Helaas heb ik geen toegang tot topsitesquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef InsertCredit het volgende:
Topsites ftw.
Ik had de zoekfunctie op 1 week staan, kom dus net 1 dag te kortquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik kan hem gewoon vinden op usenet, NewsLeecher.v3.7.FINAL-Lz0 8 dagen geleden gepost...gewoon via binsearch gevonden
Balenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen toegang tot topsites![]()
Betalen voor warez blijft een beetje kneuterig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Voor top usenet sites met nzb's enzo, moet je idd vaak een klein bedrag neertellen. Maar dat is het zeker dubbel en dwars waard.
Ey , als ik 18 euro moet neertellen om een JAAR lang gebruik te maken van zo'n usenet site, dan wil ik dat best betalen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef InsertCredit het volgende:
Betalen voor warez blijft een beetje kneuterig.
Zeker als je het eerder, veiliger en gratis kun krijgen.
Snap ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ey , als ik 18 euro moet neertellen om een JAAR lang gebruik te maken van zo'n usenet site, dan wil ik dat best betalen.![]()
Care to share?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar er zijn en blijven betere manieren om aan je spul te komen.
De lzo versie is precies datgeen wat ik gebruik. Probleem is gebleven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen toegang tot topsites![]()
Gozers die miepen dat newsgroups niet het beste is, zijn wel triest...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:13 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Balen.
Maar gozers die miepen dat newsgroups het beste is zijn wel triest
Die versie werkt hier perfectquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De lzo versie is precies datgeen wat ik gebruik. Probleem is gebleven.
Ik zou zeggen enlighten us.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef InsertCredit het volgende:
Snap ik.
Maar er zijn en blijven betere manieren om aan je spul te komen.
No problem...quote:
haha.. ongeveer alles wat je wil.. maar maakt niet uit hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef capibar het volgende:
Ik gebruik de newsserver van planet, en er is echt geen zak te vinden op nieuwsgroepen.
Planet groepenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Ruuub het volgende:
haha.. ongeveer alles wat je wil.. maar maakt niet uit hoor
ik zie ShenZhen.Daily.Newspaper.Aug.03.06.English.PDF.eBook-YYEBOOK anders nergens staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Ruuub het volgende:
[..]
haha.. ongeveer alles wat je wil.. maar maakt niet uit hoor
True.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Privat FTPs is het enige wat ik kan bedenken wat in de buurt komt maar goed dan nog is het aanbod beperkt en het kost je veel tijd om daar toegang tot de krijgen
Principe om niet te betalen voor warez is bij mij snel verdwenen toen ik de nieuwsgroepen uitprobeerde
Maar dat is jou geheim als ik t goed begrijp ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef InsertCredit het volgende:
True.
Maar het release wereldje is wel fun.
Je weet dat je bij de alleereerste zit wanneer je de topsites regelmatig polt.
En een beetje zeiken op het p2p gebeuren is ook wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |