Ok, het spijt me.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dus NIET met valse beschuldigingen.......
Als (lees wel: ALS) het nou een bedrijf zou zijn geweest met een reclame boodschap zou je nog ENIGE reden hebben tot deze aanname..
Nou, hup, vooruit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef Niwa het volgende:
Ok, maar dan mag ik alsnog klagen. [afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:25 schreef Kiteless het volgende:
Ik vind het ook geen stijl van Fok !
Darwin Award voor Fok! dus !
Pcies, die Nigerianen hebben de hele dag om die dingen over te tiepen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef Megumi het volgende:
Je hebt je mail adres open in je profiel staan TS. Dus eigen schuld is het dan.
Nee die gebruiken daarvoor botjes die dat zo bij FOK en andere fora vandaan trekken. Kortom nooit je mail adres open op een forum zetten. Meer info hier .quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Pcies, die Nigerianen hebben de hele dag om die dingen over te tiepen...![]()
misschien is die negeriaan wel een poepfetisjist, dan kom je nu helemaal niet meer van em afquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:24 schreef Niwa het volgende:
[afbeelding]
Op de site van de screenshot zelf, verander 2 naar 1.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dear kind sir,quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien is die negeriaan wel een poepfetisjist, dan kom je nu helemaal niet meer van em af
Vandaar dat je dat Spam mailtje van die nigeriaan hebt ontvangen.. Vraag ik me af wat jij verstaat onder "wordt toch goed gefilterd" maar ok...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ok. [afbeelding]
Spam wordt toch goed gefilterd dus je doet maar.
dank je wel...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:24 schreef Niwa het volgende:
[afbeelding]
Op de site van de screenshot zelf, verander 2 naar 1.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |