abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40641555
Wij hebben nu 2 pasjes, eentje daarvan is al erg oud. We kunnen er nog wel mee naar binnen, maar niet meer mee betalen

Maarja, 2 pasjes is altijd handig aangezien je per pas maar met 2 personen naar binnen mag.
pi_40645241
Bij de ingang scannen ze het pasje niet, ook zoeken ze het nummer niet in de computer op. Dus kan je inderdaad met een oud pasje wel naar binnen. Heel handig inderdad, omdat je maar met 2 personen met pasje naar binnen mag.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:51:55 #28
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_40652603
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef LotjeSpieg het volgende:
Bij de ingang scannen ze het pasje niet, ook zoeken ze het nummer niet in de computer op. Dus kan je inderdaad met een oud pasje wel naar binnen. Heel handig inderdad, omdat je maar met 2 personen met pasje naar binnen mag.
je mag met 2 volwassenen en ongelimiteerd aantal kinderen. Handig als je met je ouders gaat winkelen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_40656029
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef lipje het volgende:

[..]

je mag met 2 volwassenen en ongelimiteerd aantal kinderen. Handig als je met je ouders gaat winkelen
Kinderen onder de 10 wel te verstaan. Vanaf 10 jaar tel je als introduce.
pi_40657955
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:29 schreef LotjeSpieg het volgende:

[..]

Kinderen onder de 10 wel te verstaan. Vanaf 10 jaar tel je als introduce.
Dat hebben ze ook veranderd trouwens. Eerst was het toch zo dat er helemaal geen kinderen onder de 12 naar binnen mochten?
pi_40675111
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:06 schreef Nuna het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook veranderd trouwens. Eerst was het toch zo dat er helemaal geen kinderen onder de 12 naar binnen mochten?
Is sinds vorig jaar veranderd. Vre-se-lijk.
pi_40675738
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:06 schreef Nuna het volgende:

[..]

Dit is toch niet veranderd?!?! 2 maanden geleden was dit in elk geval nog de officiele regel. Weliswaar hangt het wel weer af, van wie er bij de vestigingen bij de ingangscontrole zit.

Eerder mochten er inderdaad geen kinderen onder de 10 mee naar binnen. Toen werd er veel geklaagd door mensen dat ze hun kinderen niet mee naar binnnen mochten nemen, daarom is deze regel toen veranderd, en nu klagen vooral de klanten die voor hun (horeca)onderneming inkopen komen doen, die kinderen lopen natuurlijk in de weg.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:34:45 #33
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40676307
De MAKRO heeft zelf natuurlijk helemaal geen behoefte aan pasjes, dat is alleen maar zo omdat zij op lokaties zitten waar je in NL geen Supermarché's mag bouwen. En daarom zijn zij zogenaamd een groothandel, net zoals RTL geen NL zender is. Met dank aan de NL politiek en AH.

Het feit dat er sinds een jaar ofzo allemaal kinderen rondrennen en dat je allerlei dingen niet meer per 6 maar per stuk kunt kopen doet mij denken dat de MAKRO steeds minder aan het begrip "groothandel" hecht

Ik ga naar de "groothandel" en neem mee: 1 brood, 1 pak melk, 1 potje jam en ons rosbief. Wat is "groot"aan die handel? Goedkoop zijn ze meestal ook niet. Enige voordeel voor mij is rust (totdat die kids er naar binnen mochten) en dat je alles in 1 keer achterin de otoo kan gooien.

Volgende stap van de MAKRO is denk ik het afschaffen van de pasjes, enige probleem lijkt mij dan hoe je hang-jongeren/-ouderen buiten moet houden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:43:48 #34
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_40676479
Ach tegenwoordig schijnt heel Nederland wel of a) zo'n pasje te hebben, of b) een te lenen . Het pasjessysteem werkt naar mijn mening dus ook al niet meer, in toevoeging tot de reactie boven mij.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:44:53 #35
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40676502
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Ach tegenwoordig schijnt heel Nederland wel of a) zo'n pasje te hebben, of b) een te lenen . Het pasjessysteem werkt naar mijn mening dus ook al niet meer, in toevoeging tot de reactie boven mij.
Dat bedoel ik. Wat de MAKRO betreft krijgt iedereen bij geboorte een pas. Alleen maar meer klanten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_40676586
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
En nu?
pi_40677533
Tijdens een jaarpresentatie (toen ik nog bij de Makro werkte) is het pasjessysteem inderdaad wel eens ter sprake gekomen. Makro wil inderdaad zoveel mogelijk klanten, dus die is blij als mensen pasjes uitlenen aan elkaar. Zoals Hyperdude al zie, zijn er op de plekken waar de Makro's zitten geen gewone supermarkten toegestaan. Makro ziet op dit moment geen mogelijkheid om van het pasjessysteem af te komen.
Bij de Makro denken ze elke klant is er 1 meer en die is meer dan welkom. Alleen vanuit de overheid worden er wat beperkingen opgelegd. Onder andere aan wie de passen verstrekt mogen worden. De aanvraagformulieren voor een pas moeten allemaal 3 maanden bewaard worden en worden af en toe gecontroleerd.
pi_40678131
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef LotjeSpieg het volgende:
Tijdens een jaarpresentatie (toen ik nog bij de Makro werkte) is het pasjessysteem inderdaad wel eens ter sprake gekomen. Makro wil inderdaad zoveel mogelijk klanten, dus die is blij als mensen pasjes uitlenen aan elkaar. Zoals Hyperdude al zie, zijn er op de plekken waar de Makro's zitten geen gewone supermarkten toegestaan. Makro ziet op dit moment geen mogelijkheid om van het pasjessysteem af te komen.
Bij de Makro denken ze elke klant is er 1 meer en die is meer dan welkom. Alleen vanuit de overheid worden er wat beperkingen opgelegd. Onder andere aan wie de passen verstrekt mogen worden. De aanvraagformulieren voor een pas moeten allemaal 3 maanden bewaard worden en worden af en toe gecontroleerd.
Meestal op de plaats waar de Makro gevestigd is mag geen winkel staan. Wel een groothandel voor bedrijven/particulieren. Daarom zijn dacht ik ook die pasjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')