-> msn plz.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan je daar iets meer over vertellen ? Ben wel nieuwsgierig nmlNiet om over te stappen maar puur om te weten wat er allemaal mogelijk is
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef Janteh het volgende:
op die site vaneweka:
- Meer als 215 TB redundante storage online![]()
![]()
Waarom niet, gebruik zelf ook grabit en heb er geen enkele problemen mee. Gewoon NZB's openen gaat perfect.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Skyloto het volgende:
Weet iemand nog een goede (gratis) newsleecher, ik heb eigelijk geen zin meer om grabit te gebruiken.
Het decoden gaat bij mij een stuk langzamer met GrabIt. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik gewoon toe ben aan een snellere PCquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef cptmarco het volgende:
ik gebruik ook met heel veel plezier Grabit. Het werkt perfect, het is gratis dus waarom zou je iets anders gebruiken.
Damned, wat voel ik me dom nu...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:30 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Die versie werkt hier perfectHet enige wat ik ken bedenken is dat je newsleecher.com niet geblokkeerd hebt in je hosts bestand, maar dat staat gewoon in de .nfo beschreven
Waar heb je die supersearch voor nodig dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Damned, wat voel ik me dom nu...![]()
Ik dacht dat het was om de Supersearch werkend te krijgen, niet om newsleecher.com te blokkeren. Ik vond het al raar dat ik niet op die site kon komen totdat ik mijn HOST terugveranderde... hihi![]()
Same here ik zit rond de 1100kb/s vette shizzlequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwsgroepen geweldig,
Tweakdsl 1000kb/s 90 dagen retentie 8 lijntjes in grabit en toch nog snel internet
Tering, ik dacht dat mijn 70 dagen retentie bij Giganews veel wasquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwsgroepen geweldig,
Tweakdsl 1000kb/s 90 dagen retentie 8 lijntjes in grabit en toch nog snel internet
Eigenlijk is het ook maar 50 dagen bij tweakdslquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Tering, ik dacht dat mijn 70 dagen retentie bij Giganews veel was.
Dat hebben ze dan verandertquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook maar 50 dagen bij tweakdsl [afbeelding]
Toen ik tweaknews nam was het dacht ik iets van 20 dagen...toen werd het 30 en nu is het 50.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan verandertweet het toch verdomd zeker dat er toen ik het aanschafte 90 dagen was
![]()
Bij 80 dagen retentie zou het ongeveer 180 tb moeten zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef Ruuub het volgende:
[..]
dat moeten ook HUGE servers zijn trouwens![]()
lolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef xminator het volgende:
0 day FXP , Ftw!
Als je als een n00b bij publieke forums zit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef JanaX het volgende:
[..]
lol![]()
FXP, das dat boards afzoeken naar een ftp download link waarvan 90% al niet meer werkt![]()
Meestal wel 6. Prima te doen vind ik zelf, ik hoef er geen payserver voor te hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
nova.planet is nog wel te doen. 5 dagen retentie volgens mij, en max @ 350.
kans dat een fxp server langer dan 50 dagen up blijft: zon 3%quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je als een n00b bij publieke forums zit?
Private Fxp Boards FTW
Als zo'n fxp forum werkelijk bestaat uit het hacken van ftp servers dan is dat natuurlijk extreem triestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef JanaX het volgende:
[..]
kans dat een fxp server langer dan 50 dagen up blijft: zon 3%
kans dat newsgroups minimaal dan 50 dagen te downloaden is: 100%
wat moet je doen voor fxp:
-Uitnodiging tot de FXP group zelf
-Zelf kunnen hacken van ftp servers (scannen, uppen etc)
wat moet je doen voor ftd/usenet:
-newsleecher installeren
-newservers instellen
en verder? niks! leechen maar
Je gaat met zo een zielig ip scannertje, gewoon ip adressen scannen. Wanneer je toevallig op een ip stuit die het één en ander open heeft staan kan je gaan uploaden en dan een super mooie post maken van je vangst, zodat al de andere nerds op het des betreffende ftp board je aanbidden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als zo'n fxp forum werkelijk bestaat uit het hacken van ftp servers dan is dat natuurlijk extreem triest![]()
![]()
Die wanadoo verbinding, vertel eens wat meer? Kabel, ADSL, postduif?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:50 schreef frankium het volgende:
Eweka1 + Wanadoo2![]()
[afbeelding]
1 E 7.50 p/m
2 E 23.95 p/m
Voor iets meer dan 30 eurie met een gemiddelde snelheid van 1700 KB/s downloaden vind ik niet verkeerd![]()
Gewoon ADSL Family 20 MB. Ik zit al een jaar op +- 1700 KB/s. Niks te klagen dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die wanadoo verbinding, vertel eens wat meer? Kabel, ADSL, postduif?
No way dat Tweakdsl 90 dagen retentie heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwsgroepen geweldig,
Op TweakDSL staat zelf het volgendequote:Uncapped Nieuwsserver met meer dan 80.000 groepen (28-30 dagen retentie)
quote:(50 dagen retentie uncapped)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |