Dus dan zit je gelijk om make-up tips te vragen, en rommel jij in hun beautycase?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef twetwe het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik nooit met meisjes omga schat?
wat liev dat je nog in zulke termen denkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooohja, ik had vroeger wel eens van die dagen dat ik zonder make-up op school aankwam, dat doe je in de 2e.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dus dan zit je gelijk om make-up tips te vragen, en rommel jij in hun beautycase?
lekker bolletjequote:
Zwarte kousen gemeentequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef twetwe het volgende:
[..]
Een perfect meisje heeft geen make-up nodig om mooi te zijnTrouwens ik had het vooral over je haar
en over je kleren
Ik zou haast denken dat je in een' zwarte kousen gemeente' woont.
Neuh, vast niet. Waarom zet je dit materiaal in godsnaam online, het krikt mijn vertrouwen in jou niet echt op enzo.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:15 schreef SyClooS het volgende:
[..]
Zwarte kousen gemeente. Maar bedankt voor de hint, ik kende haar al ergens van maar nu weet ik het weer. Zij is zo'n Jehova-getuige die ik laatst heb afbekt toen ze God bij me wilde brengen. Ze mocht hem boven op zolder zetten, bij de andere rommel. Ik had het nog niet gezegd of ze liep met tranen in haar ogen weg. Arme schat....
alleen jammer van dat kapselquote:
Kijk dan naar dezequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kan niet echt oordelen, mijn ogen trekken automatisch naar de onderkant van de foto toe.
Tja, maar die is dan ook weer overbelicht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef twetwe het volgende:
Deze foto vind ik overigens wel erg sexy:
[afbeelding]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |