ja.. aangezien niemand elkaar geloofd terwijl het honderd keer gezegd wordt dat het wel zo is..quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:58 schreef Het_Biertje het volgende:
een tante van m'n achtergrootOma heeft een neef die mij vertelde dat z'n zus haar zwager iemand kende die bij de vuilnisophaaldienst werkte.
ik zeg het alleen maar, je hoeft het echt niet te geloven hoor.....
Ehm, dat was omdat die nerd van een Maikuuul beweerde met 900 kb/s te leechen, waarschijnlijk wou hij tof overkomen door woorden te gebruiken die stoer klinken maar waarvan hij niet precies weet wat ze betekenenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:00 schreef Ruuub het volgende:
[..]
ja.. aangezien niemand elkaar geloofd terwijl het honderd keer gezegd wordt dat het wel zo is..![]()
ok misschien komt het minder geloofwaardig over van zijn kant..quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ehm, dat was omdat die nerd van een Maikuuul beweerde met 900 kb/s te leechen, waarschijnlijk wou hij tof overkomen door woorden te gebruiken die stoer klinken maar waarvan hij niet precies weet wat ze betekenen
Gewoon @home abbonement voor 45 euro per maand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fatsoenlijk wilt zeggen dat niemand leecht en allemaal braaf netjes aan het uploaden zijn zonder al te veel af te knijpen? Dan zou 900 kb/s mogelijk zijn ja.
Maar hej Maikuuul, waarom heb je in godsnaam zo een dure abbo? 900 kb/s kan geen goedkope abbo zijn, dus minimaal 60 euro? Dan ben ik met mijn 20 euro per maand en 5 euro D2D toch lekker goedkoop uit, vind je niet?
nieuwsgroepen zijn zo 1995quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
torrents is zo 2004![]()
nieuwsgroepen zijn gewoon geweldig![]()
Ik zit ook bij @Sloom maar zo geweldig vind ik die newsgroep (haha) server niet. Ik zit eik te twijfelen om bij yottanews te gaan of zo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon @home abbonement voor 45 euro per maand.
En wtf boeit het mij dat je me niet geloofd ? ik heb alle shit lekker snel binnen dus bbq
Maar vervolgens moet je die zooi weer uploaden om een goede ratio te hebben bij die private tracker van jequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon @home abbonement voor 45 euro per maand.
En wtf boeit het mij dat je me niet geloofd ? ik heb alle shit lekker snel binnen dus bbq
Wtf ? @home heeft toch helemaal geen nieuwsgroep server ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik zit ook bij @Sloom maar zo geweldig vind ik die newsgroep (haha) server niet. Ik zit eik te twijfelen om bij yottanews te gaan of zo.
jawel, maar alleen geschikt voor berichtjes eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? @home heeft toch helemaal geen nieuwsgroep server ?
Wow, ik zet onder het computeren de upload rate @ 85 kb/s ofzo waar ik amper iets van merk als ik op fok zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar vervolgens moet je die zooi weer uploaden om een goede ratio te hebben bij die private tracker van je![]()
Dan ben je illegaal bezig, jeweet!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
dus wtf boeit het om te uploaden ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dan ben je illegaal bezig, jeweet!![]()
![]()
die van tweakdsl heeft 50 dagen retentiequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Gratis newsservers sucks zwaar! Bagger retention, bagger completion, incomplete files, etc.![]()
Waardeloos programma, SABnzbd.exe staat geeneens in mijn lijstje wat op het moment draait ook al klik ik 10 keer erop. Daarnaast geeft ie me een witte blanco scherm in zowel Opera als IE. Ik heb van alles geprobeerd van het aanklikken van SABnzbd.exe tot en met die batch (uiteraard aangepast naar juiste paden en browser)quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef asdqert het volgende:
Grabit![]()
Heb ik ook anderhalf jaar gebruikt, maar na SABnzbd geprobeerd te hebben, wil ik niet anders! (/tellsell)
Maar serieus, dit downloadt' het, rarcheckt het, pakt het uit EN tieft de rar/par bestanden weg uit zichzelf, en allemaal op de achtergrond. Een GUI heeft het alleen via een browser, maar het is ook via een online interface te bereiken.
link
![]()
ps: er is een nieuwere versie uit, maar deze tutorial werkt met een oudere, link naar de ontwikkelpagina.
Ik zweer het je dat ik in google heb gezocht naar de lzo versie, en ik heb zeker al 20 linkjes uitgeprobeerd zowel torrentjes als nieuwsgroepen maar nergens kan ik het bemachtigen. Wees nou lief en stuur me het via email?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
die van tweakdsl heeft 50 dagen retentie![]()
FTD is schijt staat er in je sig, welke raad je aan dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
is dat gratis dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je krijgt gratis toegang tot tweaknews als je tweakdsl hebt...of het daadwerkelijk gratis is weet ik niet, aangezien het mij logisch lijkt dat ze de kosten gewoon bij het abonnement hebben inbegrepenquote:
Ja oke , op zo'n manier. Het is zeker wel relax als een kwalitatief goede newsserver gewoon inbegrepen is bij je adsl/kabel abonnement. Daar kan @home wel wat van leren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je krijgt gratis toegang tot tweaknews als je tweakdsl hebt...of het daadwerkelijk gratis is weet ik niet, aangezien het mij logisch lijkt dat ze de kosten gewoon bij het abonnement hebben inbegrepen
ik kan hem gewoon vinden op usenet, NewsLeecher.v3.7.FINAL-Lz0 8 dagen geleden gepost...gewoon via binsearch gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zweer het je dat ik in google heb gezocht naar de lzo versie, en ik heb zeker al 20 linkjes uitgeprobeerd zowel torrentjes als nieuwsgroepen maar nergens kan ik het bemachtigen. Wees nou lief en stuur me het via email?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |