owhhh ik moch voor de laatste keer wel met het geblokkeerde pasje alles afrekenen!! dus het is niet zo dat je bij de kassa staat met een geblokkeerde pas en dat je alles terug moet zetten!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:13 schreef Ericjuh het volgende:
zo heb ik namelijk een jaar kunnen shoppen bij makro, totdat er een nieuwe pasje aangevraagd werd... was gelijk laatste keer macro
Als je een tijd niet meer komt dan kan het wel kloppen dat je de folder niet meer krijgt. Als het goed is blijft je pas gewoon actief tot je idd. zelf aangeeft dat het bedrijf opgeheven/overgenomen is of dat je er geen prijs meer op stelt in hun systemen te staan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef countergirl het volgende:
Volgens mij is de pas bij ons wel een keer geblokeerd omdat we niet binnen een halfjaar tijd daar zijn geweest. Het kan ook zijn dat we de folder niet meer kregen ik weet het niet meer precies.
quote:Waarom ontvang ik de Makro-folder niet meer?
Elke twee weken worden klanten geselecteerd die in aanmerking komen voor de Makro-folder. Deze folderselectie en toezending is een geautomatiseerd proces waarin naar verschillende criteria wordt gekeken, onder andere naar omzet en de recentheid van uw laatste bezoek. Door de complexheid van het selectieproces kunnen wij helaas niet per klant aangeven of u wel of niet geselecteerd bent voor deze folderverzending.
Graag wijzen wij u erop dat met behulp van uw pasnummer, de folder ook altijd via onze site te bekijken is.
Dat eerste staat idd op makro.nlquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef PLAE@ het volgende:
ah ok top. dus de folder vervalt maar je pas blijft geldig.
Lekker lekker![]()
Als je 12maanden omzet op 0 staat, dus als je al 12 maanden niets gekocht hebt, wordt je pas geblokkeerd. Ook wordt eens per zoveel tijd de database vergeleken met de gegevens van de KvK. Als deze niet overeenkomen dan kan de pas ook geblokkeerd worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef PLAE@ het volgende:
ah ok top. dus de folder vervalt maar je pas blijft geldig.
Lekker lekker![]()
Dit klopt helemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je 12maanden omzet op 0 staat, dus als je al 12 maanden niets gekocht hebt, wordt je pas geblokkeerd. Ook wordt eens per zoveel tijd de database vergeleken met de gegevens van de KvK. Als deze niet overeenkomen dan kan de pas ook geblokkeerd worden.
Bij elke vestiging waar ik ben geweest wordt er tegenwoordig weer op gecontroleerd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:38 schreef zout-droppie het volgende:
En hier word soms ook gecontroleerd of de naam op het pasje overeenkomt met degene die naar binnen wil.
Hier is het maar sporadisch en we komen er toch bijna wekelijks. (Vestiging Groningen).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:46 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Bij elke vestiging waar ik ben geweest wordt er tegenwoordig weer op gecontroleerd.
Indien je je pas bent vergeten en toch naar binnen wil is dat ook geen probleem. Gewoon even melden en ze maken een dagpas aan voor je.
In principe moet het altijd gecontroleerd worden. In de praktijk blijkt, dat het er helemaal van afhangt wie je bij de ingang treft. Hetzelfde geld met het toestaan van tassen en kinderwagens/buggy's. Deze mogen eigenlijk niet naar binnen, maar als je geluk hebt, vindt degene het bij de ingang geen probleem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:49 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Hier is het maar sporadisch en we komen er toch bijna wekelijks. (Vestiging Groningen).
klopt. Ben ik vandaag dus ook achter gekomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:02 schreef LotjeSpieg het volgende:
De Makro-pas verloopt tegenwoordig niet meer. Het is zo dat als je 12 maanden geen inkopen hebt gedaan je Makro-pas in het systeem op een bepaalde code wordt gezet zodat er gezien kan worden hoe lang je al niet meer bent geweest. Dit betekend voor de klant echter niets. Zodra je weer inkopen komt doen, verwijdert het systeem deze code vanzelf. Dit is echter pas sinds een half jaar zo. Daarvoor werden de passen geblokkeerd na 12 maanden geen inkopen.
Dan heb je wel weer een uittreksel van de KvK nodig, of iets anders waar bedrijfsvoering uit blijkt. Maar in principe kunnen pasjes nu dus niet meer verlopen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Milou__ het volgende:
Ja want bij ons was hij ook verlopen, maar je kan zo weer een nieuwe aanvragen![]()
je mag met 2 volwassenen en ongelimiteerd aantal kinderen. Handig als je met je ouders gaat winkelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef LotjeSpieg het volgende:
Bij de ingang scannen ze het pasje niet, ook zoeken ze het nummer niet in de computer op. Dus kan je inderdaad met een oud pasje wel naar binnen. Heel handig inderdad, omdat je maar met 2 personen met pasje naar binnen mag.
Kinderen onder de 10 wel te verstaan. Vanaf 10 jaar tel je als introduce.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag met 2 volwassenen en ongelimiteerd aantal kinderen. Handig als je met je ouders gaat winkelen
Dat hebben ze ook veranderd trouwens. Eerst was het toch zo dat er helemaal geen kinderen onder de 12 naar binnen mochten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:29 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
Kinderen onder de 10 wel te verstaan. Vanaf 10 jaar tel je als introduce.
Is sinds vorig jaar veranderd. Vre-se-lijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:06 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook veranderd trouwens. Eerst was het toch zo dat er helemaal geen kinderen onder de 12 naar binnen mochten?
Dit is toch niet veranderd?!?! 2 maanden geleden was dit in elk geval nog de officiele regel. Weliswaar hangt het wel weer af, van wie er bij de vestigingen bij de ingangscontrole zit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:06 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook veranderd trouwens. Eerst was het toch zo dat er helemaal geen kinderen onder de 12 naar binnen mochten?
Dat bedoel ik. Wat de MAKRO betreft krijgt iedereen bij geboorte een pas. Alleen maar meer klanten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Ach tegenwoordig schijnt heel Nederland wel of a) zo'n pasje te hebben, of b) een te lenen . Het pasjessysteem werkt naar mijn mening dus ook al niet meer, in toevoeging tot de reactie boven mij.
En nu?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Ach tegenwoordig schijnt heel Nederland wel of a) zo'n pasje te hebben, of b) een te lenen . Het pasjessysteem werkt naar mijn mening dus ook al niet meer, in toevoeging tot de reactie boven mij.
Meestal op de plaats waar de Makro gevestigd is mag geen winkel staan. Wel een groothandel voor bedrijven/particulieren. Daarom zijn dacht ik ook die pasjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef LotjeSpieg het volgende:
Tijdens een jaarpresentatie (toen ik nog bij de Makro werkte) is het pasjessysteem inderdaad wel eens ter sprake gekomen. Makro wil inderdaad zoveel mogelijk klanten, dus die is blij als mensen pasjes uitlenen aan elkaar. Zoals Hyperdude al zie, zijn er op de plekken waar de Makro's zitten geen gewone supermarkten toegestaan. Makro ziet op dit moment geen mogelijkheid om van het pasjessysteem af te komen.
Bij de Makro denken ze elke klant is er 1 meer en die is meer dan welkom. Alleen vanuit de overheid worden er wat beperkingen opgelegd. Onder andere aan wie de passen verstrekt mogen worden. De aanvraagformulieren voor een pas moeten allemaal 3 maanden bewaard worden en worden af en toe gecontroleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |