Ik weet niet, wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:24 schreef manhattan het volgende:
[..]
Mooi he
Ken je Mevrouw ten Cate nog ?
de film wel ja, de serie nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:34 schreef manhattan het volgende:
[..]
Weird science, was dat ook jaren 80 ?
NKOTB misschienquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:36 schreef purplerose het volgende:
Omg Live and Kicking keek ik ook, geweldige series zaten daar tussen het speelgoed weggeven
En ze hadden ook altijd de hipste bands in de studio!!
Ik keek ook altijd dokter Who
Edit: live and kicking was toch begin jaren 90? Kan me herinneren dat ik me toenmalige favo bands daar regelmatig zag (nee, ik ga niet zeggen welke, dan gaan jullie me uitlachen)
Het was een typisch staaltje VPRO-sarcasme.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:38 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat was dat ook alweer?![]()
Ssssssstquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:44 schreef Caramel het volgende:
[..]
NKOTB misschien?
Nu je het zegt, waarschijnlijk was het eind jaren 80. Ze hadden ook altijd van die coole quizzen voor kids, waar zij dan bioscoopkaartjes voor het hele jaar konden winnen. Ik wilde ook!
Verrek, ik herken het weer ja!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:44 schreef manhattan het volgende:
[..]
Het was een typisch staaltje VPRO-sarcasme.
Mevrouw Ten cate was een beetje een manische vrouw waarbij alles mis ging (type Hyacinth Bugget) die volgens mij gespeeld werd door Loes Luka.
"ik ben mevrouw Ten Cate en ik houd van goede sfeer, van eten met een kaars en een chique tafelheer....... Maar bij mij gaat alles mis en dat doet alleen maar pijn. Snotver snotvergeve, nee dat vind ik echt niet fijn"
zo lang geleden alweer, en ik ken hem nog![]()
Over Bill en Maja gesproken, zaten die ook niet in ' D'r kan nog meer bij', ook zo'n gezellig bijbels kinderprogramma, ergens begin jaren '80?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef manhattan het volgende:
Bij gebrek aan andere kinderseries keek ik ook vaak naar de altijd gezellige EO indoctrinatie-pop: Benjamin Ben.
"Heuh Bill en Maja, waar kwamen die appostelen dan vandaan" ?![]()
Zou best weleens kunnen, geen idee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:54 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Over Bill en Maja gesproken, zaten die ook niet in ' D'r kan nog meer bij', ook zo'n gezellig bijbels kinderprogramma, ergens begin jaren '80?
Kan me herinneren dat ik altijd zat te kwijlen bij die my first-sony spullen die ze konden winnen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef Caramel het volgende:
mini-playback show?
Meisje bij mij op de basisschool deed mee als Janet Jackson. Ik weet niet meer hoe hoog ze is geeindigd, volgens mij was ze tweede ofzo. Natuurlijk volgde er ook een optreden voor de hele school.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef Caramel het volgende:
De mini-playbackshow! En de playbackshow voor ´grote mensen´, heeft iemand hier trouwens meegedaan met de mini-playback show?
Dat is al veel ouder dacht ik. Begin jaren '70 zelfs. Mijn ouders hadden de plaat. Ik heb er nog eens een topic over geopend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef manhattan het volgende:
Voor de wat meer progressief opgevoede mensen onder ons:
Elly en Rikkert en het Oinkbeest ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |