Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is dat hier een discussiepunt dan....?
jij denkt heeeel oud te wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zitten
Normaal worden wij altijd 3e of 4e, dus ik kan niet wachten om hetzelfde kunstje bij jullie te flikken
...maar doet niets af aan het feit dat we jullie wel degelijk afdroogden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die wedstrijden hadden uberhaupt niet gespeeld moeten worden
ik meen me te herinneren dat Feyenoord EXACT evenveel kans op de CL maakte als Ajax. Heeft niets met de KNVB te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zitten
Normaal worden wij altijd 3e of 4e, dus ik kan niet wachten om hetzelfde kunstje bij jullie te flikken
Wat een heerlijk sneue post Loekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
quote:We hopen op een wonder. Kom naar de Kuip en steun onze jongens!!!
Vertel je er ook ff het verhaal bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
wie zei er ook al weer dat het legioen ALTIJD achter Feyenoord bleef staan?
[afbeelding]
Na het pak slaag in Amsterdam vonden een hoop havenarbeiders het ineens niet zo nodig meer om achter hun cluppie te blijven staan. Clubliefde he?
Op een mooie avond, nog niet zo heel lang geleden, kreeg Feyenoord alle hoeken van de ArenA te zien. Met 3-0 werden zij naar huis gestuurd. Maar daar hield de misère niet mee op, lieve kijkbuiskinderen. Nee, de gemene jongens en mannen uit Amsterdam kwamen nog een keer naar de geliefde thuishaven van Feyenoord: de Kuip.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vertel je er ook ff het verhaal bij?
Ik vond het redelijk accuraat eigenlijkquote:
Het ging meer om het feit dat jullie ons beschuldigden van een gebrek aan clubliefde. Die fotos hebben er weinig mee te maken, maar als ze iets tonen...quote:
clubliefde is niet je club door dik en dun steunen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het ging meer om het feit dat jullie ons beschuldigden van een gebrek aan clubliefde. Die fotos hebben er weinig mee te maken, maar als ze iets tonen...
Moet ik nou ÓÓK nog beeldmateriaal gaan posten van het publiek was massaal de kuip verliet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het ging meer om het feit dat jullie ons beschuldigden van een gebrek aan clubliefde. Die fotos hebben er weinig mee te maken, maar als ze iets tonen...
Dan is dat wat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was meer te danken aan vermoeidheid en motivatie. Alsof Ajax vorig jaar een beter team hadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
...maar doet niets af aan het feit dat we jullie wel degelijk afdroogden.
Ten eerste was er een boycot. Ten tweede zat het niet veel voller bij de heenwedstrijd. Ten derde namen jullie maar 1300 man mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
clubliefde is niet je club door dik en dun steunen?
Feyenoord had een zwaarder seizoen? Feyenoord hoefde niet zo nodig CL spelen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Was meer te danken aan vermoeidheid en motivatie. Alsof Ajax vorig jaar een beter team had
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moet ik nou ÓÓK nog beeldmateriaal gaan posten van het publiek was massaal de kuip verliet?
![]()
Maar wel de play-offs, de JC-schaal en de KNVB-beker winnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Was meer te danken aan vermoeidheid en motivatie. Alsof Ajax vorig jaar een beter team had
HAHAHA, een boycot doen bij een wedstrijd die je toch niet kan winnen, goed excuus jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ten eerste was er een boycot. Ten tweede zat het niet veel voller bij de heenwedstrijd. Ten derde namen jullie maar 1300 man mee.
Het ging over de lege tribune foto's toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Clubliefde en frustratie bij Dirk.
Geen idee, ik zat er welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
hoeveel supporters zaten er in de periode 1998-2001 ook alweer in de aRENa? stuk of 19.000?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
hoeveel supporters zaten er in de periode 1998-2001 ook alweer in de aRENa? stuk of 19.000?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHA, een boycot doen bij een wedstrijd die je toch niet kan winnen, goed excuus ja![]()
die dachten dat de aartsvijand in zwart-geel speelt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tsja, dat hadden de spelers blijkbaar niet door
We waren favoriet voor die wedstrijd, waarom zouden er vantevoren mensen wegblijven?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHA, een boycot doen bij een wedstrijd die je toch niet kan winnen, goed excuus ja![]()
ja, de hele wereld was ervan overtuigd dat Feyenoord er wel even 4 in zou schoppen die avondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We waren favoriet voor die wedstrijd, waarom zouden er vantevoren mensen wegblijven?Er was toch echt een boycot toen hoor.
Zoals jijzelf bentquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echt supporter, maar dat geldt niet voor die andere meelopers.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, de hele wereld was ervan overtuigd dat Feyenoord er wel even 4 in zou schoppen die avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |