volgende vraag....quote:
twee vallen officieel buiten de serie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ehm.... Goedemorgen. En een opmerking: Er zijn 22 JB-films en nummertje 23 komt binnenkort uit.
Tevens tvp.
Gedeeltelijk juist. Er zijn 20 'officiële' films en twee 'onofficiële'.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ehm.... Goedemorgen. En een opmerking: Er zijn 22 JB-films en nummertje 23 komt binnenkort uit.
Tevens tvp.
En je geeft dan aan dat je wát wil?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
TerugVindPost
Op volgorde svpquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:09 schreef AntonDingeman het volgende:
Chiraq, Mitterand, De Gaulle ... eeh. ...
Dit topic terugvinden in MyAT.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En je geeft dan aan dat je wát wil?
Dat kan toch ook zonder erin te postenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dit topic terugvinden in MyAT.
Slaveloos was de eerste die die kerel's naam goed spelde dus het punt gaat naar hemquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef slaveloos het volgende:
De Gaulle
Pompidou ??
giscard déstaing
mitterand
chirac
5 jaar toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:16 schreef theSummoner het volgende:
Wel knap, vijf presidenten in 48 jaar. Maarja, gaat ook sneller als je ze voor 7 jaar kiest.
Nope 7 sinds de Gaulle's grondwetsherziening. Chirac (of het parlement, da weet ik nie) heeft het voor de komende termijn weer veranderd in vijf jaar.quote:
Dat mag de vraagsteller nog altijd zelf beslissen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:17 schreef vanKampen het volgende:
sinds wanneer letten we op spelling
daa ris een hele discussie over geweest een paar topics geleden, dat dat niet gedaan zou worden.
Dat motiveerd namelijk tot "opzoeken" om te kijken hoe je het spelt
Oke, wist ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nope 7 sinds de Gaulle's grondwetsherziening. Chirac (of het parlement, da weet ik nie) heeft het voor de komende termijn weer veranderd in vijf jaar.
graag gedaan. ik wacht de volgende keer wel. Kan ik mooi punten scorenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef slaveloos het volgende:
met dank aan dr. Aart voor t noemen van pompidou....
Ik let niet strikt op spelling, maar:quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:17 schreef vanKampen het volgende:
sinds wanneer letten we op spelling
daa ris een hele discussie over geweest een paar topics geleden, dat dat niet gedaan zou worden.
Dat motiveerd namelijk tot "opzoeken" om te kijken hoe je het spelt
vond ik niet goed genoeg.quote:Estain (zoiets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |