Den Haag loopt niet echt in op Rotterdam hoor...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:07 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. De skyline is inderdaad uniek in Nederland (al loopt Den Haag in). Maar zodra je uit de trein stapt in Rotterdam proef je niets anders dan zakelijkheid, onpersoonlijkheid, saaiheid, dood en verderf.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, dat ziet er best mooi uit........![]()
Jammer dat het zo afschuwelijk in het licht is![]()
Och, het zijn weingi vooroordelen hoor. Ik vind er daadwerkelijk niets aan. Vergelijk die cultuur binnen de Erasmus Universiteit bijvoorbeeld eens met de UVA of Leiden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Den Haag loopt niet echt in op Rotterdam hoor...Maar het ligt er ook maar aan hoe je het station uitstapt. Zo kan ik ook zeggen dat als je het station in Amsterdam uitstapt het net is alsof je in een open riool uitstapt.
Iets minder bevooroordeeld zijn kan geen kwaad.
Alhoewel A'dam een vies stinkend open riool blijft natuurlijk.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:07 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. De skyline is inderdaad uniek in Nederland (al loopt Den Haag in). Maar zodra je uit de trein stapt in Rotterdam proef je niets anders dan zakelijkheid, onpersoonlijkheid, saaiheid, dood en verderf.
Ruzie!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Misschien moet jij ff je bek houden nep-Nijmegenaar
Komt ie uit Nijmegen is ie voor feyenooit![]()
Hij kan Engels .. Agh gut...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
A face only a mother could love
Ik had al wel verwacht dat je hier niet op zou reageren:quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Woensdag ajax zn eerste stap richting uefa cup
Geen idee wat er toen gebeurd is hé, echte internethoolie...!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, Ajax - Club Brugge in 2003 was stoer....![]()
halve finale CLquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Zijn jullie al laatste?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Adothehague het volgende:
ajax is niet interessant genoeg dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Pure Jaloezie dergelijke topicsEigen cluppie is niet interessant genoeg dus houden jullie je bezig met een ander cluppie
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
ajax is niet interessant genoeg dus
De grootste schreeuwers komen toch echt van jouw clubbie. Dan kan ik de conclusie trekken dat je het tegen je "eigen mede-fans" hebt en dat ajax niet interessant genoeg is.quote:
Dit topic is toch duidelijk bedoeld tegen ajax neem ik aan. AJAX tegen de rest. Toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De grootste schreeuwers komen toch echt van jouw clubbie. Dan kan ik de conclusie trekken dat je het tegen je "eigen mede-fans" hebt en dat ajax niet interessant genoeg is.
En ow ja, dat jullie allemaal jaloers zijn. Wat ik ook heel goed kan begrijpen hoor.
Ajacieden hebben uiteraard alle reden om jaloers te zijn op Feyenoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De grootste schreeuwers komen toch echt van jouw clubbie. Dan kan ik de conclusie trekken dat je het tegen je "eigen mede-fans" hebt en dat ajax niet interessant genoeg is.
En ow ja, dat jullie allemaal jaloers zijn. Wat ik ook heel goed kan begrijpen hoor.
Moeten we die open dag-foto's er weer bij nemen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ajacieden hebben uiteraard alle reden om jaloers te zijn op Feyenoord![]()
Of de topscorer, of het komende Europese seizoen, of het genadeloze pak slaag in de plee-offs, de prijzenkast, etc etcquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Moeten we die open dag-foto's er weer bij nemen?
ja, geopend door doopyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dit topic is toch duidelijk bedoeld tegen ajax neem ik aan. AJAX tegen de rest. Toch?
Ahh dat getroll in Ajax topics door een paar andere clubaanhangers uit oa Rotterdam bedoel je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, geopend door doopy
deel 1 had ik geopend om het getrol uit de clubtopics tegen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |