Wij mannen komen daar meestal achter nadat we al lekker hebben zitten beren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:26 schreef P-azz het volgende:
Ik ging net scheite, was er geen scheitpapier meer! De tering zeg, ik al kruipend naar die fuckin kelder om rollen papier te hale, wat een kutklus!
ja das ook zo verschrikkelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Mustard_Man het volgende:
nog veel erger zijn die gekken die tegen je gaan praten terwijl je aan het schijten bent![]()
![]()
Nee hoor... het maakt mij weinig uit hoeveel rust ik heb tijdens het schijten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:35 schreef JohanTop het volgende:
[..]
ja das ook zo verschrikkelijk
Als je aan het schijten bent, wil je toch volledige rust![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef miss_schaapje het volgende:
haha nou dan ga je in het bos zitten
en toen bleek die voorraad ook op te zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:29 schreef Henno het volgende:
[..]
Wij mannen komen daar meestal achter nadat we al lekker hebben zitten beren...gelukkig is de papiervoorraad in de buurt...
Sinds wanneer kan je de tv vanuit de wc bedienen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom denk je dat er een afstandsbedieningen zijn?
Kwestie van positioneren natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:50 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je de tv vanuit de wc bedienen.![]()
ik kan dat wel. Veel wit & spiegels in huisquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:50 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je de tv vanuit de wc bedienen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |