Humortabletje genomen Trein ?quote:
Wie kent hem nietquote:
Okquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een nieuwslezer. Meer weet ik niet van 'm.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef Berkery het volgende:
Jeroen mompeldemompel
Ik denk altijd dat ik in 'n satirisch programma ben aanbeland als ik 'm tegenkom.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef Berkery het volgende:
Jeroen mompeldemompel
Ja joh; moedig 'm vooral aan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef Xalopalyps het volgende:
Psst, check mijn avatar voor je aantal posts tot de 200.000![]()
Briljantie is gewoonweg een eufemisme voor idiotie...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:al mijn posts zijn gebaseerd op briljantie, niet op post account.
Kan niet; tong hééft geen leven...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
Is dat een live-registratie?
Daar is een groot gebrek aan.Ik voldoe aan een vragquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Briljantie is gewoonweg een eufemisme voor idiotie...
Daar is een groot gebrek aan.Ik voldoe aan een vraagquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Briljantie is gewoonweg een eufemisme voor idiotie...
Doe eens een plaatjequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is een groot gebrek aan.Ik voldoe aan een vraag
Doen jullie maar ik hou al 15 topics tot leven.quote:
Een inkopper als 'dubbele tong' is zelfs voor mij te makkelijk...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Treinhomo wel één kwinkslag tegerlijk ik ga er zelfs dubbel door posten.
Nee doe jij maarquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen jullie maar ik hou al 15 topics tot leven.
Nee, Willem Nijholtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef K-Billy het volgende:
Ray Liotta?
no way!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Mel Brooks?
Daar dacht ik dus ook aan. Daarom vroeg ik Vietnam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Is het die van Born on the fourth of July?
Iedereen kent die regisseur, maar die staat dus NIET op de foto voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
Zou ik die regisseur in kwestie kunnen kennen ?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:05 schreef pyl het volgende:
Oskar Schindler denkelijk.
Ze lijkt van de zijkant een beetje op Jamie Lee Curtis, maar dat zal dr wel niet zijn. Diequote:
Jawel joh; in 'Perfect' (met John Travolta) is ze blond.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:58 schreef pos het volgende:
Ze lijkt van de zijkant een beetje op Jamie Lee Curtis, maar dat zal dr wel niet zijn. Die
heb ik tenminste nooit blond gezien
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel joh; in 'Perfect' (met John Travolta) is ze blond.
Volgens mij wel, maar ik kan dit plaatje niet zo 1,2,3 vinden als ik haar door de Google-mangel haal.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:30 schreef pos het volgende:
Heb ik niet gezien. Maar is ze het nou of niet?
Dan wachten we tot foto wakker wordtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik kan dit plaatje niet zo 1,2,3 vinden als ik haar door de Google-mangel haal.
*Wakkerquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef fotoloog het volgende:
Geen Jamie-Lee
Gaan eens voetbal kijken johquote:
Gaat eens de ondergang van Fok volgenquote:
Wat is er dan precies aan de hand? Dit soort dingen gaan altijd volledig langs mij heen namelijk.quote:
Fok-mongool Boebiedoe opent een 'grappig' (lees: kut) topic in [F&F].quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:31 schreef Z het volgende:
Wat is er dan precies aan de hand? Dit soort dingen gaan altijd volledig langs mij heen namelijk.
Klinkt allemaal leukquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
En inmiddels 20 mods op zwart en SCH en Golfer geband
Dank. Ik probeerde e.e.a. te begrijpen maar dat Feedback forum is net een omgevallen boekenkast.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Fok-mongool Boebiedoe opent een 'grappig' (lees: kut) topic in [F&F].
User reageert daarop met een belediging aan het adres van de vriendin van BBD.
Die vriendin is Nikky.
User wordt geband.
Moderators van [F&F] gooien het topic op slot.
Danny gooit het weer open.
Moderators kwaad...en stappen op.
A riot is born...![]()
Saillant detail: Binnen een half uur wordt IJsmeis benoemd als niewe moderator. Dezelde IJsmeis wier naaktfoto's door BBD op Fok! zijn verspreid.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
Een fikse rel doet 't ook wel goed als je dit forum onder de aandacht wil brengen.
Op die manier zijn [FOT] (een week of wat terug) en [TRU] (gisteren nog) ook op de Fok!-kaart gezet.
Een voetbalcode vrees ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
![]()
Jullie hebben een geheime code en ik mag niet meedoen...![]()
'Big papi'quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh...
...Dan plaats ik, heel recalcitrant, mijn knuppelaar gewoon nog een keertje:
[afbeelding]
Denk ik ook.quote:
O ja?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij had ik dat zelf al verteld...![]()
KJH......quote:
Als je dat vraagt moet je voor straf voetbal gaan kijken...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:11 schreef dartfanaat het volgende:
Die actrice, is dat een nederlandse?
Dat zou echt een straf zijn. (Hoewel ik het WK wel een beetje gevolgd heb)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je dat vraagt moet je voor straf voetbal gaan kijken...
Een ongestelde vraag ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:15 schreef dartfanaat het volgende:
Dat zou echt een straf zijn. (Hoewel ik het WK wel een beetje gevolgd heb)
Ik trek m'n vraag maar weer in![]()
Hahaha, wat zijn we weer grappig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een ongestelde vraag ? [afbeelding]
Doe eens een andere foto van haar danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:23 schreef fotoloog het volgende:
En of je er ergenns van kent.....
Kijk, da's nu een goed ideequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef pos het volgende:
[..]
Doe eens een andere foto van haar dan
Waar haal je die wijsheid vandaan? En bij hoeveel notes krijg je een sleutelhanger?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
Ik zie zojuist dat Natalie; onze moderator (wees er zuinig op, ze worden met de minuut schaarser dezer dagen) gewoon 9 (negen, nine, neuf, neun !!) notes heeft.
Lekken uit crewfora is okay. [afbeelding]
300.zipquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:58 schreef Berkery het volgende:
Waar haal je die wijsheid vandaan ?
Dat zou je aan pyl moeten vragen, die is meer bedreven met het notes-concept dan ikke.quote:En bij hoeveel notes krijg je een sleutelhanger ?
-knip-quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Z het volgende:
Is die te p2p-en?
Mwaaah, loopt wel los denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:57 schreef Z het volgende:
Ah, haal maar weer weg, dat is wel zo verstandig lijkt mij.
Toch zou ik me een stuk geruster voelen als je je hier elk half uur even meldt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:49 schreef Berkery het volgende:
Mwaaah, loopt wel los denk ik.
Da's goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:47 schreef pyl het volgende:
Da's Louis Theroux.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet geband hoor, ik heb het gewoon druk.
ik dacht, ik meld het maar even
Goedemorgen, lieve tongquote:
Fok is bagger vandaagquote:
Ja, is goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
Doen we 't weer ?
Tuurlijkquote:
Gothic ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
Cox wist ik ook...maar toen zat ik nog op GOT.![]()
Gathering of Tweakers.quote:
Als je het hem zou vragen misschien wel, maar het is geen musicus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
Musicus ?
Pathologisch leugenaarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je het hem zou vragen misschien wel, maar het is geen musicus.
Helemaal goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:22 schreef pos het volgende:
Ja, die meneer die luchtkastelen verkooptRocky Tuanakotta of zoiets
quote:In januari 2003 lichtte Tuanakotta Emile Ratelband voor enkele duizenden euro's op. Onder de naam "Carlos Tuanakotta" had hij Ratelband voorgespiegeld over een videoband te beschikken waaruit zou blijken dat minister Zalm meer wist van de moord op Pim Fortuyn. Ratelband betaalde grif, maar ontving geen videoband.
Zie hem nog op tv zn verhaal vertellenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef tong80 het volgende:
Hij had een Russcisch concern achter hem staan met 30.000.000 gulden om Vitesse te redden
Ja en had ook een "modellenburo" en pikte meisjes op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Hij is zelfd vice voorzitter van FC Volendam geweest
Ik vind ze lelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Treinhomo het volgende:
Ik zie hier overigens geen 'Ik steun mijn mod(erator)' avatars, hoe komt dat ?
Hoe kun je dat nou zeggen ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:48 schreef Berkery het volgende:
Ik vind ze lelijk.
'Kutlied' is een nummer van de Heideroosjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Oh Berkery weet het vast ook wel. Een kutlied in AKQ...
Ik ben waarschijnlijk te moe om dit te begrijpen, ik ga naar bedje toe. Gelukkig nog maar drie dagen werken deze weekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Oh Berkery weet het vast ook wel. Een kutlied in AKQ...
Mooi?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
'Kutlied' is een nummer van de Heideroosjes.
Algemene Kennis Quiz.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te moe om dit te begrijpen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:20 schreef pyl het volgende:
Arjan Ederveen, die weer goed bezig is de laatste tijd.![]()
Jerry Lewis misschien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef BwennieBren het volgende:
Die snoet komt me verdomd bekend voor ....
Jaws heette diequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:36 schreef De_BreuR het volgende:
is dat niet die gast uit james-bond, je weet wel met die grote ijzeren tanden enzow
Mooi saampjes opgelost in mijn lunchpauze!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:45 schreef dartfanaat het volgende:
Richard Kiel
Dat is Carel Struycken; 'Lurch' uit 'The Adams family'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:56 schreef De_BreuR het volgende:
die ja, volgens mij was dat zelfs iemand uit NL.... gerucht misschien![]()
Oh...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
Het is echt niet die kerel uit de Adams Family.
Lees je de OP even door?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:09 schreef Treinhomo het volgende:
Oh...![]()
Goed dat je 't zegt. Ik kom hier nog niet zo lang, dus ik weet nog niet zo goed hoe dit spelletje werkt.![]()
Newbie.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh...![]()
Goed dat je 't zegt. Ik kom hier nog niet zo lang, dus ik weet nog niet zo goed hoe dit spelletje werkt.![]()
........en da's correct en tevens juistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef pyl het volgende:
Dat is wél Jerry Lewis.
Nouhou...jullie zijn ook niet echt aardig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef fotoloog het volgende:
Newbie.....
Ik zal morgen heel aardig voor je zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
Nouhou...jullie zijn ook niet echt aardig.![]()
grapjequote:
Foute woordkeus voor mij dan Ik HERken 'm niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Zeker dat je hem kent.
De band had iets met een muur
hoi BBquote:
blij dat te horen Dartquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
hoi BB![]()
alles is wat veel, maar veel goed.
quote:
Hier is het rustig, maar dat zal idd wel door de vakantie's komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Tokay het volgende:
Hoi Bren en dart. Yep, alles goed hoor, dart!![]()
En hoe is het hier, in RJPvD? Is iedereen nog met vakantie?
Ik voel me inderdaad heel oud nu. Ben net terug van m'n werk (14 uur gewerkt) en moet morgen voor achten alweer naar m'n werk toe.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |