Zo traagquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Dat heb ik.
Versatel Tele2 20Mbit en eweka. 1,5MB per seconde!!![]()
Hoezo? 1.5 * 1024 * 8 = 12.2 Mbitquote:
omdat torrenst niet veilig zijn en leeche van newsgroepen 100% anoniem is? Daar komt bij de snelheid en de nederlandse community en de kwaliteit van de films/software?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Betalen om warez te leechentotally n00b wtf hebje daar aan.
Ik download bijna alles met gewoon 900kb/s met torrents dus waarom zou ik dan gaan betalen ?
Maar je hebt dan wel je TV aanstaan ? die slurpt geloof ik al 4mbit weg. Niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef frankium het volgende:
Hoezo? 1.5 * 1024 * 8 = 12.2 Mbit
Veel mensen hebben zoiets met een 20 Mbit lijn.
Als je dicht bij de centrale woont heb je geluk.
Dan heb ik vast geluk met m'n 72 meter van de centrale. Ik zie dat ding bijna staan vanaf m'n huis hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef frankium het volgende:
Maar je weet nooit hoe de kabel looptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan heb ik vast geluk met m'n 72 meter van de centrale. Ik zie dat ding bijna staan vanaf m'n huis hier
Hij trolled je, hij bitchedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef frankium het volgende:
[..]
Hoezo? 1.5 * 1024 * 8 = 12.2 Mbit
Veel mensen hebben zoiets met een 20 Mbit lijn.
zo passéquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef xminator het volgende:
0 day FXP , Ftw!
Originele bron: http://www.emerce.nl/quote:Stichting Brein is van plan om binnenkort ook nieuwsgroepen aan te gaan pakken. De organisatie houdt zich op dit moment nog vooral bezig met de strijd tegen peer-to-peersites die helpen bij het zoeken naar auteursrechtelijk beschermde bestanden, en de gebruikers die dit soort bestanden vervolgens downloaden en verder verspreiden.
Tegelijkertijd wordt er door de Brein-medewerkers echter informatie verzameld over zogenaamde NZB-sites. Via zulke sites is het mogelijk het usenet te doorzoeken en NZB-bestanden te genereren. Met behulp van dergelijke bestanden en een downloadprogramma kan eenvoudig een complete film, serie of game gedownload worden.
Voordat er daadwerkelijk tot actie wordt overgegaan tegen usenetzoeksites, wil Brein proberen Nederlandse internetproviders zover te krijgen dat ze stoppen met het aanbieden van bepaalde nieuwsgroepen. Volgens de organisatie zijn er al enkele providers die willen meewerken, maar welke dat zijn wil de stichting niet bekendmaken. Men wil zo de internetaanbieders beschermen tegen weglopende klanten.
Daar kunnen ze nooit iets tegen doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Vers van de pers van Tweakers.net:
Brein beraamt plannen om nieuwsgroepen aan te pakken.
[..]
Originele bron: http://www.emerce.nl/
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!![]()
Gelukkig is dit niet mogelijk op usenet doordat het toevallig door de mazen glipt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Vers van de pers van Tweakers.net:
Brein beraamt plannen om nieuwsgroepen aan te pakken.
[..]
Originele bron: http://www.emerce.nl/
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!![]()
Volgens mij zei die juist dat ze er niets tegen konden doen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef thedude0 het volgende:
Dat zei die dude van brein maanden geleden al in een interview van een van de mensen van het ftdforum. Oh, en de internet providers die met brein mee werken moeten geboycot worden
zulke kut providers hebben we niet nodig.
Ja en dan? Met die aanpassing in de hosts file kan je Supersearch niet meer gebruiken. En dat is nu juist de spil van het hele pakket. De versies die rond gaan daarvan in het circuit doet de SS het maar een paar dagen van ....quote:
Daarvoor heb je binsearch flapdrol. http://www.binsearch.info .Kun je álles op terugvinden wat er gepost wordt/is. NZB maken, klaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja en dan? Met die aanpassing in de hosts file kan je Supersearch niet meer gebruiken. En dat is nu juist de spil van het hele pakket. De versies die rond gaan daarvan in het circuit doet de SS het maar een paar dagen van ....
Waarom Binsearch gebruiken als je Supersearch tot je beschikking hebt, flapdrol?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Cinch het volgende:
[..]
Daarvoor heb je binsearch flapdrol. http://www.binsearch.info .Kun je álles op terugvinden wat er gepost wordt/is. NZB maken, klaar.
jaa, toen ik nzb's ontdekte kwam ik nooit maar aan mijn limiet van 3 bij grabitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef aaipod het volgende:
Die supersearch is nou niet echt je van het hoor.. NZB sites zijn vele malen beter naar mijn mening
Dan zou je je toch iets meer in de vele mogelijkheden op het internet van de nieuwsservers moeten verdiepen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:21 schreef InsertCredit het volgende:
Alsof die binary servers zoveel te bieden hebben.
Verschillende ftp groups per genre ( hdtv, iso, mp3, etc ) valt niet te toppen.
Hahah jaa mooi, want juist waar hij het over heeft vindt je op useentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou je je toch iets meer in de vele mogelijkheden op het internet van de nieuwsservers moeten verdiepen.
hahahaha ga ftps scannen en creditpoint opbouwen bij je nerd community hahahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:21 schreef InsertCredit het volgende:
Gemakzucht. En met 1 DVD download heb je die 7,50 voor de maand er weer uit. En begin nou niet over de waarde van een origineel ten opzichte van een kopie want daar zijn de meningen over verdeeld. Naar mijn mening is een regelrechte rip van een nederlandse retail dvd hetzelfde waard als het origineel. Maar de discussie is al te vaak gevoerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
waarom betalen als het ook gratis kan...
nee. d'r staat niets opquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:21 schreef InsertCredit het volgende:
Daarnaast yabse.nl, ze vullen elkaar op de een of andere manier aan en overlappen elkaar niet altijd. Weet niet hoe het komt maar ik heb het al een paar gemerkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Cinch het volgende:
Daarvoor heb je binsearch flapdrol. http://www.binsearch.info .Kun je álles op terugvinden wat er gepost wordt/is. NZB maken, klaar.
Kan je me even uitleggen waarom ik via die binary-searches zo weinig vind?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarnaast yabse.nl, ze vullen elkaar op de een of andere manier aan en overlappen elkaar niet altijd. Weet niet hoe het komt maar ik heb het al een paar gemerkt.
Veel releases komen niet zomaar op usenet...die moet je aanvragen in een van de irc kanalen zodat ze gepost wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:31 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Kan je me even uitleggen waarom ik via die binary-searches zo weinig vind?
Als ik bijvoorbeeld naar THOR releases zoek van hdtv films vind ik er maar 2 of 3.
Terwijl er meer dan 30 in omloop zijn.
Zoek ik nu verkeerd of mis ik iets![]()
Ooit gehoord van PAR2 reconstruction??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:22 schreef doppelgänger het volgende:
Het is in eerste instante helemaal niet geschikt voor filetransfer, daarom zit je ook altijd te klooien met 50 losse delen, elk weer opgedeelt in kweetniethoeveel delen etc.en dan 1 kwijtraken bla bla echt zo'n fokking tijdsverspilling
Ah oke.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:36 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Veel releases komen niet zomaar op usenet...die moet je aanvragen in een van de irc kanalen zodat ze gepost worden
Alles staat er wel, maar soms onder een andere naam. Als je dan lid bent van een paar community sites kan je dan zo alles vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:07 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ah oke.
Nouja, het zal wel prima werken als je niet teveel tijd aan het scene gebeuren kwijt wilt zijn.
Dan toch liever wat meer moeite investeren en alles ter beschikking hebben.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:34 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Alles staat er wel, maar soms onder een andere naam. Als je dan lid bent van een paar community sites kan je dan zo alles vinden.
Als ik bijvoorbeeld pirates of the caribean upload, kan ik hem wel eens piraatjes op zee noemen. Wanneer je dan zoekt op pirates zal je de film echter niet vinden
Precies. Dat soort bullshit is verdomd vervelend.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:44 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Noem die dingen nou gewoon zoals ze echt heten in plaats van een of andere crap naam waardoor je alleen weet wat het is als je gebruik maakt van rotzooi zoals ftd. En vaak zijn het ook nog zelfgemaakte rips, waar ik totaal niet in geinteresseerd ben. Maar goed, andere mensen misschien wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |