En dan heb je me nog nooit in real-life meegemaaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:26 schreef amornl87 het volgende:
jij bent echt de ergste kneus die ik in mn leven heb meegemaakt -Sandstorm-. dit meen ik serieus vanuit mn hart.
vertelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En dan heb je me nog nooit in real-life meegemaakt
Dat zegt best wat over z'n (of haar) leven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En dan heb je me nog nooit in real-life meegemaakt
Een bende pottenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik had laatst een huiskamerlul:
[afbeelding]
Kom ze maar brengenquote:
Om maar te zwijgen van een pottenlul.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef Dr.Death het volgende:
Wat niet wegneemt dat een OV-lul idd erg lastig is
weheheh... iemand zonder humor... wehehhe... opent ook nog eens topics bij de vleet... wehhehehequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Whehehe... een humornegert... whehehehe
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
heel vervelend.
* LovelyLady dacht: laat ik ook mijn mening geven in zo'n zeiklullige topic
Maar wat doe je dan op zo'n moment...... behalve een poging doen tot het wegmoffelen... Denk je dan aan erica terpstra ofzo? Of wacht je gewoon tot het over gaat?
En wat als het nou langer duurt dan je had verwacht en je moet de bus weer uit? Heb je dan een straatlul?
sorry ik lul zeker teveel!?
Koop een overall, werkt altijd :0quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Das vervelend, een buslul als het megadruk is.
Net zoals vliegtuiglandingslullen, de koud-warmlul, de bootlul en de werklul.
Komen altijd net op het verkeerde moment. En zie hem dan maar eens weg te moffelen![]()
Of een tuinbroek (als je het niet erg vind om voor lul te staan!)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Koop een overall, werkt altijd :0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |