Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat ,,optifree" dat niet leuk vind...quote:
Niet luisteren naar hem, hij is een loverboy.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat ,,optifree" dat niet leuk vind...
Maar hij is zoooooo liefquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet luisteren naar hem, hij is een loverboy.
Subtielquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Voor je het weet sta je achter de ramen en loopt hij binnen.
Dat is op jouw foto niet te zienquote:
Neeeeeee joh.Ik denk dat hij een keer met me uit wiltquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Voor je het weet sta je achter de ramen en loopt hij binnen.
Die is walgelijk....en zo zwartquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat is op jouw foto niet te zien![]()
Neem een voorbeeld aan de mijne, die is pas pimpin'![]()
Schattig ja, als een mongooltje die uitglijdt over zijn eigen kwijlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Neeeeeee joh.Ik denk dat hij een keer met me uit wiltis het niet schattig?
![]()
1,78 klein?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef SyClooS het volgende:
Oh? Vertel eens, waarom? Omdat ik het nogal een kinderachtige manier vindt om mensen belachelijk te gaan maken? Let me guess, volgens mij ben jij zelf ook een persoon die extreem goed op de lijn let, terwijl je zelf gewoon een normaal postuur hebt.
En nee, ik heb geen overgewicht of iets dergelijks. Ik ben 1,78 (inderdaad, klein) en weeg 63 kg. Jammer he?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schattig ja, als een mongooltje die uitglijdt over zijn eigen kwijl.
Walgelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die is walgelijk....en zo zwart.
Riep iemand mij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schattig ja, als een mongooltje die uitglijdt over zijn eigen kwijl.
Valt hij niet in jouw kader Yvana?quote:
Ja, maar niemand wil die kleur permanent ! Waarom? Omdat het spuuglelijk is! Er is trouwens een verschil tussen bruin door de zon en negerbruinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Walgelijk, die plofkop van je is walgelijk, uigezette koala
![]()
En mijn hoofd is niet zwartVeel blanken doen in de zomer hun uiterste best om dezelfde kleur te krijgen
![]()
Daarom hebben zoveel mensen een zonnebankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, maar niemand wil die kleur permanent ! Waarom? Omdat het spuuglelijk is! Er is trouwens een verschil tussen bruin door de zon en negerbruin![]()
!
Ja, maar jij bent over je hele lijf zo walgelijk bruinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daarom hebben zoveel mensen een zonnebank![]()
Er is verder idd een verschil tussen bruin, negerbruin en zwart. Bruin ben ik, negerbruin is de kleur op Saso's avo en zwart hoef ik je hopelijk niet uit te leggen![]()
Ja dus? Denk je dat mensen met een zonnebank alleen hun gezicht bruinen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent over je hele lijf zo walgelijk bruin! Je moet er toch niet aan denken als vrouw aan zo'n gore , onhygiënisch uitziende zwarte penis te zitten?
Hij heeft een vriendin. 1-0 voor hem. Verzin iets beters schat, je wordt wanhopig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent over je hele lijf zo walgelijk bruin! Je moet er toch niet aan denken als vrouw aan zo'n gore , onhygiënisch uitziende zwarte penis te zitten?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom heb je dan nog steeds niet door dat wij je hier niet moeten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik doe vwo, ik weet wat de mensen willen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik doe vwo, ik weet wat de mensen willen![]()
Jij bent een armoedig HBO-ertje, en nog eens negeroïde ook, moet jij niet ergens je uitkeringskaart vol laten stempelen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nog steeds niet door dat wij je hier niet moeten?
Hij heeft werk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent een armoedig HBO-ertje, en nog eens negeroïde ook, moet jij niet ergens je uitkeringskaart vol laten stempelen?![]()
In tegenstelling tot Yvanaquote:
Whehe, ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent een armoedig HBO-ertje, en nog eens negeroïde ook, moet jij niet ergens je uitkeringskaart vol laten stempelen?![]()
De monteurs in een garage...quote:
kom. ik tuit me lippen ff zodat ik semi sexy lijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef twetwe het volgende:
Deze foto vind ik overigens wel erg sexy:
[afbeelding]
![]()
![]()
nee, je bent koffiejuffrouw.quote:
Allemaal ehh, op naam hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhhhh.. jaaaa. best zwaar werk ja![]()
En dan nog ook es zo overbelicht, zodat het een alien isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kom. ik tuit me lippen ff zodat ik semi sexy lijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |