ja idd, ook zo een fenomeen. mag wat mij betreft in de ghetto wijken van amerika blijven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of D&G onderbroeken die boven baggy trousersuit moeten harken.
ga je huiswerk doen in V&A, maak je misschien wat minder fouten.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga je huiswerk doen in V&A, maak je misschien wat minder fouten.![]()
of misschien mag je wel onder het bureau van liesje, of heb je je zo al moeten inlikken.![]()
dag dag kneusje.
de grap is dat het helemaal geen grap was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]![]()
dat was de grap al? of kwam er nog meer
Nu kan het nog![]()
Ga eens dood met je pauperquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:24 schreef S1nn3rz het volgende:
en dan zo door de stad lopen van, ik doe heel relaxt maar doe net alsof het heel normaal is.
en dan nog even hun broekje op moeten hijsen.![]()
het liefst nog met een trui met capuchon en 2 oordopjes in zodat het net echt lijkt.![]()
wtf is er mis met normale nette kleding.![]()
nederland is aan het verpauperen.![]()
nu alleen jezelf nog overtuigenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de grap is dat het helemaal geen grap was.![]()
neuh.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nu alleen jezelf nog overtuigen
je moeder is ook niet grappi toen jij geboren werd :Rquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de grap is dat het helemaal geen grap was.![]()
leuke zinsopbouw, en je ziet mij echt niet vaak zeuren over taal.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moeder is ook niet grappi toen jij geboren werd :R
klopt, want ik ben een pauper :Rquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
leuke zinsopbouw, en je ziet mij echt niet vaak zeuren over taal.
ja dat dacht ik al.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
klopt, want ik ben een pauper :R
pauper hatersquote:
ben je klaar?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef donald_dick het volgende:
3 postopkrik
met je vader?quote:
mooiquote:
Nu komt 6quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef donald_dick het volgende:
5 postopkrik
En jij doet er even hard aan mee..quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:24 schreef S1nn3rz het volgende:
en dan zo door de stad lopen van, ik doe heel relaxt maar doe net alsof het heel normaal is.
en dan nog even hun broekje op moeten hijsen.![]()
het liefst nog met een trui met capuchon en 2 oordopjes in zodat het net echt lijkt.![]()
wtf is er mis met normale nette kleding.![]()
nederland is aan het verpauperen.![]()
6 postopkrikquote:
rondhangen op een forum doet men meestal als men zich stierlijk aan het vervelen is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:29 schreef dok het volgende:
Kan ik de tijd die ik verspild heb met het lezen van dit topic ergens terug krijgen?
En met een paris hilton usericonquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie loopt er nou rond met kleine tasjes als kleding?..
dat zei je opa ook al vanmiddagquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
rondhangen op een forum doet men meestal als men zich stierlijk aan het vervelen is.
tenzij je het natuurlijk serieus neemt zoals sommige mensenn.![]()
Hehe je opa, hehehequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat zei je opa ook al vanmiddag
jij ramt er echt de een na de andere dijenkletser uit zeg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat zei je opa ook al vanmiddag
mee eensquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef Zuen het volgende:
Ik vind het wel kunnen, maar sommige mensen gaan te ver. Soms zie je van die mooie meisjes met baggy broeken, erg geil en stijlvol je weet.
ken je nog eens wat van lerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jij ramt er echt de een na de andere dijenkletser uit zeg.![]()
verder nog iets?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ken je nog eens wat van leren![]()
k....rkneus![]()
nee nu mag jij met je dijenkletsers komen...quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ken je nog eens wat van leren![]()
k....rkneus![]()
ik opende dit topic niet om met dijenkletsers aan te komen, dan had ik dit wel in ONZ gedaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
nee nu mag jij met je dijenkletsers komen...
Idd zeg, dat is pas ernstig gayquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie loopt er nou rond met kleine tasjes als kleding?..
rekening houdend met het intelligentieniveau van personen die ONZ bezoeken had je daar idd misschien iemand aan het lachen kunnen makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik opende dit topic niet om met dijenkletsers aan te komen, dan had ik dit wel in ONZ gedaan.![]()
dat is zijn kloonquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat je 2609 was, met je avatar
zei je oma ook al gisteravondquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jij ramt er echt de een na de andere dijenkletser uit zeg.![]()
dus klaagbaak kan niet leuk zijn ! dus waarom moet ik dan dijenkletsers producerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik opende dit topic niet om met dijenkletsers aan te komen, dan had ik dit wel in ONZ gedaan.![]()
je snapt nog steeds niet dat het een grap is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
rekening houdend met het intelligentieniveau van personen die ONZ bezoeken had je daar idd misschien iemand aan het lachen kunnen maken![]()
verder opbokken met je kutgrappen![]()
wieber eensquote:
als ik het niet had begrepen had ik wel gezegd dat je moest opbokken met je serieuse opmerkingenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je snapt nog steeds niet dat het een grap is.![]()
![]()
"gelukkig hebben we de foto's nog'"quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je snapt nog steeds niet dat het een grap is.![]()
![]()
hij is een weesjequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef DutchTSE het volgende:
nog meer uitleg nodig of denk je dat je met de hulp van je ouders er wel uit komt?![]()
met jouw ouders zou ik willen dat ik een weesje wasquote:
de hoogovens waren te kleinquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef DutchTSE het volgende:
de geraniums?
Opzich had ik er niet eens zoveel moeite mee, totdat ik zag dat de TS begon te schelden op zowat iedereen die hier reageerde en daarmee zijn eigen topic heeft verkloot.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:04 schreef Evertjan het volgende:
dit topic is weer een aanwinst voor het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |