abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:53:59 #1
3767 Herald
Come get some
pi_40573251
Zoals iedereen weet struinen onze berberburen graag zwembaden af om eens ongenegeerd in borsten te knijpen van meisjes jong en oud ietsjes ouder. Ze schromen er ook niet voor om bezette dames eens fijn te betasten en als het niet anders kan zelfs recht voor de neus van vriendlief.

Gelukkig wordt Fok! bevolkt door potige kerels die er niet voor terugdeinzen om de getinte belhamels dan een flinkte tik op de neus te geven en als koene ridder hun jonkvrouw te beschermen.

Maar wat als je zo'n ongelofelijke lafbek als ik bent? Ik zou me gewoon laten intimideren door een stel minderjarige knapen hoor. Een beetje het vriendinnetje sussen "kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor". En terwijl zij daarna kampt met trauma's van aanranding loop je zelf rond met een gekrekte trots omdat je je meisje niet kan beschermen. Nou gekrenkte trots is nog te positief, je loopt er bij als een geslagen hond die zijn vriendin niet meer recht in de ogen aandurft te kijken.

Wat dan lieve Fok!kertjes?

PS. ik heb ook een zeer kleine piemel, zou dat er iets mee te maken hebben?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_40573321
Ik denk dat er niets anders op zit dan zelfmoord plegen.
pi_40573394
Vraag een Marokkaans paspoort aan! Dan mag jij dat ook doen en daarbij kun je zonder problemen aan de Marokkaanse chickies zitten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:58:44 #4
148795 Punjab
Next Stop...
pi_40573407
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:01:09 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40573478
Neem je kleine broertje mee, misschien dat die je kan helpen?
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:02:36 #6
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_40573523
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Herr_Munk het volgende:
Vraag een Marokkaans paspoort aan! Dan mag jij dat ook doen en daarbij kun je zonder problemen aan de Marokkaanse chickies zitten.
Alsof je aan een doornstruik wilt zitten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:03:28 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40573555
Niet naar het zwembad meer gaan? of een ander zwembad waar dit niet gebeurd?
Iets anders kan ik niet echt bedenken.

Lullig maar het is de enige oplossing als je er niets meer mee wilt en er ook niets tegen wil/kunt doen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40573571
Huur wat echte mannen in, en laat die ervoor zorgen dat de mocro's verdwijnen :-)
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_40573591
En natuurlijk de gemeente schrijven dat je last hebt van zulke jongeren, en of ze geen zwembad-verbod kunnen krijgen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:05:45 #10
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_40573629
KOOP EEN HO-ohneetochniet.
Ta mère bien.
pi_40573639
Nee hoor,

Ik heb ook een kleine piemel! Maar ik heb die kampert(in mijn geval) wel meteen op zijn bek geslagen met alles wat ik had.
Komen ze later met 10 man terug , blijkt de grootste kamper een collega van mij te zijn bij mijn toenmalige vakantie baan. Ik het verhaal uitgelegd aan de opper kamper, krijgt het ventje toch een paar tikken van zijn medebewoners

Was uiteindelijk best zielig
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:10:09 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40573763
hehe ik heb iets leuks meegemaakt 2 jaar geleden.

ik had mijn vriendin leren kennen bij muay thai (thaise variant van kickboxen) en zij zat er al 2 jaar op
we liepen toen in het zwembad toen er een (Nederlandse) jongen aan der kont zat. ik heb toen tegen die pauper gezegt dat ik 2 x waarschuw en dat hij dan een probleem heeft.

toen zat hij weer aan der.. heb hem nog 1 kans gegeven.... of dat hij anders een gebroken neus zou hebben...

gaf die 1 van die maten van hem mij een duw in me zij waardoor ik in het water terecht kwam.... toen ik bovenkwam had hij een bloedneus.

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:11:45 #13
40852 msteggink
roflkartoffel
pi_40573822
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef ANWB het volgende:
Nee hoor,

Ik heb ook een kleine piemel! Maar ik heb die kampert(in mijn geval) wel meteen op zijn bek geslagen met alles wat ik had.
Komen ze later met 10 man terug , blijkt de grootste kamper een collega van mij te zijn bij mijn toenmalige vakantie baan. Ik het verhaal uitgelegd aan de opper kamper, krijgt het ventje toch een paar tikken van zijn medebewoners

Daar kom je goed mee weg
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:12:39 #14
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40573852
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef ANWB het volgende:
Nee hoor,

Dat is de juiste instelling. Niet over je heen laten lopen natuurlijk! Zoek de grootste eruit en sla die met al je kracht op zijn kop en zie waar het schip strand. Nooit bang zijn (lees: niet tonen), die gasten zijn net honden: als ze angst ruiken bijten ze.
Ik heb al een boek.
pi_40573944
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

ik had mijn vriendin leren kennen bij muay thai (thaise variant van kickboxen) en zij zat er al 2 jaar op
we liepen toen in het zwembad toen er een (Nederlandse) jongen aan der kont zat. ik heb toen tegen die pauper gezegt dat ik 2 x waarschuw en dat hij dan een probleem heeft.

toen zat hij weer aan der.. heb hem nog 1 kans gegeven.... of dat hij anders een gebroken neus zou hebben...

gaf die 1 van die maten van hem mij een duw in me zij waardoor ik in het water terecht kwam.... toen ik bovenkwam had hij een bloedneus.

Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40574087
quote:

Altijd fijn om te weten dat je vriendin ook een paar tikken kan uitdelen
© ©
pi_40574184
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:02 schreef PallominnoXIII het volgende:

[..]

Alsof je aan een doornstruik wilt zitten.
Tja dan moet je ook niet die ouwe gleuven pakken. You fool!
pi_40574242
quote:

Hahaha Justice
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:27:42 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40574330
het is tegenwoordig mijn ex... ze heeft tijdens het sparren haar nieuwe vriend al eens KO gemept
stay frosty
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:29:29 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40574388
Ik vraag me inderdaad erg af hoe ik in zo'n situatie zal reageren... ik zou het niet zo maar laten gebeuren denk ik; maar of ik in mn eentje tegen tien van die kutjochies zou gaan knokken? geen idee.
Welk groepje kutventjes komt me ff testen?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:33:47 #21
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_40574541
quote:
"kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor"
Die plekken waar ze je een keer op slaan ook hoor. Beetje vent is niet bang voor een vuist.
Dus idd niet laten merken dat je schrik hebt en gewoon reageren alsof je Petanque-ballen in je broek hebt. Niet meteen slaan maar wel laten merken dat je het meent. De grootste een eindje in het rond duwen.

Als ze met zijn 10-en op je af komen en ze willen kwaad delf je altijd het onderspit. Ook in een vol zwembad... Omdat wij Nederlanders nu eenmaal schrik hebben gekregen voor deze berberse bevolkingsgroep staan we op een afstandje te kijken hoe het misgaat en lullen er als brugman over als we thuis zijn.
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 15:36:10 #22
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_40574613
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:53 schreef Herald het volgende:
Maar wat als je zo'n ongelofelijke lafbek als ik bent? Ik zou me gewoon laten intimideren door een stel minderjarige knapen hoor. Een beetje het vriendinnetje sussen "kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor". En terwijl zij daarna kampt met trauma's van aanranding loop je zelf rond met een gekrekte trots omdat je je meisje niet kan beschermen. Nou gekrenkte trots is nog te positief, je loopt er bij als een geslagen hond die zijn vriendin niet meer recht in de ogen aandurft te kijken.

Jij een lafbek? Ik vind je wel stoere bink hoor.
Als ik een Marokkaanse jongen was durfde ik jou en je vriendin niet eens aan te kijken.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_40574624
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is tegenwoordig mijn ex... ze heeft tijdens het sparren haar nieuwe vriend al eens KO gemept
Ze kan wel goed met haar nieuwe vriend omgaan
pi_40575303
Ze moeten dat getinte schorriemorrie gewoon, zoals bij dancings en cafe's, de toegang weigeren. Stuur ze maar lekker door naar het theehuis. Heb je ook geen probleem!
pi_40575329
Of je gaat terug betasten, in hun besneden pikken knijpen enzo
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_40575891
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Is jouw ex Lucia Rijker ofzo
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:16:37 #27
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40575924
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef erikh het volgende:

[..]

Is jouw ex Lucia Rijker ofzo
In dat geval is haar nieuwe vriend een Lucia Rijker!
Ik heb al een boek.
pi_40577965
Honkbalknuppel mee nemen of een goeie ploertendoder. Als ze dan wat hebben kun je ze het op hun eigen manier duidelijk maken.

Wel schoonhouden zo'n knuppel natuurlijk, hygiene staat bij ons Fok!kers hoog in het vaandel.

En zorgen dat je op tijd bent voor ze hun 82750897 vriendjes SMS'en en bellen, want ze durven nooit alleen.
pi_40578198
quote:
Jij hebt geen vriendin, dat heeft er iets mee te maken.
pi_40580740
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef descendent1 het volgende:
Ik vraag me inderdaad erg af hoe ik in zo'n situatie zal reageren... ik zou het niet zo maar laten gebeuren denk ik; maar of ik in mn eentje tegen tien van die kutjochies zou gaan knokken? geen idee.
Welk groepje kutventjes komt me ff testen?
laatst nog herrie gehad met lonsdale homo'tjes die me met 6 man in elkaar wilden tikken(hun taal )
heb 1 op zijn neus geslagen en ben hem toen gepeerd maar het was pure(soort van) zelfverdedeging
en in dit geval had ik gezegd dat ze op moesten bokken en dat ik anders mijn lonsdale vrienden zou halen(alleen dreigen dus want ik heb geen (lonsdale)vrienden) )
niet meer
pi_40581511
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Honkbalknuppel mee nemen of een goeie ploertendoder. Als ze dan wat hebben kun je ze het op hun eigen manier duidelijk maken.

Wel schoonhouden zo'n knuppel natuurlijk, hygiene staat bij ons Fok!kers hoog in het vaandel.

En zorgen dat je op tijd bent voor ze hun 82750897 vriendjes SMS'en en bellen, want ze durven nooit alleen.
Jij loopt met een honkbalknuppel in je achterzak?

Doe normaal man, je weet net zo goed als ik dat zowel jij als 80% van de internethelden hier niet meer doet dan een heel lelijk topic openen over fok. En misschien in een uiterste daad van heldenmoed stotterend zeggen dat hij 't.t..tterug naar z'n ei...ei...eigen land moet gaan'. Om vervolgens met een donkere plek tussen de benen weg te sprinten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40581630
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:04 schreef Nosh het volgende:

[..]

Jij loopt met een honkbalknuppel in je achterzak?

Doe normaal man, je weet net zo goed als ik dat zowel jij als 80% van de internethelden hier niet meer doet dan een heel lelijk topic openen over fok. En misschien in een uiterste daad van heldenmoed stotterend zeggen dat hij 't.t..tterug naar z'n ei...ei...eigen land moet gaan'. Om vervolgens met een donkere plek tussen de benen weg te sprinten.
ik kan een ei bakken
ikke vermelding ikke ikke!
niet meer
pi_40581634
quote:

Muay Thai beste sport ooit
You know it, but hiphop actually never ever evolves
now go sit on your knees so i can put this gun in your mouth
pi_40582431
Ik zou die Noord-Afrikanen in dat geval helemaal kapotschelden op het internet onder een pseudoniem en stemmen op de VVD.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_40584022
ik zou de jonkvrouwe een broodje varkensvlees geven
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40584187
Als het er 5 of meer zijn ren ik hard weg.
pi_40586755
vaak helpt het al behoorlijk, als ze de steun van hun vriendjes kwijt raken. .. in hun eentje durven ze niks, en tegen 5 man kun je niet vechten (althans, de meesten niet). Dus mocht je toch een keer zo'n gast zoiets zien doen in z'n eentje reken er maar op dat er binnen fluitbereik nog 4 anderen staan.

zelf heb ik een erg hoge pijngrens. Zo kan ik de aloude monnikkapsspier pijnprikkel weerstaan zonder ineen te krimpen, en zelf met 2 nagels een stuk huid tot bloedens toe knijpen weersta ik . en als je me kwaad krijgt (heel moeilijk te doen overigens, de meeste mensen in m'n omgeving hebben me nog nooit kwaad gezien) dan kan ik nog veel meer weerstaan. als je me zover krijgt, dan heb je een heel groot probleem..
maar bij meer dan 3 ren ik echt wel weg..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:18:25 #38
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40586864
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef Bensel het volgende:
vaak helpt het al behoorlijk, als ze de steun van hun vriendjes kwijt raken. .. in hun eentje durven ze niks, en tegen 5 man kun je niet vechten (althans, de meesten niet). Dus mocht je toch een keer zo'n gast zoiets zien doen in z'n eentje reken er maar op dat er binnen fluitbereik nog 4 anderen staan.

zelf heb ik een erg hoge pijngrens. Zo kan ik de aloude monnikkapsspier pijnprikkel weerstaan zonder ineen te krimpen, en zelf met 2 nagels een stuk huid tot bloedens toe knijpen weersta ik . en als je me kwaad krijgt (heel moeilijk te doen overigens, de meeste mensen in m'n omgeving hebben me nog nooit kwaad gezien) dan kan ik nog veel meer weerstaan. als je me zover krijgt, dan heb je een heel groot probleem..
Geloof er niks van.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:21:19 #39
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40586984
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef Elys het volgende:

[..]

Muay Thai beste sport ooit
idd heb er gewoon geen tijd meer voor... maar probeer het af en toe nog bij te houden ( 1x per maand trainen enzo ) maar kan het nog genoeg om mijn vriendin tegen het tuig te beschermen
stay frosty
pi_40587429
quote:

als ik niet beter wist zou ik zeggen dat jij een kloon van mij bent
niet meer
pi_40587635
quote:
Zoals iedereen weet struinen onze berberburen graag zwembaden af om eens ongenegeerd in borsten te knijpen van meisjes jong en oud ietsjes ouder. Ze schromen er ook niet voor om bezette dames eens fijn te betasten en als het niet anders kan zelfs recht voor de neus van vriendlief.

Gelukkig wordt Fok! bevolkt door potige kerels die er niet voor terugdeinzen om de getinte belhamels dan een flinkte tik op de neus te geven en als koene ridder hun jonkvrouw te beschermen.

Hoe groot is jouw pikkie dan, stijf? Cm?
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:15:07 #42
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_40589312
9van de 10 fokkertjes is zo Je hoeft je niet te schamen ts Op dit forum zitten veel lotgenoten
pi_40590788
quote:

eerst zien dan geloven
pi_40591182
quote:

Je kunt alvast beginnen door niet meer van dit soort kuttopics te openen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:16:02 #45
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_40591870
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Je kunt alvast beginnen door niet meer van dit soort kuttopics te openen.
Niks kut topic
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:40:01 #46
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_40592801
Het is gewoon een feit dat ze irritant zijn en je er eigenlijk geen gezeik mee wil hebben. Zo zijn de meesten van ons nou eindelijk. Maar als je er eentje goed op zijn bek slaat, hebben ze wel rezzpect voor je en laten ze je met rust.
pi_40593400
quote:

"Whollah Bileh wat kijk je, ik klap je gek met mn trommel! "

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40593544
Haha gepwned.
pi_40599535
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:57 schreef Nosh het volgende:

[..]

[afbeelding]
"Whollah Bileh wat kijk je, ik klap je gek met mn trommel! "

nee, jouw gezicht boezemt angst in
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:06:42 #50
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40599598
quote:

heel leuk als je een hoge pijngrens hebt alleen heb je er geen kut aan als iemand je b.v. hard op je slaap raakt ga je toch wel neer....
met een leverstoot kerpeer je toch van de pijn.....
stay frosty
pi_40599709
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:00 schreef Bensel het volgende:

[..]

nee, jouw gezicht boezemt angst in
Nee little drummer boy, maar ik zeg ook niet dat ik bedreven ben in talloze martial arts of een heul erg goede pijngrens heb.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40600357
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

Nee little drummer boy, maar ik zeg ook niet dat ik bedreven ben in talloze martial arts of een heul erg goede pijngrens heb.
ik ben niet bedreven in martial arts.. (heb ik ook nooit gezegd?) wat ik wel weet (uit ervaring) is dat ik niet iemand ben die na 1 klap op de grond lig te janken. En die pijngrens ligt bij mij toevallig wel hoog.. en meerdere mensen hebben dat al getest..
En als je goed leest, begrijp je ook dat ik liever gevechten uit de weg ga. Ik ben niet iemand die snel opgefokt raakt, daarvoor moet al heel wat doen.. maar als opgefokt raak, heb je een probleem. simpel.
enne, over dat drummen: je praat wel tegen iemand die tot de top hoort in z'n discipline.
Twitch.tv/bensel15
pi_40600421
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik ben niet bedreven in martial arts.. (heb ik ook nooit gezegd?) wat ik wel weet (uit ervaring) is dat ik niet iemand ben die na 1 klap op de grond lig te janken. En die pijngrens ligt bij mij toevallig wel hoog.. en meerdere mensen hebben dat al getest..
En als je goed leest, begrijp je ook dat ik liever gevechten uit de weg ga. Ik ben niet iemand die snel opgefokt raakt, daarvoor moet al heel wat doen.. maar als opgefokt raak, heb je een probleem. simpel.
enne, over dat drummen: je praat wel tegen iemand die tot de top hoort in z'n discipline.
Ik wil niet vervelend doen, maar je klinkt echt als een gefrustreerd iemand die erg veel gepest is. Je hebt al meerdere vechrpartijtjes gehad, en je wilt vooral benadrukken wat je erg goed kunt.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_40600466
quote:

Dan moet je je bekeren en Iman worden. Dan hebben die gastjes wel rezzpekt voor je en kan je zzze alzzzznog wegzzzturen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:54:17 #55
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40600472
kut TS - kut topic... racistisch gezeik ... geen zin in.

edit : schrijffout sorry ;-)

[ Bericht 26% gewijzigd door AcidBurner op 08-08-2006 12:19:02 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:00:22 #56
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40600620
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen, maar je klinkt echt als een gefrustreerd iemand die erg veel gepest is. Je hebt al meerdere vechrpartijtjes gehad, en je wilt vooral benadrukken wat je erg goed kunt.
Ik vind dat wel meevallen als ik eerlijk ben. Ik denk er eigenlijk net zo over als hij: show no fear.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:00:33 #57
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40600628
wat is dat een voor Hans Kraay sr. analyse?
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_40601300
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:00 schreef Rio het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen als ik eerlijk ben. Ik denk er eigenlijk net zo over als hij: show no fear.
Dat is wat anders dan beweren dat je ''een groot probleem'' ( ) hebt als je deze knul kwaad maakt. Als hij echt zo'n superman is, moet 'ie aan de K1 meedoen. En wtf heeft het voor zin om hier te vermelden dat je tot de top van de trommelaars behoort?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:33:16 #59
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40601405
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:29 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan beweren dat je ''een groot probleem'' ( ) hebt als je deze knul kwaad maakt. Als hij echt zo'n superman is, moet 'ie aan de K1 meedoen. En wtf heeft het voor zin om hier te vermelden dat je tot de top van de trommelaars behoort?
Is dat zo erg om te zeggen? Je moet bij mij ook flink je best doen om me écht over de zeik te krijgen, maar als dat je gelukt is zou ik niet te lang blijven wachten. Zo'n breekpunt hebben we uiteindelijk allemaal wel toch?

Maar om daar nou bij te vermelden wat een topdrummer je bent... Dat punt mis ik ook een beetje (lees: volledig).

Misschien zoiets? "Okee gozer, je hebt me nu kwaad gemaakt. Als je nu niet maakt dat je weg komt ga ik me toch een potje drummen en dan heb je echt een probleem."
Ik heb al een boek.
pi_40601531
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Rio het volgende:

[..]

Is dat zo erg om te zeggen? Je moet bij mij ook flink je best doen om me écht over de zeik te krijgen, maar als dat je gelukt is zou ik niet te lang blijven wachten. Zo'n breekpunt hebben we uiteindelijk allemaal wel toch?

Maar om daar nou bij te vermelden wat een topdrummer je bent... Dat punt mis ik ook een beetje (lees: volledig).

Misschien zoiets? "Okee gozer, je hebt me nu kwaad gemaakt. Als je nu niet maakt dat je weg komt ga ik me toch een potje drummen en dan heb je echt een probleem."
euhm.. wie haalde er als eerste m'n hobby bij? juist..
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:38:53 #61
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_40601561
Ach, je kunt altijd nog gothic worden.
Hope for the best, prepare for the worst.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:55:48 #62
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40602049
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef Bensel het volgende:

[..]

euhm.. wie haalde er als eerste m'n hobby bij? juist..
Ik niet voor zover ik weet?
Ik heb al een boek.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:15:35 #63
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40602625
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:55 schreef Ricky_ het volgende:
Ik denk dat er niets anders op zit dan zelfmoord plegen.
Zelfmoord is inderdaad de enige optie.

In jezelf snijden en je vriendin slaan helpt ook wel denk ik, net als stoppen met school.
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:20:03 #64
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40602759
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]

Zelfmoord is inderdaad de enige optie.

In jezelf snijden en je vriendin slaan helpt ook wel denk ik, net als stoppen met school.
Of in bad gaan zitten met de broodrooster van je overleden kleuterjuf.
Ik heb al een boek.
pi_40603550
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Rio het volgende:

[..]

Of in bad gaan zitten met de broodrooster van je overleden kleuterjuf.
wel die overleden kinderjuf eerst uit het bad tillen voordat je zelf bij dat broodrooster gaat zitten.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:45:50 #66
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_40603593
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:54 schreef AcidBurner het volgende:
kut TS - kut topic... rascistisch gezeik ... geen zin in.
HET IS RACISME!!!!!!!!!!!!!!!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:49:52 #67
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40603730
Herald, dit was dus de laatste keer dat jij met mijn zusje uit bent geweest als je haar niet eens kan beschermen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40604538
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:45 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Helaas is het een feit dat Marokkanen een erg groot deel van alle misdragingen in zwembaden voor hun rekening nemen. Dat komt ervan als je ouders je niet normaal opvoeden, maar je vertellen dat meisjes niet in de buurt van jongens mogen komen, omdat het anders hoeren zijn.

Ik ben voor landelijke registratie bij zwembaden, voor je naar binnen mag je sofinummer geven, staat op je ID bewijs die je toch bij je moet hebben, en als je je misdraagt een x tijd er niet in, en na 2x helemaal niet meer.

Dan hebben we ook geen huilie-users meer die zeggen dat het racisme is....... Hoewel het dan misschien wel aan een verkeerde intepretatie van het gedrag ligt
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:20:17 #69
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40604661
quote:

[..]

mijn excuses ... toch hoop ik dat het duidelijk is wat ik bedoelde. ik hou niet zo van dat raSistisch geleuter ... is me iets te simpel van geest.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:20:51 #70
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40604678
quote:

[..]

Nooit geweten. Dank u voor de educatie
Ik heb al een boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties