Vlaar had ik er toendertijd graag bij willen hebben. Maar gezien de situatie met AZ kon je zo'n streek van Scheringa verwachten. Maar nu ik hem wat vaker aan het werk heb gezien bij Feyenoord ben ik toch wel stiekem blij dat hij uiteindelijk toch niet naar ons is gekomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]Was Vlaar volgens jullie niet dé nieuwe Jaap Stam en het grootste verdedigende talent in Nederland totdat ie niet bij jullie tekende?

Ah, nu gaan ze zelfs al die gymvereniging van die gloeilampenfabriek erbij halen...logsich ook...ze kunnen niet met hun eigen club patsenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je ons stil mee![]()
Als een PSV-er met het feit dat ze al bijna 5 jaar beter zijn dan Ajax, dan tellen resultaten opeens niet meer bij jullie

Ja, een jongen van 20 mag geen fouten maken tegen een aantal wereldspitsen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Vlaar was een topbelofte, tot hij door het ijs zakte tegen Italie.

Appels peren verhaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft niets met de geweldige club Ajax te maken....ik meende echter net wat in het kakkerlakken-topic te lezen over het neersteken van wat engelse fans?
Pot-Ketel verhaal

Nee hoor, voor mij is het pas een prutser geworden nadat ik hem aan het werk heb gezien bij julliequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar Vlaar is mij ook tegengevallen, het ging erom dat heel Amsterdam hem destijds in de aRENa had willen zien, totdat ie naar Feyenoord ging, toen was ie een prutser

Ik wou alleen even laten zien dat Ajacieden nogal potten en ketels zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ah, nu gaan ze zelfs al die gymvereniging van die gloeilampenfabriek erbij halen...logsich ook...ze kunnen niet met hun eigen club patsen![]()

Tuurlijk wel, maar daarna is het nooit ECHT goed meer gekomen volgens mij. Redelijke verdediger hoor, maar dus toch geen echte topper...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, een jongen van 20 mag geen fouten maken tegen een aantal wereldspitsen.
Maar Vlaar is mij ook tegengevallen, het ging erom dat heel Amsterdam hem destijds in de aRENa had willen zien, totdat ie naar Feyenoord ging, toen was ie een prutser

Als je bij Ajax speelt zul je ook tegen wereldspitsen moeten verdedigen, eens in de 2 weken. Bij Feyenoord is dat maar 4 keer per jaar. Dus hij heeft tijd om te rijpen in R'dam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, een jongen van 20 mag geen fouten maken tegen een aantal wereldspitsen.

Duh.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar daarna is het nooit ECHT goed meer gekomen volgens mij. Redelijke verdediger hoor, maar dus toch geen echte topper...

Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je bij Ajax speelt zul je ook tegen wereldspitsen moeten verdedigen, eens in de 2 weken. Bij Feyenoord is dat maar 4 keer per jaar. Dus hij heeft tijd om te rijpen in R'dam.

Wat hebben die 'vriendjes' van die KNVB te maken met het feit dat we jullie op het veld afdroogden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zitten
Normaal worden wij altijd 3e of 4e, dus ik kan niet wachten om hetzelfde kunstje bij jullie te flikken

Dankzij onze vriendjes bij de KNVB speelden jullie zo ongelofelijk slecht tijdens de play-offs zeker.... Lul toch niet zo dom!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zitten
Normaal worden wij altijd 3e of 4e, dus ik kan niet wachten om hetzelfde kunstje bij jullie te flikken

Die wedstrijden hadden uberhaupt niet gespeeld moeten wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat hebben die 'vriendjes' van die KNVB te maken met het feit dat we jullie op het veld afdroogden?

Is dat hier een discussiepunt dan....?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die wedstrijden hadden uberhaupt niet gespeeld moeten worden

Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is dat hier een discussiepunt dan....?

jij denkt heeeel oud te wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]

...maar doet niets af aan het feit dat we jullie wel degelijk afdroogden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die wedstrijden hadden uberhaupt niet gespeeld moeten worden

ik meen me te herinneren dat Feyenoord EXACT evenveel kans op de CL maakte als Ajax. Heeft niets met de KNVB te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]

Wat een heerlijk sneue post Loekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]

quote:We hopen op een wonder. Kom naar de Kuip en steun onze jongens!!!

Vertel je er ook ff het verhaal bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
wie zei er ook al weer dat het legioen ALTIJD achter Feyenoord bleef staan?
[afbeelding]
Na het pak slaag in Amsterdam vonden een hoop havenarbeiders het ineens niet zo nodig meer om achter hun cluppie te blijven staan. Clubliefde he?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |