Met liefde opnemen in je kamerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
TIK-week is weer begonnen. Ik kwam vanochtend al twee meisjes in de flat tegen die zichzelf in alle onervarenheid hadden buitengesloten![]()
Ruimte en matrassen genoeg. Maar breezahs bij mijn platencollectie? Nimmer!quote:
zo mag ik het horenquote:
Ah, woonachtig in de Blaak?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:28 schreef Ace1 het volgende:
Zo dan:
[[url=http://img140.imagevenue.com/loc371/th_03971_tilburg_1_371lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef BigBear het volgende:
[..]
Ah, woonachtig in de Blaak?
volgens mij is het gewoon mogelijk om tijdens de kroegentocht van de TIK-week binnen te komen in de kroegen![]()
Uiteraard. Als het keihard staat te regenen zal het binnen echter wat drukker zijn dan op straat. In sommige kroegen gaat het wel passen en meten worden denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef BigBear het volgende:
volgens mij is het gewoon mogelijk om tijdens de kroegentocht van de TIK-week binnen te komen in de kroegen![]()
Yup, Blaak-West.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef BigBear het volgende:
[..]
Ah, woonachtig in de Blaak?
Ah, dus de komende 3 jaar is het een zeer gezellig centrumquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef Chielus het volgende:
d'n tering, denk je dat de rust eindelijk terug is gekomen na de kermis enzo, gaan ze het hele centrum nu al weer opbreken voor de City-ring. Komende 3 jaar weer lekker omrijden, moeilijke routes uitzoeken etc. (tis wat in t centrum wonen...)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:19 schreef MrGoedhart het volgende:
een super trotse Tilbo melt zich, ik woon ook gewoon in het centrum, op de kruising tussen de Hart van Brabantlaan en Ringbaan west.
In die lange betonnen paal?? Of kijk je daar op uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:19 schreef MrGoedhart het volgende:
een super trotse Tilbo melt zich, ik woon ook gewoon in het centrum, op de kruising tussen de Hart van Brabantlaan en Ringbaan west.
Er zijn er nog veel meer, maar die posten niet in deze topicreeks.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Kindervriend het volgende:
Jezus Christus wat een hoop Tilburgers hier eigenlijk!
Keertje gangbang organiseren? Of gewoon een pilske vatten... mag ook hoor.
Ik stel voor dat we elkander treffen in De Nacht, komende zaterdag, vanaf een uur of 4.00.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel meer, maar die posten niet in deze topicreeks.
Pils = prima
Hmm, ook een idee ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik stel voor dat we in een week waarin goed weer is voorspeld een avond uitkiezen en met z'n allen in de Universiteitstuin of het uiteinde van de Warande te gaan hangen. Ieder neemt wat te vreten of een kratje bier mee.
De Nacht klinkt aantrekkelijk, maar daar kunnen we aan het eind vd avond altijd nog naartoe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |