Waarom heb je dan nog steeds niet door dat wij je hier niet moeten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik doe vwo, ik weet wat de mensen willen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik doe vwo, ik weet wat de mensen willen![]()
Jij bent een armoedig HBO-ertje, en nog eens negeroïde ook, moet jij niet ergens je uitkeringskaart vol laten stempelen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nog steeds niet door dat wij je hier niet moeten?
Hij heeft werk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent een armoedig HBO-ertje, en nog eens negeroïde ook, moet jij niet ergens je uitkeringskaart vol laten stempelen?![]()
In tegenstelling tot Yvanaquote:
Whehe, ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent een armoedig HBO-ertje, en nog eens negeroïde ook, moet jij niet ergens je uitkeringskaart vol laten stempelen?![]()
De monteurs in een garage...quote:
kom. ik tuit me lippen ff zodat ik semi sexy lijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef twetwe het volgende:
Deze foto vind ik overigens wel erg sexy:
[afbeelding]
![]()
![]()
nee, je bent koffiejuffrouw.quote:
Allemaal ehh, op naam hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhhhh.. jaaaa. best zwaar werk ja![]()
En dan nog ook es zo overbelicht, zodat het een alien isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kom. ik tuit me lippen ff zodat ik semi sexy lijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |