In amsterdam heb je er wel een paarquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef joris120 het volgende:
Als we het toch over Turken hebben. Weet iemand een Turkse winkel waar ze waterpijpen verkopen in Tilburg?
In de Enschotsestraat zit een Turkse winkel waar waterpijpen voor het raam staan, waarschijnlijk verkopen ze ze ook dus...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef joris120 het volgende:
Als we het toch over Turken hebben. Weet iemand een Turkse winkel waar ze waterpijpen verkopen in Tilburg?
Ik ken het waarschijnlijk welquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Lienekepieneke het volgende:
OMGEVING Den Bosch, kutdorp in de buurt dat toch niemand kent
Wie is Nikki?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
de bios in de heuvelpoort...
ben jij trouwens een broertje van Nikki? ofzo?
nee nikki is een meisjequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:47 schreef toma het volgende:
[..]
Wie is Nikki?
Studeert hij soms iets van informatica ? Das een jongen die ik via via ken, heet toevallig ook Nikki.
Jè dès woar,maar vulgens men goat t flink zeiken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:38 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hedde wellès zo tegen de avond hè!
Zullen we een wet t-shirt contest doen!?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Jè dès woar,maar vulgens men goat t flink zeiken.
Hmm, welk pand is datquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef mousemicky het volgende:
Mousemicky meldt zich... kaartje aanpassen in ingewikkeld... kan iemand mij in de hoek Enschotsestraat/ Ringbaan Oost plakken?
[..]
In de Enschotsestraat zit een Turkse winkel waar waterpijpen voor het raam staan, waarschijnlijk verkopen ze ze ook dus...
Lijkt me wel als ik er met rond de 150 voorbij rijd en de flitser staat erquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef toma het volgende:
ben je gepakt dan ?
Je zegt dat je daar 150 kunt rijden, je zei niet dat je dat ook hebt gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Lijkt me wel als ik er met rond de 150 voorbij rijd en de flitser staat er![]()
2 keer wezen kijken. één keer op de st josephstraat (jouw flat?). bleek niks, kamer zat op de begane grond, was donker, klein (16m2 my ass) en te duur. daarbij had ik gerekend op meer dan 3 mensen op de afdelingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Whehe.
Hoeveel kijkavonden heb je al gehad... Vertel eens wat meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |