quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:02 schreef WinIT het volgende:
[..]
Kheb gekeken
![]()
![]()
![]()
Organiseur? Wat is da voorn woordOrganisator
![]()
![]()
Maar ik heb t al gelezen, mij maakt nie uit, ik hou alleen da lijstje bij en jullie helpen me goed erbij![]()
Epoca! M'n speedtech meesterwerkje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:54 schreef -tK- het volgende:
![]()
Ik mag een track kiezen voor de TMX showcase![]()
![]()
begin maar met bieden![]()
Ik ben inmiddels met een nieuwe baan gestart, aangezien niemand hier het concept van bieden begrijptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:38 schreef JumperJack het volgende:
als je er een van jezelf gaat kiezen (![]()
) zou ik voor WHITE Humps gaan, anders mag je best een track van mij kiezen hoor, maak ik mijn nieuwe track wel even af
![]()
![]()
Jah ik zei toch ook dat ie gekopieërd wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:38 schreef JumperJack het volgende:
lol, je had de snelste tijd en de snelste track, maar je bent wel een na-aper![]()
![]()
welke tweee, linkiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:38 schreef JumperJack het volgende:
oeh, trouwens, -tK-, aangezien jij zo'n goede techtrack driver bent, wil je vast wel eens kijken naar mijn twee nieuwste 500cc tracksals je wilt de oudste ook, want daar heeft Zooz een wereldrecord op
![]()
Wat had jij in gedachten dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef -tK- het volgende:
Ik ben inmiddels met een nieuwe baan gestart, aangezien niemand hier het concept van bieden begrijpt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Maximillian- het volgende:
Frank hoere jong je bent er dus wel
Daar is het wel levendiger, en worden idd alle nieuwe tracks gepostquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Rick-vz het volgende:
Nu is het al weg, nee dat is waar toch is verrot om weer opnieuw te beginnen, is het andere forum levendiger of staan daar de nieuwe tracks of maakt het allemaal niks uit?
unbannedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:05 schreef -KweeK- het volgende:
stampertje EIKEL!!!
waarom ban je me nou?
lol ik dacht dat je wel zo aardig was om het gratis te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef -tK- het volgende:
Ik ben inmiddels met een nieuwe baan gestart, aangezien niemand hier het concept van bieden begrijpt![]()
![]()
Ik post morgen wel ff een beta versie, mogen jullie em ff proberen voor ik em in de showcase doe![]()
had de author comments niet gelezenquote:Jah ik zei toch ook dat ie gekopieërd was![]()
500cc audition: nieuw en record van zoozquote:welke tweee, linkie![]()
Idiootquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef JumperJack het volgende:
[..]
lol ik dacht dat je wel zo aardig was om het gratis te doen![]()
![]()
![]()
[..]
had de author comments niet gelezen![]()
[..]
500cc audition: nieuw en record van zooz
500cc gustation: nieuw
500cc tactition: lol inmiddels alweer een derde nieuwe ook![]()
500cc olfaction: oud, record van zooz![]()
zie maar wat je doet![]()
oeh en tof: ik heb nu precies 50 awards voor mijn tracks gekregen![]()
en verklaar me maar voor idioot, maar ik heb gisteren A-0 t/m C-9 allemaal op nadeo gehaald![]()
Jo jij ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
heb D-0 t/m D-9 nu ook al op nadeo![]()
oh, en WEEBEL, je hebt mail![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |