Want? Het is toch t-mobiles fout. Waarom zou hij daarvoor moeten gaan betalen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Zeverzak het volgende:
Totdat ze er achter komen en jij ineens een heel jaar abbo kunt schokken....
inderdaad, en ik gebruik hun netwerk niet om te bellen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Want? Het is toch t-mobiles fout. Waarom zou hij daarvoor moeten gaan betalen?
Hij zal niet extra hoeven te betalen, maar als T-Mobile erachter komt, zal hij gewoon al het abonnementsgeld moeten betalen wat hij verschuldigd is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Want? Het is toch t-mobiles fout. Waarom zou hij daarvoor moeten gaan betalen?
en dat ga ik dan ook echt betalenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hij zal niet extra hoeven te betalen, maar als T-Mobile erachter komt, zal hij gewoon al het abonnementsgeld moeten betalen wat hij verschuldigd is.
Ik denk het wel ja...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
en dat ga ik dan ook echt betalen
Je gaat die foon en ipod niet gebruiken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
tuurlijk, waarom zou ik voor iets gaan betalen wat ik niet gebruik?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gaat die foon en ipod niet gebruiken?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
en dat ga ik dan ook echt betalen
Denk wel de telefoon en ipod, maar niet het abonnement.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gaat die foon en ipod niet gebruiken?
joepie, een abbo op een andere naam zetten is ook altijd nog mogelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
best wel leuk dat je er zo over denkt hahaha succes
![]()
Tot 5 jaar na dato kunnen ze alles incasseren en krijg je nergens anders een abbo op je naar omdat je vermeld word bij preventel(overkoepelende organisatie van mobiele bellers)
![]()
Bij Upc niet hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
best wel leuk dat je er zo over denkt hahaha succes
![]()
Tot 5 jaar na dato kunnen ze alles incasseren en krijg je nergens anders een abbo op je naar omdat je vermeld word bij preventel(overkoepelende organisatie van mobiele bellers)
![]()
hoezo moet hij betalen en voor wat? hij heeft toch zn oude prepaid geval.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Zeverzak het volgende:
Totdat ze er achter komen en jij ineens een heel jaar abbo kunt schokken....
Geen probleem idd alleen incassokosten lopen opquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
joepie, een abbo op een andere naam zetten is ook altijd nog mogelijk
Ja hoorquote:
T-mobile is ook verplicht een werkende dienst te leveren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef Rekkie het volgende:
Ik neem aan dat je een contract hebt getekend, wat betekent dat je je dus verpllicht elke maand het abonnementsgeld te betalen... hieraan ben je dus gebonden.
Verder kunnen ze je niets in rekening brengen wat je niet gebruikt dat klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |