Want? Het is toch t-mobiles fout. Waarom zou hij daarvoor moeten gaan betalen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Zeverzak het volgende:
Totdat ze er achter komen en jij ineens een heel jaar abbo kunt schokken....
inderdaad, en ik gebruik hun netwerk niet om te bellen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Want? Het is toch t-mobiles fout. Waarom zou hij daarvoor moeten gaan betalen?
Hij zal niet extra hoeven te betalen, maar als T-Mobile erachter komt, zal hij gewoon al het abonnementsgeld moeten betalen wat hij verschuldigd is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Want? Het is toch t-mobiles fout. Waarom zou hij daarvoor moeten gaan betalen?
en dat ga ik dan ook echt betalenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hij zal niet extra hoeven te betalen, maar als T-Mobile erachter komt, zal hij gewoon al het abonnementsgeld moeten betalen wat hij verschuldigd is.
Ik denk het wel ja...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
en dat ga ik dan ook echt betalen
Je gaat die foon en ipod niet gebruiken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
tuurlijk, waarom zou ik voor iets gaan betalen wat ik niet gebruik?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gaat die foon en ipod niet gebruiken?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
en dat ga ik dan ook echt betalen
Denk wel de telefoon en ipod, maar niet het abonnement.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gaat die foon en ipod niet gebruiken?
joepie, een abbo op een andere naam zetten is ook altijd nog mogelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
best wel leuk dat je er zo over denkt hahaha succes
![]()
Tot 5 jaar na dato kunnen ze alles incasseren en krijg je nergens anders een abbo op je naar omdat je vermeld word bij preventel(overkoepelende organisatie van mobiele bellers)
![]()
Bij Upc niet hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
best wel leuk dat je er zo over denkt hahaha succes
![]()
Tot 5 jaar na dato kunnen ze alles incasseren en krijg je nergens anders een abbo op je naar omdat je vermeld word bij preventel(overkoepelende organisatie van mobiele bellers)
![]()
hoezo moet hij betalen en voor wat? hij heeft toch zn oude prepaid geval.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Zeverzak het volgende:
Totdat ze er achter komen en jij ineens een heel jaar abbo kunt schokken....
Geen probleem idd alleen incassokosten lopen opquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
joepie, een abbo op een andere naam zetten is ook altijd nog mogelijk
Ja hoorquote:
T-mobile is ook verplicht een werkende dienst te leveren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef Rekkie het volgende:
Ik neem aan dat je een contract hebt getekend, wat betekent dat je je dus verpllicht elke maand het abonnementsgeld te betalen... hieraan ben je dus gebonden.
Verder kunnen ze je niets in rekening brengen wat je niet gebruikt dat klopt.
Als jij niet weet dat iets kapot is.... los jij het dan ook op?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
T-mobile is ook verplicht een werkende dienst te leveren.
Ze schrijven al brieven vanaf 11-2001quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja hoorstaat niet op de lijst maar geloof me, die zijn ook klant bij hun
kan nog steeds geen abbo afsluiten
![]()
Dat doen ze om jou te helpen om in ieder geval de hoofdkosten te krijgen, tis een principe want incassokosten hebben ze niet want ze hebben abbonement afgesloten met incassobedrijf dus dat zit gewoon in het pakket of ze nou wel of niet incasseren alleen als je niet ingaat op hun voorstel kunnen ze erg vervelend worden, denk aan loonbeslag (meegemaaktquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ze schrijven al brieven vanaf 11-2001![]()
Laatst belden ze mij op, dit is de laatste kans om te betalen! De gemaakte kosten werden eraf getrokkenNog ff wachten dus, ze zullen wel niet sterk staan denk ik dan
![]()
dat kan natuurlijk niet want ik zit er 2 jaar aanvastquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon abbonement nu opzeggen nu er nog geen problemen zijn
Dusssquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon abbonement nu opzeggen nu er nog geen problemen zijn
Echt niet. En bovendien kan T-Mobile je zelfs honderd jaar na dato nog een negatieve registratie geven bij het BKR waardoor je vijf jaar lang geen nieuw telefoon abonnement kan krijgen. En vijf jaar lang geen lening, hypotheek, etc, etc kan krijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:00 schreef Urvin het volgende:
Je moet 2 jaar wachten dan is de vordering niet meer geldig
BKR is vaak geen probleem, ik kon wel een abbo nemen met bkr alleen vanwege preventel melding kon het niet, maar dat ligt aan de provider of ze erg streng met bkr zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt niet. En bovendien kan T-Mobile je zelfs honderd jaar na dato nog een negatieve registratie geven bij het BKR waardoor je vijf jaar lang geen nieuw telefoon abonnement kan krijgen. En vijf jaar lang geen lening, hypotheek, etc, etc kan krijgen.
Gewoon even nabellen dus als je geen gezeik wil in de toekomst
Niet alle aanbieders zijn aangesloten bij het BKR, dus dat kan inderdaad dat je wel een abonnement krijgt bij zo'n aanbiederquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
BKR is vaak geen probleem, ik kon wel een abbo nemen met bkr alleen vanwege preventel melding kon het niet, maar dat ligt aan de provider of ze erg streng met bkr zijn
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet alle aanbieders zijn aangesloten bij het BKR, dus dat kan inderdaad dat je wel een abonnement krijgt bij zo'n aanbieder
Maar een BKR-registratie zorgt wel voor een hoop andere ellende.....geen creditcards, niet rood mogen staan, geen leningen, geen hypotheken, niet meer kunnen bestellen bij Neckermann, Wehkamp, etc, gezanik met het aanvragen van uitkeringen, geen auto's mogen kopen op afbetalingsbasis, etc, etc
Prevatel is sowieso einde verhaal wat betreft mobiel abonnementquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En das maar goed ook maar idd niet iedere provider is erbij aangesloten en kan uit ervaring (werk) zeggen dat de ene provider bkr wel belangrijk vind en ander niet, meeste vinden eigelijk preventel belangrijker worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |