The Browning Versionquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef tong80 het volgende:
Wat is het voor een film die hij heeft uitgezocht ?
Pardonquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:30 schreef shmoopy het volgende:
Het is wel erg kort, 2 uurtjes vanavond.
Yep. Wel een aardig dramna. over een uitgebluste professor die zowel het contact met zn studenten als met zn vrouw is kwijtgeraakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik weet dat ie die film heeft gekozen. Maar heeft iemand hem ooit gezien ?
De prsentator zal wel iets gezegd hebben waardoor Leon hem meteen een intisemiet vond. Issie opgestapt ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:30 schreef shmoopy het volgende:
Het is rechtstreeksquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De prsentator zal wel iets gezegd hebben waardoor Leon hem meteen een intisemiet vond. Issie opgestapt ofzo.
Da's korter dan gebruikelijk, doorgaans duurt het tot rond 12 uur en dan komt de gekozen film.quote:
Het begon toen idd om 19.00 uur de meesten kozen dan in het begin fragmenten uit hun jeugd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's korter dan gebruikelijk, doorgaans duurt het tot rond 12 uur en dan komt de gekozen film.
En al helemaal korter dan hoe het ooit begon, toen was het om 7 of 8 uur aanschuiven tot zeker na middernacht.
Waar haal je dat vandaan? Overal waar ik kijk is het gewoon van 20.35 - 23.35, drie uur dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:30 schreef shmoopy het volgende:
De VPRO-gids dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:33 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Overal waar ik kijk is het gewoon van 20.35 - 23.35, drie uur dus.
Zal ik een ingezonden brief sturen ? Die zijn altijd hilarischquote:
O ja!quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik een ingezonden brief sturen ? Die zijn altijd hilarisch
Ik moet het zien. Van te voren interissante gasten hoeven dat niet te zijn. dijkgraaf was vorig jaar de leukste, van te voren had niet ieereen dat gedacht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:42 schreef shmoopy het volgende:
Ah, nou mooi.
Nou ja, mooi, 3 uur Leon de Winter...?
*Meldt*quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:38 schreef DeSiever het volgende:
Waar zijn de Blof-afzeikers?
Bos twijfelt nog wie hij goed vindt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Aoristus het volgende:
Goh, verbazingwekkend, Balkenende is dol op Blöf.. dit land gaat naar de kloten!
'Hier moet je je aan overgeven'quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:50 schreef DeSiever het volgende:
Wat zouden de 'snobs' hier van vinden die 'massaal' kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |