Ik heb zelf in Rotterdam (Of andere steden waar ik erg goed bekend ben) hooguit algeheel orientatie-verlies of blackouts.. Maar verdwalen doek eik nooit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef liefie_ het volgende:
wat een leuke TT!
misschien haal ik dingen door elkaar inmn eigen stad?
ik weet t ook niet
ik weet meestal goed van rechts aan houden en nu een beetje draaien naar links en zo....quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Rotterdam (Of andere steden waar ik erg goed bekend ben) hooguit algeheel orientatie-verlies of blackouts.. Maar verdwalen doek eik nooit.
In steden die ik een beetje ken gaat het vaak goed totdat ik op een kaart kijk hoe ik verder moet.
Ik meestal niet.. Hoewel ik er zonder kaart meestal wel sneller kom dan met.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet meestal goed van rechts aan houden en nu een beetje draaien naar links en zo....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens wat vertellen?
Ik heb me zojuist een kwartier weten te vermaken door in een handventilatortje te blazen, wat bijna hetzelfde klonk als die stuntvliegtuigjes in een vliegshow. Oogjes dicht en net doen of dat ik de piloot was![]()
.
In Amsterdam vind ik tegenwoordig redelijk de weg. In Amsterdam blijkt ook dat mijn brakke richtingsgevoel wel consistent is. Ik kan drie keer ergens heen lopen, en drie keer dezelfde fout maken bij het vinden van de weg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb in A'dam wel altijd zo'n verloren gevoel.
Wat ben je toch een popje hequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens wat vertellen?
Ik heb me zojuist een kwartier weten te vermaken door in een handventilatortje te blazen, wat bijna hetzelfde klonk als die stuntvliegtuigjes in een vliegshow. Oogjes dicht en net doen of dat ik de piloot was![]()
.
Daar word je ook niet blij van... Is de EMS van een mobieltje zo sterk dat pasjes er door kaduk gaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:47 schreef NanKing het volgende:
Sjonge jonge jonge wat een kut boodschappensessie was dit zeg.
Ik gezellig naar de supermarkt met mien moeke, alleen is immers ook maar alleen.
Daar aangekomen stouw ik vrolijk mijn hele kar vol, wat als resultaat heeft; 3 volle grote boodschappen tassen ( van de Bas, voor de kenners). Ik haal mijn pinpas door die gleuf; error, maar há ik had nog een pinpas bij me, ik ding door die gleuf halen;error. Dat herhaalde zich zo'n 15 keer tot ik het maar op gaf en mijn fiets pakte om naar de pin automaat te gaan. 3 pinautomaten geprobeert, allemaal een error.
Ondertussen staat mien moeke dus nog in de supermarkt op mij te wachten, en ik zeg 'oi mijn pasjes doen het niet'. Mijn moeder hip naar haar huis fietsen om contant geld te halen want ze had ook geen pas of geld bij
.
Uiteindelijk na anderhalf uur ofzo ben ik dan thuis mét boodschappen![]()
.
En die kutpinpassen zijn dus kapot door een mobieltje.
grom.
Niet blij is een understatementquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar word je ook niet blij van... Is de EMS van een mobieltje zo sterk dat pasjes er door kaduk gaan?
Kun je nagaan wat zo'n ding doet met je hoofd als je er mee belt...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet blij is een understatement. Maar ik ben weer rustig
.
Nou het is zo'n MDA mobieltje geval ding, dus daar zal de straling iets sterker van zijn.
Mjah, ik ben nog steeds benieuwd wat de langetermijn effecten zijn. Je kunt mij gewoon niet wijsmaken dat al die masten (vooral umts masten) geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat zo'n ding doet met je hoofd als je er mee belt...![]()
Wat is een MDA?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet blij is een understatement. Maar ik ben weer rustig
.
Nou het is zo'n MDA mobieltje geval ding, dus daar zal de straling iets sterker van zijn.
Nee, het is nu echt duidelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Was dat sarcasme, of was het echt duidelijk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |