Idd, ik denk dat Henkjan Smits reuze gaat meevallenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Nou na vorige week een lul in slowmotion nu een drol in slowmotion. Ik geniet
Nee idd, het is snel en oppervlakkig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ze gaan niet door over de schrijver. Het duurde wel lang maar eindelijk zijn we bij zijn Fetish
Z'n zoon heeft lol in oorlogquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
Mijn god zijn zoon heet Moos
Dochtertje Sam waarschijnlijk
het wachten is nog op : toen ik zo oud was als jij..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het absurd dat ze na tien minuten al praten over zijn "drama" Man lighten up.
Oh nu Stiefbeen en zoon. Kan ie pochen met z'n arme arbeidsverleden.
het heeft bij de meesten best een grote rol gespeeldquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef -skippybal- het volgende:
Blablabla. Kunnen Joden niet eens één gesprek houden zonder dat ze gelijk met de holocaust komen aanzetten??
![]()
Een beetje?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:05 schreef One_of_the_few het volgende:
hij heeft een beetje een zelfingenomenheid over zich.
De presentator begon erover...quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef -skippybal- het volgende:
Blablabla. Kunnen Joden niet eens één gesprek houden zonder dat ze gelijk met de holocaust komen aanzetten??
![]()
Dat kunnen Joden heel goed. LdW blijkbaar wat minder.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef -skippybal- het volgende:
![]()
Of: ons volk heeft zoveel meegemaakt, daar heb jij geen weet vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het wachten is nog op : toen ik zo oud was als jij..
Zn hele ouvre is er op gebaseerd, hij schrijft elk boek weer opnieuw.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Je zoon Moos noemen en het dan jammer vinden dat ie zich een historisch besef ontwikkeld?![]()
Give them a break, zegquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef -skippybal- het volgende:
![]()
De Romersquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:21 schreef Aoristus het volgende:
De vent was Baantjer
Triestquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:22 schreef snellejelle het volgende:
da's amper brabants te noemen wat hij praat
sorry, ik ben slecht op de hoogte van shownieuws. Ik bedoelde die onderuitgezakte kerel met die gigantische gok, die ziekenfondsbril en dat vissershoedje, hier was het nog een jonge god die helaas te weinig schroot heeft opgehaaldquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De RomersNu Katja er met een is getrrouwd kan deze Clan nog decennia voort in Hilvsersum.
Ja, zn kleinszoon is deze week getrouwd met Katja Schuurmanquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
sorry, ik ben slecht op de hoogte van shownieuws. Ik bedoelde die onderuitgezakte kerel met die gigantische gok, die ziekenfondsbril en dat vissershoedje, hier was het nog een jonge god die helaas te weinig schroot heeft opgehaald
denk dat het te maken heeft met de lange film..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:23 schreef k_man het volgende:
Het duurt vanaaf maar twee uur?
Is dat afgestemd op de interessantheid van de gast?
Leon de WInter leeft bij de gratie van de holocoust.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Give them a break, zeg![]()
Als je je hele familie er door hebt verloren en er wordt naar je jeugd gevraagd.................... wat moet ie dan doen?
Kneus
Wat maakt dat nou uit, tis niet of er in de nacht iets is geprogrammeerd op Ned3quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
denk dat het te maken heeft met de lange film..
Op het laatst waren die 2 geestverwanten, moet je na gaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:26 schreef SunChaser het volgende:
Leefde Theo nog maar, die wist Leon de Winter altijd goed te verwoorden.
Iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:29 schreef SlagerKorrel het volgende:
Joris kan geen bruggetjes maken.
Da's niet erg, maar probeer het dan ook niet de hele tijd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |