Waarom wil jij delen dat je het lekker belangrijk vindt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:58 schreef calvobbes het volgende:
En waarom wil je perse met anderen delen dat jij die serie boycot?
Lekker belangrijk zeg
Omdat dat mijn persoonlijke visie is op de vraag die ik stelquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:01 schreef seto het volgende:
Waarom wil jij delen dat je het lekker belangrijk vindt?
Dat was dus ook al wat mij opviel toen ze in d'r appartement tegen de muur leundequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef T3rr0r het volgende:
Die chick heeft wel lekkere dikke tetten!
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Rekkie het volgende:
Boeie, dan kijk je niet....
Dat gezeik altijd op tv-programma's als ze toevallig weer een serie kut vinden...
Godverdomme tig andere zender..... take a pick
hehehe mij ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef Kazu het volgende:
[..]
Dat was dus ook al wat mij opviel toen ze in d'r appartement tegen de muur leunde
Bedankt voor de info, hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef wobbel het volgende:
Welke idioot heeft er ooit zo'n slap aftreksel van CSI bedacht? Die promotie/teaser commercials van Bones krijgen het nu al voor elkaar dat ik die hele serie vanaf nu af aan boycot...
Ik heb niet eens gekeken, zo slecht waren de teasers op RTL zelfsquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, hoor.
Gewoon niet kijken was zeker geen optie? Ga je nou topics openen voor alle programma's die je niet gaat kijken? Zal nog druk worden in KLB. Qua topictitels, dan, want succesvol zal het allemaal niet worden.
V.
Dat begreep ik al uit je OP.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:56 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken, zo slecht waren de teasers op RTL zelfs![]()
Ik denk er precíes zo over als jij. Alleen teasers gezien, en ik denk ook nu al dat het een kutserie is, met dat clichématige "Don't call me Bones!" (zijn dat soort regelmatig terugkerende one-liners niet heel erg jaren '80?)quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:56 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken, zo slecht waren de teasers op RTL zelfs
Waarom ga je er dan nu nog over lopen miepenquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:56 schreef wobbel het volgende:
Ik heb niet eens gekeken, zo slecht waren de teasers op RTL zelfs
Nou precies! Dat zeiden m'n vriend en ik gisteren ook al tegen elkaar. Ze gooien je zo ontzettend dood met dat reclamefilmpje voor die serie dat je eigenlijk al niet eens meer wíl kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef wobbel het volgende:
Welke idioot heeft er ooit zo'n slap aftreksel van CSI bedacht? Die promotie/teaser commercials van Bones krijgen het nu al voor elkaar dat ik die hele serie vanaf nu af aan boycot...
Ehmm.. Is de klaagbaak daar niet voor dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Rekkie het volgende:
Boeie, dan kijk je niet....
Dat gezeik altijd op tv-programma's als ze toevallig weer een serie kut vinden...
Godverdomme tig andere zender..... take a pick
Klagen over dingen die je niet hebt gezien? Prima dan zal ik ook eens even een paar duizend topics openen over programmas, mensen, bezienswaardigheden die ik niet heb gezien, waarover ik wil klagenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ehmm.. Is de klaagbaak daar niet voor dan?
wat een graf serie..quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef wobbel het volgende:
Wat nou 'klagen over iets wat je niet hebt gezien'? De TS heeft het reclamefilmpje gezien en klaagt erover.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:32 schreef Rekkie het volgende:
Klagen over iets wat je niet hebt gezien?
Alsof je daar je conclusies uit kan trekken, ik vond de teaser van Hostel ook helemaal geweldig, en toen zag ik de film en toen vond ik m zwaar kutquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat nou 'klagen over iets wat je niet hebt gezien'? De TS heeft het reclamefilmpje gezien en klaagt erover.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat nou 'klagen over iets wat je niet hebt gezien'? De TS heeft het reclamefilmpje gezien en klaagt erover.
Boycotten...mwah. Ik kijk in ieder geval niet meer, is idd een zéér slap aftreksel van CSI. B-seriequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef wobbel het volgende:
Heb je dat reclamefilmpje zelf ook voorbij zien komen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Laat je dan ook de topics open waarin ik klaag over films, series etc waar ik enkele minuten van heb gezien?
Ik zal em niet sluiten. Deal?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Laat je dan ook de topics open waarin ik klaag over films, series etc waar ik enkele minuten van heb gezien?
Kun je ook niet, maar als het reclamefilmpje je al het idee geeft dat het bagger is, dan doen ze toch iets verkeerd in dat filmpje. Denk je niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:04 schreef Elys het volgende:
[..]
Alsof je daar je conclusies uit kan trekken, ik vond de teaser van Hostel ook helemaal geweldig, en toen zag ik de film en toen vond ik m zwaar kut
Nee man, die serie met die gozert die zijn geheugen kwijt is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:59 schreef wobbel het volgende:
doe mij maar herhalingen...die zijn zelfs nog beter!!! Kom mensen, allemaal de Zevensprong weer gaan kijken
Idd, leuke acteur, maar hij blijft gewoon Angel voor mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:31 schreef Natalie het volgende:
Het enige positieve vond ik David Boreanaz
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd, leuke acteur, maar hij blijft gewoon Angel voor mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |