Nee OK, dan is het een goeie grapquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah op die fiets, ik dacht even dat je voor de 2e club van R'dam was.![]()
quote:
Misschien moet jij ff je bek houden nep-Nijmegenaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
J . H . K .
Joden Halen Kampioenschap?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
waar de fok staat jhk voor?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
waar de fok staat jhk voor?
Joh, ga je voor je tweede prijs...?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef Adothehague het volgende:
UCHE Spakenburg UCHE
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef ruud_fr het volgende:
150 Joden belagen 8 Hagenezen in Kantine
hoe weet jij da nou weerquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat waren allemaal vage provincialen man, zat geen 1 amsterdammer bij... Heeft NIETS met Ajax te maken, ik heb een bloedhekel aan hooligans...
Hoe weet jij dat nou.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Dat waren allemaal vage provincialen man, zat geen 1 amsterdammer bij... Heeft NIETS met Ajax te maken, ik heb een bloedhekel aan hooligans...
Nee, Ajax - Club Brugge in 2003 was stoer....quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Adothehague het volgende:
Joden zijn laf
vertel, vertel....quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, Ajax - Club Brugge in 2003 was stoer....![]()
ADO-supporters zijn helden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Adothehague het volgende:
Joden zijn laf
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
de DVD editie of het slachtfeest?![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het waren de Lochem Ultra Kaos Boyz.
Sekiquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ADO-supporters zijn helden.
* SocialDisorder denkt terug aan "De Bus" van SBS 6
Yup. Hij vroeg er wel zelf om hoor die eikelbijter. Beetje Feyenoordvlag midden in Den Haag ophangen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Die doorgedraaide joego was een kakkerlak toch?
Heb ik wat gemist toen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup. Hij vroeg er wel zelf om hoor die eikelbijter. Beetje Feyenoordvlag midden in Den Haag ophangen...
De Bus werd op de Megastores in Den Haag geparkeerd. Seki vond het nodig om een grote Feyenoordvlag uit te hangen. Op een plek waar redelijjk veel Midden-Noord bezoekers regelmatig langskomen is dat zeg maar niet slim te noemen.quote:
Ik ben eigenlijk eerst benieuwd naar zijn reactie........quote:
die zou je toch zo in z'n bek schijten?quote:
BOEHAAA!quote:
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
BOEHAAA!
nee dit is 'jei ben de ssssson, jei ben de ssssseeeeeeeee'
heeft deze lul tegenwoordig geen kroeg in Zeist ofzo?
back on-topic: Allemaal van die fijne Noord-Hollandersquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Als geer+goor er ook zijn
semtex+rugzak
biertje, en tas vergeten![]()
zit toch echt in Ljouwertquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
back on-topic: Allemaal van die fijne Noord-Hollanders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |