Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, hoe laag kunnen die joden nog zinken man
Zullen we ook ff alle geestelijk labiele mongooltjes bij hun op tribune posten? (lees: 99%)
Doe je best!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Zullen we ook ff alle geestelijk labiele mongooltjes bij hun op tribune posten? (lees: 99%)
mwah was de avond voor Fey - joden hoor, dus ik denk dat er weinig CL voetbal was...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze kwamen op een CL-avond, alle ajacieden zaten in het stadion of in de kroeg. Logisch dat 010-supporters dat niet doorhebben. Honest mistake.
Maar 010 staat er bekend omquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Voor zover ik weet is er nooit entree gevraagd hoor, ik weet niet welke mongool dat verzonnen heeftquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Erasmusch het volgende:
Open dag he...
Vragen ze bij jullie nog steeds entree?
de DVD editie of het slachtfeest?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mwah was de avond voor Fey - joden hoor, dus ik denk dat er weinig CL voetbal was...
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=47146quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Erasmusch het volgende:
Open dag he...
Vragen ze bij jullie nog steeds entree?
Hoe komen ze dan binnen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
En nee, wij komen niet met overschatte spelers in een helikopter aanzetten.
Machlas kwam gewoon lopenquote:
14.30 uur Presentatie selectie Amsterdam ArenAquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar binnen? Het is buiten.
Huntelaar en Stam komen vanaf het dak abseilend binnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
14.30 uur Presentatie selectie Amsterdam ArenA
Ow ok. Jij bent beter op de hoogte dan ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
14.30 uur Presentatie selectie Amsterdam ArenA
Die struikelde wel snel..quote:
Ik hoor niemand erover mekkeren, vond het alleen maar mooi hoe Machlas die boefjes uit Rotterdam voor lul zettequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
en dan wel mekkeren over DVD-grap die maar herhaald en herhaald wordt
Moet die keeper (Zoetebier?) er maar niet als een debiel inkomen. Terechte schwalbe van Nikos.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die struikelde wel snel..
AJAX - feyenoord 1-1
KPN Eredivisie, 03-03-2002
[afbeelding]
![]()
ah op die fiets, ik dacht even dat je voor de 2e club van R'dam was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoor niemand erover mekkeren, vond het alleen maar mooi hoe Machlas die boefjes uit Rotterdam voor lul zette
Puike actie. Daar komen ze niet zonder kleerscheuren vanaf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Huntelaar en Stam komen vanaf het dak vallend binnen
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Puike actie. Daar komen ze niet zonder kleerscheuren vanaf.
Je hebt het er maar zwaar mee he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Hahahahahaahahahahaahaha
owh nee, is niet leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |