Onze bijkeuken is omgetoverd tot fietsenstalling en een afzuigkap hadden ze in de 70's nog niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef Pranfeuri het volgende:
Daarom frituren wij in de bijkeuken met afzagkap
Bijkeuken/schuur is bij ons een fietsenstalling die vol staat met fietsen en tuingereedschap.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
in mijn ouderlijk huis is de frituur dan ook vrij snel verbannen naar de schuur.
werkt prima.
Wat wordt het: zeewier met hooi ofzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef Ingridh007 het volgende:
En nu moet ik dadelijk ook nog eens in die ranzig ruikende keuken mn eigen eten gaan koken
Biefstuk en een salade.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:27 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wat wordt het: zeewier met hooi ofzo?
Waarom eet je niet gewoon mee met de frituur.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef bonke het volgende:
`mijn keuken is vrij lang 5,5 mtr, het eerste gedeelte is koken enzz, het tweede gedeelte is voor de rommel en de frituurpan ( der moet daar nog wel een extra afzuiger komen
Ja doen!! Whehehehe! Duur?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe hard gaan mn ouders over de zeik als ik deze bestel![]()
[afbeelding]
Smaakpolitiequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe hard gaan mn ouders over de zeik als ik deze bestel![]()
[afbeelding]
Mijn spijsvertering gaat ubersnelquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:03 schreef amaranta het volgende:Maikuuul
EEj Maikuuul, weet je zeker dat je weleens friet eet? Je hebt zo'n strakke buik?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Komt ie nu mee, terwijl ik net de hele trap onder de kattenpoep heb gesmeerd.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pak een tafel, zet daar de friteus op en zet hem aan, check de windrichting waar hij heen gaat als die naar jullie keuken gericht is moetje ff een propellor aanzetten zodat de frituurlucht niet in het huis word gewaaierd
2de regel sig jeweet !quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Maikuuul, al enig idee wanneer je een politieke partij gaat oprichten?
afzuigkap hadden ze in de 50's al, in wat voor pauperhuis woon jij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Onze bijkeuken is omgetoverd tot fietsenstalling en een afzuigkap hadden ze in de 70's nog niet.
Zeker zo'n rijtjeshuispauper waarvan beide ouders niet werkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
afzuigkap hadden ze in de 50's al, in wat voor pauperhuis woon jij?![]()
Achja, zolang je maar een tweepersoonsbed hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:18 schreef Ingridh007 het volgende:
Um, mn ouders werken allebei fulltime?
Mn ouders zijn er erg trots op dat ze in een laan wonen
Verder wonen we wel in een rijtjeshuis en een flink paupere ook, maar de rest van de huizen in de laan gaan weg voor 3 ton.
Ze moet wel, want ze heeft geen zin om alle dagen de koken!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Gaat je vrouw daarmee akkoord?
Zij staat iedere dag in de keuken om een gezonde volledige maaltijd te verzorgen en jij maakt je er makkelijk vanaf met die vette troep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |