In directe zin, sure, maar waarom hadden die koning en koningin dat geld niet in 1485 en wel in 1492?quote:
Veroveringsgoud van een ander land?quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
In directe zin, sure, maar waarom hadden die koning en koningin dat geld niet in 1485 en wel in 1492?
Daar moet je geluk mee hebben, maar die vragen vallen best meequote:Op maandag 7 augustus 2006 04:42 schreef marcito het volgende:
Voor WM moet je ook snel zijn voor de vliegensvlugge vraagMaar ja jullie zijn al rap zat in dit forum met F5-en en de snelle reacties op elkaar.
Heel warm...quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veroveringsgoud van een ander land?
Eisbär moe van 't F5-en:quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg sneu
Misschien dat wij een AKQ-Mascotte-Eisbär kunnen maken?
Heeeeeeeeeeeeeel warm....quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:47 schreef marcito het volgende:
In Andalucia ben ik dus niet geweest, morgen dus 2 weken lang. Ja dan kan ik het zeker zeggen hoop ik haha
Ga doorquote:Op maandag 7 augustus 2006 04:49 schreef marcito het volgende:
Andalucia hoorde toen nog niet bij spanje???
Geweldige foto!quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eisbär moe van 't F5-en:
[afbeelding]
Marcito, zou je het even goed voor mij kunnen formuleren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:49 schreef marcito het volgende:
Andalucia hoorde toen nog niet bij spanje???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |