HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We waren favoriet voor die wedstrijd
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stoppen nou hoor
Nee, je loopt mee met de antiphatie tegen Ajax. Stoer hoor, tegendraads zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als ik een meeloper was, was ik wel voor ajax
Altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]Jij wou zeggen dat ajax na zo'n rampseizoen favoriet was?
In eerste instantie wel, toen kwam Droopy met die fotos van Dirk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ging over de lege tribune foto's toch?
Het stadion zat veel voller dan op dat moment. En dat boycot, waarom dan wel met 1500 naar Amsterdam komen?
Voor de eerste wedstrijd misschien, maar na die vernedering zat heel Ajax meer uit te kijken naar de finales. Feyenoord-uit was een obstakeltje. Meer niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]Op z'n minst 2. Kom op zeg, zelfs de meeste Ajacieden zagen Feyenoord toen als favoriet.
Ja duh, raar he als je een 3-0 voorsprong hebt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor de eerste wedstrijd misschien, maar na die vernedering zat heel Ajax meer uit te kijken naar de finales. Feyenoord-uit was een obstakeltje. Meer niet.
En nee, niet van Feyenoord.nlquote:Feyenoord favoriet in Klassieker
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 20 april om 10:05
De invoering van de play-offs heeft er voor gezorgd dat de Klassieker van Nederland dit seizoen viermaal wordt gespeeld. Vanavond staan Ajax en Feyenoord in de Arena tegenover elkaar om te vechten voor een ticket van de voorronde Champions League. De Rotterdammers zijn favoriet.
“Feyenoord kan alleen nog maar verliezen. Dat is misschien een inkoppertje, maar het is wel zo,” reageert de trainer van de Amsterdammers. In het duel kan de onder vuur liggende Danny Blind niet beschikken over Grygera (kuit), Trabelsi (knie) en Sneijder (hamstring). Markus Rosenberg en Maarten Stekelenburg zijn nog net op tijd fit geraakt.
Pierre van Hooijdonk, pinchhitter van Feyenoord, liet zondag na het duel met RBC weten dat ook hij vindt dat de Roterdammers de betere papieren hebben. “Op het vlak van individuele kwaliteit kunnen wij onze winst boeken ten opzichte van Ajax. Feyenoord heeft meer spelers die het verschil kunnen maken. Bovendien zijn deze spelers bij ons ook net wat frivoler, creatiever dan bij Ajax.”
Feyenoord-trainer Koeman ziet er in ieder geval uit naar de dubbele ontmoeting tussen de rivalen. “Ik heb het gevoel van spanning dat ik als speler in cruciale fases had, nu ook in mijn buik. De komende dagen gaat het erom, daar moet iedereen zich bewust van zijn.”
Wat lul je jezelf dan tegen? Jullie waren toch favoriet in die return?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja duh, raar he als je een 3-0 voorsprong hebt?
[..]
Ik heb ook de playoffs verders geboycot, ben alleen naar feyenooit thuis geweest en dat was dolle pretquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, toen kwam Droopy met die fotos van Dirk.
1500 maar? Ik dach dat het op het laatste moment nog een vol uitvak was. Terwijl dat normaal binnen 5min na start verkoop is uitverkocht.
Heenwedstrijd
[afbeelding]
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat lul je jezelf dan tegen? Jullie waren toch favoriet in die return?![]()
.
Jij niet. Ik leg ff uit waarom dat 'gebrek aan clubliefde' argument de plank volledig misslaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg ik ergens dat het bij ons wel vol was?
Ach, grunn was ook wel gezellig hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb ook de playoffs verders geboycot, ben alleen naar feyenooit thuis geweest en dat was dolle pret![]()
het ging over de uit-wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja duh, raar he als je een 3-0 voorsprong hebt?
Een van de vele berichten destijds :
[..]
En nee, niet van Feyenoord.nl
Pierre moet z'n bek houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Leuk toch, die commentaren vooraf.
Pierre heeft er kijk op zie ik.
Vind ik niet. Jullie blijven toch áltijd achter je club staan? Dus ook als Ajax met 4-1 voor komt in de Kuip? Waarom liep die driekwart volle Kuip dan zo snel leeg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij niet. Ik leg ff uit waarom dat 'gebrek aan clubliefde' argument de plank volledig misslaat.
Dat geloof ik best, ik heb die gewoon thuis gekeken.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, grunn was ook wel gezellig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |