abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:56:36 #26
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_40569575
Damn hoe kan ik deze verkoudheid stoppen???
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:57:50 #27
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40569618
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:56 schreef Dirktator het volgende:
Knuffel een trein.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_40569690
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef mAst3rb33r het volgende:
Het is in ieder geval het bewijs dat je van kou niet verkouden wordt, maar van een bacterie/virus die zich vooral op warme plekken ophoudt. Vandaar dat we in de winter vaker verkouden zijn. Dan zitten we vaker binnen in warme ruimtes, mekaar lekker aan te steken...

Maar in de zomer kan het dus ook voorkomen...
FOUT! De virus is er meer in de winter omdat het zich beter voorbeweegt/voortplant in de kou die er is, daarom zeggen mensen dat je verkouden word als je op blote voeten loopt omdat die koud worden door een koude vloer/omgeving waar juist dat virus zit

Kutnoob, ga rukken Ik heb et tenminste ECHT GELEZEN

Ik geloof er allemaal geen ruk van trouwens, het is een virus en die krijg je gewoon. Waarom werd ik dan niet verkouden terwijl ik 5 keer op het strand aan het skimboarden was en ik gewoon onderkoeld raakte, toen was ik ook met een maat van me.

5 keer onderkoeld, sessies van 1-2 uur skimboarden in 10 graden, keiharde wind, bewolkt en een beetje regen.

NIET VERKOUDEN

Dus dat je het ook krijgt als je het koud hebt, je lichaam druk bezig is met de temp van je lichaam omhoog te halen en niks aan de indringers is ook gelul.
Denk nou ff na man, het lichaam kan veel functies tegelijk aan. De witte bloedcellen gaan automatisch naar de aanvaller en bestrijden die, in welke situatie dan ook, je voelt je alleen iets erger dan normaal. De herenen lanceren die witte bloedcellen en verder doen ze alles zelf.

En het lichaam warmhouden is ook gewoon een en al reflex omdat je bijv begint te rillen.

Hersenen kunnen best veel aan, als je es nadenkt. Er werken miljoenen zenuwen op 1 moment + gehoor + zicht + ruiken etc.

Conclusie: Je krijgt het, of je krijgt het niet, hoe koud of warm je et ook hebt is bewezen. Alleen dan de kans hoger ligt als het koud weer is omdat de virus zich beter voorplant en voorbeweegt en dus de kans groter is op besmetting

[ Bericht 43% gewijzigd door Sjibble op 07-08-2006 13:09:04 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:07:26 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40569914
Verkoudheid is ziek?
Bij ziek-zijn moet ik denken aan iemand die in bed ligt onder een dikke laag dekens en hoestend en proestend ligt te ijlen en 't bed niet meer uit kan.

Verkoudheid is een snotneus hebben en da's na een weekje weer weg.
(Un)masking for the greater good.
pi_40569978
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:47 schreef Kindervriend het volgende:
Oh kut!
Hoi BrauN
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:12:34 #31
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40570083
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:04 schreef Dirktator het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar om snipverkouden te zijn in augustus? Een avondje buiten biertjes tanken heeft mij de spreekwoordelijke das om gedaan. Had ik maar een das om, dan was ik nu niet ziek...

Interesse in een Iglo met CV?
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:49:33 #32
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_40571211
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:00 schreef Sjibble het volgende:

[..]

FOUT! De virus is er meer in de winter omdat het zich beter voorbeweegt/voortplant in de kou die er is, daarom zeggen mensen dat je verkouden word als je op blote voeten loopt omdat die koud worden door een koude vloer/omgeving waar juist dat virus zit

Kutnoob, ga rukken Ik heb et tenminste ECHT GELEZEN

Ik geloof er allemaal geen ruk van trouwens, het is een virus en die krijg je gewoon. Waarom werd ik dan niet verkouden terwijl ik 5 keer op het strand aan het skimboarden was en ik gewoon onderkoeld raakte, toen was ik ook met een maat van me.

5 keer onderkoeld, sessies van 1-2 uur skimboarden in 10 graden, keiharde wind, bewolkt en een beetje regen.

NIET VERKOUDEN

Dus dat je het ook krijgt als je het koud hebt, je lichaam druk bezig is met de temp van je lichaam omhoog te halen en niks aan de indringers is ook gelul.
Denk nou ff na man, het lichaam kan veel functies tegelijk aan. De witte bloedcellen gaan automatisch naar de aanvaller en bestrijden die, in welke situatie dan ook, je voelt je alleen iets erger dan normaal. De herenen lanceren die witte bloedcellen en verder doen ze alles zelf.

En het lichaam warmhouden is ook gewoon een en al reflex omdat je bijv begint te rillen.

Hersenen kunnen best veel aan, als je es nadenkt. Er werken miljoenen zenuwen op 1 moment + gehoor + zicht + ruiken etc.

Conclusie: Je krijgt het, of je krijgt het niet, hoe koud of warm je et ook hebt is bewezen. Alleen dan de kans hoger ligt als het koud weer is omdat de virus zich beter voorplant en voorbeweegt en dus de kans groter is op besmetting
Je manier van schrijven doet me denken aan Dromenvanger
The best thing about the truth is that you can make it up...
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:16:42 #33
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_40572078
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef Loontjah het volgende:
Ik ook, maar dat komt door de airco op mijn hotelkamer in spanje
:r Patty Brard :r
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:18:30 #34
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_40572138
Airco
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:21:40 #35
148795 Punjab
Next Stop...
pi_40572233
Heb wel hoofdpijn, maar ben niet verkouden ofzo
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_40572289
airco op de werkplek heeft mij een paar weken terug de das om gedaan

buiten 38 graden, binnen 25. belachelijk
pi_40572299
quote:

[..]

Lees dit eerst maar eens door, en oordeel dan nog een keer...
pi_40572661
quote:

[..]

NIET VERKOUDEN

Je krijgt 't ook lang niet altijd bij kou en inspanning, als je zoveel sport ben je waarschijnlijk ook algemeen in een goede conditie en dan kan je inderdaad heel veel tegelijk aan. Iemand die in een slechte conditie is kan veel minder dingen tegelijk aan en zal waarschijnlijk vaker verkouden worden. Al die dingen als onderkoeling, inspanning, alcohol, stress enzovoort verhogen de kans dat je verkouden wordt maar zeker niet tot 100%, net zomin als je echt 100% kan voorkomen dat je verkouden wordt door je altijd warm aan te kleden, nooit te drinken en vroeg naar bed te gaan.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:54:20 #39
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40575221
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:07 schreef Natalie het volgende:

Verkoudheid is een snotneus hebben en da's na een weekje weer weg.
Ik ben inmiddels met de 8e dag bezig
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_40580181
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ros even een paar goede borrels whiskey naar binnen en dan lekker slapie doen...doet bij mij wonderen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:44:21 #41
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40580863
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef wonko het volgende:

[..]

Ros even een paar goede borrels whiskey naar binnen en dan lekker slapie doen...doet bij mij wonderen.
Al mijn stoombaden hebben nog geen succes gehad, dus ik kan het allicht met alcohol proberen. Zou rosé ook werken? Ik ben niet zo dol op whiskey
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_40581342
mensen die zeuren over een koudje
pi_40581580
mijndochters is al sinds woensdag ziekjes en snapte er niks van, maar is dus niet de enige
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:14:10 #44
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40581875
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Gemiddeld

Overigens kan het wel behoorljk lastig zijn. Beterschap!
(Un)masking for the greater good.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:45:42 #45
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_40582909
kinkhoest is ook weer volop aanwezig in nederlnd, dus als je je longen yuit je lijf hoest is het toch verstandig om naar de huisarts te gaan...
speedfrfeas45kkssj
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:08:35 #46
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40583823
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:56 schreef Dirktator het volgende:
Ga rukken!
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:09:51 #47
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_40583870
<-- hier nog zo een...

BIj komt het doordat ik op kamp ging met dertig kindertjes die allemaal hun eigen ziektekiempjes meenamen... Gezwellig!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')