Nog een leuke: 's avonds als het donker is ga je met een paar vrienden voor een flat staan met je mobieltje en het telefoonboek. Vervolgens probeer je een paar mensen daar in die flat te bellen. Degene die als eerste 4 op een rij heeft, heeft gewonnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef Jazzle het volgende:
Mijn telefoon kan bepaalde nummers blokkeren...
Dit brengt me trouwens op andere leuke telefoon ideeën:Een willekeurig nummer bellen en jezelf voordoen als huisbaas die deze maand nog geen huur heeft ontvangen opnemen met "dit is de voicemail van Jazzle, spreek een bericht in na de piep.....piep als je gebeld wordt die persoon direct na het opnemen doorverbinden met de plaatselijke gemeente 2 personen met elkaar verbinden en meer van die dingen, zeker als je met een groep vrienden bent is dat dikke pret ![]()
Oeh lachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Nog een leuke: 's avonds als het donker is ga je met een paar vrienden voor een flat staan met je mobieltje en het telefoonboek. Vervolgens probeer je een paar mensen daar in die flat te bellen. Degene die als eerste 4 op een rij heeft, heeft gewonnen![]()
Eerst ons lekker maken met een lekkere rel en dan neits zeggen? Kssstquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef Piovan het volgende:
ik weet intussen wie steeds belt en heb nu extreem slechte zin
ik zeg liever niet wie dat steeds belt
Oh nee, toch niet wat ik denk??!?!?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef Piovan het volgende:
ik weet intussen wie steeds belt en heb nu extreem slechte zin
ik zeg liever niet wie dat steeds belt
die is vet! Ga ik onthoudenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Nog een leuke: 's avonds als het donker is ga je met een paar vrienden voor een flat staan met je mobieltje en het telefoonboek. Vervolgens probeer je een paar mensen daar in die flat te bellen. Degene die als eerste 4 op een rij heeft, heeft gewonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |