harry is de schrik van elke cowboy man kom op. briljant tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou mega blubber power poep en harry de hengst waren al minder.....![]()
ja maar toen wezen ze?quote:
dat nummer zit soms nog in mijn hoofdquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
harry is de schrik van elke cowboy man kom op. briljant toch![]()
harry is echt vliegens vlug, niemand zit echt lang op zijn rugquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat nummer zit soms nog in mijn hoofd![]()
zie je wel. het is gewoon briljant.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat nummer zit soms nog in mijn hoofd![]()
Playbacken ze datquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNk2GsQy8nE
Er is visite visite, wat zullen we genieten
zaterdag en zondag was cartoon express met annikoquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was telekids nou altijd op zaterdag of op zondag?
harry, harry de hengst. yehaquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
harry is echt vliegens vlug, niemand zit echt lang op zijn rug
ohja. dat was een partij pauperbagger zeg op zondagquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zaterdag en zondag was cartoon express met anniko
uhuh correcto mundoquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zaterdag en zondag was cartoon express met anniko
nou ze hadden wel leuke tekenfilms zoals Pinky & the Brain.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ohja. dat was een partij pauperbagger zeg op zondag![]()
Zaterdag. Mijn favo programma was Scooby-Doo. Dan lieten ze aan het eind een beeld zien waar een stuk uit was geknipt. En als je wist wat 'het was kon je mooi prijzen winnen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was telekids nou altijd op zaterdag of op zondag?
http://www.youtube.com/watch?v=jSa9WNP4Wiwquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nou ze hadden wel leuke tekenfilms zoals Pinky & the Brain.
haha idd. Maar om nu zo vroeg op te staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zaterdagochtend om 8 uur opstaan om telekids te kijken. dat waren nog eens tijden![]()
je hebt 'm gelukkig nu wel doorquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh je vervangt zag door zat?
en ja idd mailing was expres zo![]()
zelfs niet als er een aardbeving is. laat me slapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef PsyCha het volgende:
[..]
haha idd. Maar om nu zo vroeg op te staan![]()
Narfquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jSa9WNP4Wiw
quote:
Ik keek altijd DJ Cat met Linda de Mol op Sky (ja schatjes ...zou oud ben ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zaterdagochtend om 8 uur opstaan om telekids te kijken. dat waren nog eens tijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |