en jij nu ook weerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:57 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ja jij ook, niet de track maar een vraagie![]()
Whehe idd ja, msn gebruik ik ff nie dus sorryquote:
Dan hebben we dat gemeenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik gebruik ook geen msn meer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
Ftw?quote:
For The Win!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ftw?
Enne, gast maak je nie druk, dit forum wordt tog bijna nie meer gebruikt![]()
Of was dat nie zo bedoeld?![]()
Oki, bij deze sorry dan maxquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
For The Win!
En ik weet vrijwel zeker dat het niet zo bedoeld was als jij het interpreteert.
Je kunt ook gewoon een extra looping toevoegen, en de weg daarmee een blok omhoog brengen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef VultureX het volgende:
TY!Ben blij dat je 'm leuk vindt. ik heb er namelijk wel vele uren aan gewerkt! En ja, ik vind die ene jump waar je niet te hard moet ook nix aan, maar ik kon het niet echt oplossen...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef Fir3fly het volgende:
Hehe ok, het was ook meer een tip. Maar ik vind het een goede eerste poging.![]()
Oja, kijk ook eens op http://tm.servegame.org/forum/index.php?act=idx
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik sta in de top 1000 van NL
Het zal wel niks voorstellen, maargoed ik ben dan ook geen echte die hard
Het is volgens mij best een prestatie, er zijn wel meer dan een paar duizend Nederlanders die dit spelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik sta in de top 1000 van NL
Het zal wel niks voorstellen, maargoed ik ben dan ook geen echte die hard
Ach ik rij maar een paar keer per week en soms een week niet, dus ik vind het wel grappig. Veel punten halen doe ik niet echt meer of er moeten mensen op de server zitten met een hogere ranking, maarja die zijn ook vaak snelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is volgens mij best een prestatie, er zijn wel meer dan een paar duizend Nederlanders die dit spelen.
Er stond een post bij mededelingen, en als welkomstscherm op de server, dat de server en forum vandaag down zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:41 schreef JumperJack het volgende:
bij mij doet het clanforum het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Er zijn meer topics dan alleen record pimpin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |