ja.. aangezien niemand elkaar geloofd terwijl het honderd keer gezegd wordt dat het wel zo is..quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:58 schreef Het_Biertje het volgende:
een tante van m'n achtergrootOma heeft een neef die mij vertelde dat z'n zus haar zwager iemand kende die bij de vuilnisophaaldienst werkte.
ik zeg het alleen maar, je hoeft het echt niet te geloven hoor.....
Ehm, dat was omdat die nerd van een Maikuuul beweerde met 900 kb/s te leechen, waarschijnlijk wou hij tof overkomen door woorden te gebruiken die stoer klinken maar waarvan hij niet precies weet wat ze betekenenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:00 schreef Ruuub het volgende:
[..]
ja.. aangezien niemand elkaar geloofd terwijl het honderd keer gezegd wordt dat het wel zo is..![]()
ok misschien komt het minder geloofwaardig over van zijn kant..quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ehm, dat was omdat die nerd van een Maikuuul beweerde met 900 kb/s te leechen, waarschijnlijk wou hij tof overkomen door woorden te gebruiken die stoer klinken maar waarvan hij niet precies weet wat ze betekenen
Gewoon @home abbonement voor 45 euro per maand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fatsoenlijk wilt zeggen dat niemand leecht en allemaal braaf netjes aan het uploaden zijn zonder al te veel af te knijpen? Dan zou 900 kb/s mogelijk zijn ja.
Maar hej Maikuuul, waarom heb je in godsnaam zo een dure abbo? 900 kb/s kan geen goedkope abbo zijn, dus minimaal 60 euro? Dan ben ik met mijn 20 euro per maand en 5 euro D2D toch lekker goedkoop uit, vind je niet?
nieuwsgroepen zijn zo 1995quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
torrents is zo 2004![]()
nieuwsgroepen zijn gewoon geweldig![]()
Ik zit ook bij @Sloom maar zo geweldig vind ik die newsgroep (haha) server niet. Ik zit eik te twijfelen om bij yottanews te gaan of zo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon @home abbonement voor 45 euro per maand.
En wtf boeit het mij dat je me niet geloofd ? ik heb alle shit lekker snel binnen dus bbq
Maar vervolgens moet je die zooi weer uploaden om een goede ratio te hebben bij die private tracker van jequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon @home abbonement voor 45 euro per maand.
En wtf boeit het mij dat je me niet geloofd ? ik heb alle shit lekker snel binnen dus bbq
Wtf ? @home heeft toch helemaal geen nieuwsgroep server ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik zit ook bij @Sloom maar zo geweldig vind ik die newsgroep (haha) server niet. Ik zit eik te twijfelen om bij yottanews te gaan of zo.
jawel, maar alleen geschikt voor berichtjes eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? @home heeft toch helemaal geen nieuwsgroep server ?
Wow, ik zet onder het computeren de upload rate @ 85 kb/s ofzo waar ik amper iets van merk als ik op fok zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar vervolgens moet je die zooi weer uploaden om een goede ratio te hebben bij die private tracker van je![]()
Dan ben je illegaal bezig, jeweet!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
dus wtf boeit het om te uploaden ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dan ben je illegaal bezig, jeweet!![]()
![]()
die van tweakdsl heeft 50 dagen retentiequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Gratis newsservers sucks zwaar! Bagger retention, bagger completion, incomplete files, etc.![]()
Waardeloos programma, SABnzbd.exe staat geeneens in mijn lijstje wat op het moment draait ook al klik ik 10 keer erop. Daarnaast geeft ie me een witte blanco scherm in zowel Opera als IE. Ik heb van alles geprobeerd van het aanklikken van SABnzbd.exe tot en met die batch (uiteraard aangepast naar juiste paden en browser)quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef asdqert het volgende:
Grabit![]()
Heb ik ook anderhalf jaar gebruikt, maar na SABnzbd geprobeerd te hebben, wil ik niet anders! (/tellsell)
Maar serieus, dit downloadt' het, rarcheckt het, pakt het uit EN tieft de rar/par bestanden weg uit zichzelf, en allemaal op de achtergrond. Een GUI heeft het alleen via een browser, maar het is ook via een online interface te bereiken.
link
![]()
ps: er is een nieuwere versie uit, maar deze tutorial werkt met een oudere, link naar de ontwikkelpagina.
Ik zweer het je dat ik in google heb gezocht naar de lzo versie, en ik heb zeker al 20 linkjes uitgeprobeerd zowel torrentjes als nieuwsgroepen maar nergens kan ik het bemachtigen. Wees nou lief en stuur me het via email?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
die van tweakdsl heeft 50 dagen retentie![]()
FTD is schijt staat er in je sig, welke raad je aan dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
is dat gratis dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je krijgt gratis toegang tot tweaknews als je tweakdsl hebt...of het daadwerkelijk gratis is weet ik niet, aangezien het mij logisch lijkt dat ze de kosten gewoon bij het abonnement hebben inbegrepenquote:
Ja oke , op zo'n manier. Het is zeker wel relax als een kwalitatief goede newsserver gewoon inbegrepen is bij je adsl/kabel abonnement. Daar kan @home wel wat van leren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je krijgt gratis toegang tot tweaknews als je tweakdsl hebt...of het daadwerkelijk gratis is weet ik niet, aangezien het mij logisch lijkt dat ze de kosten gewoon bij het abonnement hebben inbegrepen
ik kan hem gewoon vinden op usenet, NewsLeecher.v3.7.FINAL-Lz0 8 dagen geleden gepost...gewoon via binsearch gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zweer het je dat ik in google heb gezocht naar de lzo versie, en ik heb zeker al 20 linkjes uitgeprobeerd zowel torrentjes als nieuwsgroepen maar nergens kan ik het bemachtigen. Wees nou lief en stuur me het via email?
Helaas heb ik geen toegang tot topsitesquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef InsertCredit het volgende:
Topsites ftw.
Ik had de zoekfunctie op 1 week staan, kom dus net 1 dag te kortquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik kan hem gewoon vinden op usenet, NewsLeecher.v3.7.FINAL-Lz0 8 dagen geleden gepost...gewoon via binsearch gevonden
Balenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen toegang tot topsites![]()
Betalen voor warez blijft een beetje kneuterig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Voor top usenet sites met nzb's enzo, moet je idd vaak een klein bedrag neertellen. Maar dat is het zeker dubbel en dwars waard.
Ey , als ik 18 euro moet neertellen om een JAAR lang gebruik te maken van zo'n usenet site, dan wil ik dat best betalen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef InsertCredit het volgende:
Betalen voor warez blijft een beetje kneuterig.
Zeker als je het eerder, veiliger en gratis kun krijgen.
Snap ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ey , als ik 18 euro moet neertellen om een JAAR lang gebruik te maken van zo'n usenet site, dan wil ik dat best betalen.![]()
Care to share?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar er zijn en blijven betere manieren om aan je spul te komen.
De lzo versie is precies datgeen wat ik gebruik. Probleem is gebleven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen toegang tot topsites![]()
Gozers die miepen dat newsgroups niet het beste is, zijn wel triest...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:13 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Balen.
Maar gozers die miepen dat newsgroups het beste is zijn wel triest
Die versie werkt hier perfectquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De lzo versie is precies datgeen wat ik gebruik. Probleem is gebleven.
Ik zou zeggen enlighten us.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef InsertCredit het volgende:
Snap ik.
Maar er zijn en blijven betere manieren om aan je spul te komen.
No problem...quote:
haha.. ongeveer alles wat je wil.. maar maakt niet uit hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef capibar het volgende:
Ik gebruik de newsserver van planet, en er is echt geen zak te vinden op nieuwsgroepen.
Planet groepenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Ruuub het volgende:
haha.. ongeveer alles wat je wil.. maar maakt niet uit hoor
ik zie ShenZhen.Daily.Newspaper.Aug.03.06.English.PDF.eBook-YYEBOOK anders nergens staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Ruuub het volgende:
[..]
haha.. ongeveer alles wat je wil.. maar maakt niet uit hoor
True.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Privat FTPs is het enige wat ik kan bedenken wat in de buurt komt maar goed dan nog is het aanbod beperkt en het kost je veel tijd om daar toegang tot de krijgen
Principe om niet te betalen voor warez is bij mij snel verdwenen toen ik de nieuwsgroepen uitprobeerde
Maar dat is jou geheim als ik t goed begrijp ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef InsertCredit het volgende:
True.
Maar het release wereldje is wel fun.
Je weet dat je bij de alleereerste zit wanneer je de topsites regelmatig polt.
En een beetje zeiken op het p2p gebeuren is ook wel leuk
je bedoelt dat je alleen maar lekker wil leechen zonder wat terug te doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Op zich zijn dingen als FTP/FXP en IRC ook wel relax, maar bij FXP moet je weer zoveel moeite doen om in rang te stijgen en bij IRC zijn de snelheden niet altijd geweldig.
Tenzij er ook oude games op zo'n ftp staan lijkt het me redelijk nutteloos eerlijk gezegd. Ik sta nou niet te springen om als eerste een game zoals cars of ant bully te kunnen downloadenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
True.
Maar het release wereldje is wel fun.
Je weet dat je bij de alleereerste zit wanneer je de topsites regelmatig polt.
En een beetje zeiken op het p2p gebeuren is ook wel leuk
Ik geef je wel gelijk, tijd kost het zekerquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar dat is jou geheim als ik t goed begrijp ?
Dan kan ik t wel begrijpen maar simpelweg omdat anderen de tijd/zin niet hebben om zich in te werken in de release-wereld maakt ze nog geen losers omdat ze betalen voor warez. Jij betaalt er met vrije uren voor, dat is ook betalen alleen op een andere manier
Niet per definitie, ik heb ook een tijdje bij FXP sites gezeten, een beetje pubjes maken, IP ranges scannen, shit uploaden. Maar vooral dat uploaden ging wel zo ontzettend traag, voordat ik een redelijk pubje had was ik alweer enkele dagen verder en soms ging het pubje ook weleens verloren, omdat de eigenaar van die server ontdekte dat zijn pc voor ftp/fxp shit werd gebruikt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
je bedoelt dat je alleen maar lekker wil leechen zonder wat terug te doen
FTP's fillen zonder minimaal een 10mbit-up lijn moet je ook niet willenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik heb ook een tijdje bij FXP sites gezeten, een beetje pubjes maken, IP ranges scannen, shit uploaden. Maar vooral dat uploaden ging wel zo ontzettend traag, voordat ik een redelijk pubje had was ik alweer enkele dagen verder en soms ging het pubje ook weleens verloren, omdat de eigenaar van die server ontdekte dat zijn pc voor ftp/fxp shit werd gebruikt.
Kan je daar iets meer over vertellen ? Ben wel nieuwsgierig nmlquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef InsertCredit het volgende:
Maar dan nog denk ik dat er betere betaalde(!) manieren zijn om aan releases te komen dan usenet. Mits je het niet erg vindt om alleen scene-spul aan te kunnen.
Idd, daarom ben ik ook snel van fxp af gestapt. Het was de tijd en moeite gewoon niet waard, bovendien werden grote uploaders ook regelmatig op de vinges getikt door me provider.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:49 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
FTP's fillen zonder minimaal een 10mbit-up lijn moet je ook niet willen
-> msn plz.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan je daar iets meer over vertellen ? Ben wel nieuwsgierig nmlNiet om over te stappen maar puur om te weten wat er allemaal mogelijk is
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef Janteh het volgende:
op die site vaneweka:
- Meer als 215 TB redundante storage online![]()
![]()
Waarom niet, gebruik zelf ook grabit en heb er geen enkele problemen mee. Gewoon NZB's openen gaat perfect.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Skyloto het volgende:
Weet iemand nog een goede (gratis) newsleecher, ik heb eigelijk geen zin meer om grabit te gebruiken.
Het decoden gaat bij mij een stuk langzamer met GrabIt. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik gewoon toe ben aan een snellere PCquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef cptmarco het volgende:
ik gebruik ook met heel veel plezier Grabit. Het werkt perfect, het is gratis dus waarom zou je iets anders gebruiken.
Damned, wat voel ik me dom nu...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:30 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Die versie werkt hier perfectHet enige wat ik ken bedenken is dat je newsleecher.com niet geblokkeerd hebt in je hosts bestand, maar dat staat gewoon in de .nfo beschreven
Waar heb je die supersearch voor nodig dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Damned, wat voel ik me dom nu...![]()
Ik dacht dat het was om de Supersearch werkend te krijgen, niet om newsleecher.com te blokkeren. Ik vond het al raar dat ik niet op die site kon komen totdat ik mijn HOST terugveranderde... hihi![]()
Same here ik zit rond de 1100kb/s vette shizzlequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwsgroepen geweldig,
Tweakdsl 1000kb/s 90 dagen retentie 8 lijntjes in grabit en toch nog snel internet
Tering, ik dacht dat mijn 70 dagen retentie bij Giganews veel wasquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwsgroepen geweldig,
Tweakdsl 1000kb/s 90 dagen retentie 8 lijntjes in grabit en toch nog snel internet
Eigenlijk is het ook maar 50 dagen bij tweakdslquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Tering, ik dacht dat mijn 70 dagen retentie bij Giganews veel was.
Dat hebben ze dan verandertquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook maar 50 dagen bij tweakdsl [afbeelding]
Toen ik tweaknews nam was het dacht ik iets van 20 dagen...toen werd het 30 en nu is het 50.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan verandertweet het toch verdomd zeker dat er toen ik het aanschafte 90 dagen was
![]()
Bij 80 dagen retentie zou het ongeveer 180 tb moeten zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef Ruuub het volgende:
[..]
dat moeten ook HUGE servers zijn trouwens![]()
lolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef xminator het volgende:
0 day FXP , Ftw!
Als je als een n00b bij publieke forums zit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef JanaX het volgende:
[..]
lol![]()
FXP, das dat boards afzoeken naar een ftp download link waarvan 90% al niet meer werkt![]()
Meestal wel 6. Prima te doen vind ik zelf, ik hoef er geen payserver voor te hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
nova.planet is nog wel te doen. 5 dagen retentie volgens mij, en max @ 350.
kans dat een fxp server langer dan 50 dagen up blijft: zon 3%quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je als een n00b bij publieke forums zit?
Private Fxp Boards FTW
Als zo'n fxp forum werkelijk bestaat uit het hacken van ftp servers dan is dat natuurlijk extreem triestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef JanaX het volgende:
[..]
kans dat een fxp server langer dan 50 dagen up blijft: zon 3%
kans dat newsgroups minimaal dan 50 dagen te downloaden is: 100%
wat moet je doen voor fxp:
-Uitnodiging tot de FXP group zelf
-Zelf kunnen hacken van ftp servers (scannen, uppen etc)
wat moet je doen voor ftd/usenet:
-newsleecher installeren
-newservers instellen
en verder? niks! leechen maar
Je gaat met zo een zielig ip scannertje, gewoon ip adressen scannen. Wanneer je toevallig op een ip stuit die het één en ander open heeft staan kan je gaan uploaden en dan een super mooie post maken van je vangst, zodat al de andere nerds op het des betreffende ftp board je aanbidden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als zo'n fxp forum werkelijk bestaat uit het hacken van ftp servers dan is dat natuurlijk extreem triest![]()
![]()
Die wanadoo verbinding, vertel eens wat meer? Kabel, ADSL, postduif?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:50 schreef frankium het volgende:
Eweka1 + Wanadoo2![]()
[afbeelding]
1 E 7.50 p/m
2 E 23.95 p/m
Voor iets meer dan 30 eurie met een gemiddelde snelheid van 1700 KB/s downloaden vind ik niet verkeerd![]()
Gewoon ADSL Family 20 MB. Ik zit al een jaar op +- 1700 KB/s. Niks te klagen dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die wanadoo verbinding, vertel eens wat meer? Kabel, ADSL, postduif?
No way dat Tweakdsl 90 dagen retentie heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwsgroepen geweldig,
Op TweakDSL staat zelf het volgendequote:Uncapped Nieuwsserver met meer dan 80.000 groepen (28-30 dagen retentie)
quote:(50 dagen retentie uncapped)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |