Oeh, dan zijn ze inderdaad stukken toffer!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Eh ja die hadden stadsrechten in 1207 ach tsja tis maar een voorbeeld
Ik zou er trots op zijn mennekequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op homosexuele handelingen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:09 schreef salutem het volgende:
[..]
Zo stoere vent waar en wanneer mag ik jou eens in je bek schijten ?
plassex dan ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op homosexuele handelingen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef toma het volgende:
Nog mensen die een seizoenskaart hebben van Willem2 voor komend seizoen ?
Maar stromend water nog niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef salutem het volgende:
[..]
jup... werk in het centrumquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:03 schreef toma het volgende:
Dat is in het centrum Moche ?
waar textiel werd gebleekt met zeik hmmm fijne nieuwe zeikbroekquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef toma het volgende:
[..]
Wat dacht je van die textiel fabrieken![]()
![]()
Hadden ze jou in die tijd maar, zeikerd!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef salutem het volgende:
[..]
waar textiel werd gebleekt met zeik hmmm fijne nieuwe zeikbroek
Soms, heeeel soms, komen er wijze woorden uit Bredaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hadden ze jou in die tijd maar, zeikerd!
Tilburg is een betere stad dan Amersfoort gewoon omdat jij er woont.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef salutem het volgende:
[..]
waar textiel werd gebleekt met zeik hmmm fijne nieuwe zeikbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |