wensen over.
Dat gaat niet helemaal op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Dragonfly het volgende:
je merkt het ook pas na een jaar trainen ofzo...dan is het pas goed zichtbaar...je moet geen wonderen verwachten!![]()
op internet is genoeg over te vinden, vermijd diëtistes ( ik vraag me nog steeds af wat je tijdens zo'n opleiding leert), en eet regelmatig, regelmatig veel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef simonsvision het volgende:
lees er eens een boek over, maak een afspraak met een dietiste, en eet nadat je hebt gesport...
http://www.runinfo.nl/boekensportvoeding.htm
Zo gek zijn de reacties hier toch niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:18 schreef J-Will het volgende:
wat LedZep zegt. Ik heb ook totaal niet als doel om super groot te worden, alleen wat atletischer en sterker. Vooral in de benen. En het BB-topic en dutchbodybuilding kunnen je daar naar schatting 38891 maal meer bij helpen dan dit mietjes-topique
nouja als je bedenkt dat iemand meteen eiwit shakes aanraad ipv een goed voedings schema waar je veel meer aan hebtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo gek zijn de reacties hier toch niet.
Dit topic loopt zo sloom, TS is waarschijnlijk al weer gestopt met "sporten" dus wat heeft het nog voor nut. Iedereen wil wel wat gespierder worden, maar dat is niet in een weekje te doen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Hahaha je kunt moeilijk zo maar roepen, koop maar eiwitten of koop maar stackers of dit of dat.
Dat roep je een spekbukkem.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef Basso het volgende:
wat mij betreft mag hij dicht
aangemeld bij dutchbodybuildforum, hoop leesvoer
Net of je uberhaupt ooit breed wordt als je zo'n instelling hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef LedZep het volgende:
Fuck nou toch eens een end op met die "ik wil niet super gespierd worden" topics en lees het BB-topic, dutchbodybuilding.com door ipv zo te janken over hoe breed je wilt worden.
ja, Gregg Valentino. Had het al eerder gezien, wat een idioot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:36 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Hebben jullie allemaal net Talpa gekeken, met die gasten die steroïden nemen?
Grootste mongool ter wereld, krijgen mensen meteen een goed beeld van de bodybuildersquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:49 schreef Fatality het volgende:
[..]
ja, Gregg Valentino. Had het al eerder gezien, wat een idioot.![]()
Hoezo? Fitness = spieren kweken, bodybuilding = steroiden, toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Grootste mongool ter wereld, krijgen mensen meteen een goed beeld van de bodybuilders![]()
![]()
Waar kan ik deze fit fact op het internet vinden dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef luukoluuk het volgende:
Door veel eiwitten en koolhydraten gaan je aderen dichtslibben, en kan je hartklachten krijgen.
succes verderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef Basso het volgende:
wat mij betreft mag hij dicht
aangemeld bij dutchbodybuildforum, hoop leesvoer
Fit-facts?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef luukoluuk het volgende:
Ik ben fitness instructeur en ik kan je vertellen dat de eerste drie maanden bestaan uit verbeterde coordinatie van de spieren. Probeer niet te veel op je voeding te letten. Door veel eiwitten en koolhydraten gaan je aderen dichtslibben, en kan je hartklachten krijgen. Als je gevarieerd eet en bijvoorbeeld soms pasta en tonijn eet (waar veel koolhydraten en eiwitten inzitten), dan kun je nog een stuk groeien. Je hoeft niet persee mij te geloven maar zoek maar eens op internet naar fit-facts. Daar kan je veel van leren.
Ik ben nieuw op dit forum en zal ook fit-facts op het forum zetten.
Sportieve groeten
Luuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |