zeker waar. Maar zeker bij lastige namen, kan ik me voorstellen dat het dan wat lastig word. Maar ok, no offence tegen degene die de punten krijgt, meer gewoon even in het algemeen....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat mag de vraagsteller nog altijd zelf beslissen.
Dat laatste argument is natuurlijk onzin.
theSummoner +1quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:21 schreef theSummoner het volgende:
Wilhelm II
ja hoor en heer van Frankfurt, en nog een rijtje addelijke titels waar je u tegen zegt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:27 schreef AntonDingeman het volgende:
hmmm de Duitse keizer was toen ook automatisch koning over Pruisen natuurlijk
dat was toch Wilhelm II die in Doorn is overleden? Of ben ik nu aan het falen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:28 schreef theSummoner het volgende:
Maar de laatste keizer van het duitse rijk was toch Wilhelm III die gevlucht is naar Nederland? of was dat II?
spannend.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:30 schreef theSummoner het volgende:
Je zal wel gelijk hebben...even denken over een nieuw vraag hoor.
ik ging toch twijfelen, maar Wilhelm II is toch correct, dus een terecht punt voot jou!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:30 schreef theSummoner het volgende:
Je zal wel gelijk hebben...even denken over een nieuw vraag hoor.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe nog maar een Eisbärenvraag...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |