Kan wel, maar volgorde 6e 1e is officieel ekend. Op b.v. 4 mei wordt eerst in de Nieuwe Kerk 6e couplet gezongen en dan buiten 1e couplet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef AntonDingeman het volgende:
wordt het zesde couplet niet veel door christenen gezongen?
njetquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef AntonDingeman het volgende:
van Giffen?
Dat kan kloppen, maar maar één archeoloog heeft ze gevonden en mag dus als hoofdopgraver gevraagd worden. +het is echt een heel bekende naam (veronderstelde ik)quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef AntonDingeman het volgende:
beetje rare vraag
volgens mij hebben een heleboel archeologen meegeholpen aan het opgraven van Troje en Mycene
Een keer wat anders. Houd je gemak een beetje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef AntonDingeman het volgende:
wtf het is nog bezig!?!?
wat heeft dit met algemene kennis te maken
Ja goeie vraag. Is eigenlijk meer een nostradamus vraag...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef AntonDingeman het volgende:
wtf het is nog bezig!?!?
wat heeft dit met algemene kennis te maken
?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:39 schreef DeSiever het volgende:
Dat geeft aan dat jullie niets van atletiek weten. Daarom mag je gokken.
Ik betwist eigenlijk überhaupt dat sport tot algemene kennis gerekend kan worden...maar daarin sta ik vast alleen. Vind het gewoon een beetje raar dat je naar een toekomstige sportuitslag vraagt...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:39 schreef DeSiever het volgende:
Dat geeft aan dat jullie niets van atletiek weten. Daarom mag je gokken.
Die donkere medelandse inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar even voor de goede orde: Is Kiplagat die negerin?
Neequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar even voor de goede orde: Is Kiplagat die negerin?
Ga even een zak met humor kopen bij de groentenboer..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik betwist eigenlijk überhaupt dat sport tot algemene kennis gerekend kan worden...maar daarin sta ik vast alleen. Vind het gewoon een beetje raar dat je naar een toekomstige sportuitslag vraagt...![]()
Mwah, zo'n groot punt is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik betwist eigenlijk überhaupt dat sport tot algemene kennis gerekend kan worden...maar daarin sta ik vast alleen. Vind het gewoon een beetje raar dat je naar een toekomstige sportuitslag vraagt...![]()
Ja, hoe je 't ook noemt. Ik dacht dat ik gewoon netjes was in m'n omschrijving.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Die donkere medelandse inderdaad.
Je schiet wel erg in de verdedigingquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ga even een zak met humor kopen bij de groentenboer..
Snap het gezeur niet zo goed. Lighten up.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Je schiet wel erg in de verdediging![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef theSummoner het volgende:
Is eigenlijk meer een nostradamus vraag...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef DeSiever het volgende:
Ik denk zelf niet dat ze wint. We gaan het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |