Nee, dat wil ik dan ook weer ECHT niet.quote:
Die jij noemt hoeft ook niet.Maar ik vind echt dat een kijker zich moet kunnen herkennen in de fragmenten. Dat is de opzet.Aan de hand van TV fragmeneten iemand leren ontdekken. Niet een klompendans die niemand iets zegt en niks zegt over de gast.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik dan ook weer ECHT niet.
GEEN Mies Bouwman, GEEN Grote TV-shows, GEEN Toon Hermans, daar knap ik ontzettend op af.
heeft deze gast een goed of een slecht sexleven, denk je?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Kan wel zijn maar zelf-interpretatie wil ik wel door een iets intelligentere man opgelegd krijgen. Dit was babbelende nono.
Maar alle filmpjes waren de keuze van de gast. Allemaal cliche jaren zestig en alles onder het mom van kunst. Je kunt de presentator bar weinig verwijten denk ik zo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Wat ik zeer goed van deze gast vond, is dat hij geen conclusie of mening heeft over situaties, hij beschouwt elke situatie op zichzelf staand. Dat kun je van de presentator niet zeggen, die grijpt om de haverklap terug op vaste clichés en algemeen geaccepteerde waarden.
Hij heeft een kleine lul. Dat kan niet anders.Het is ook een hoerenloper en een promisque persoon.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
heeft deze gast een goed of een slecht sexleven, denk je?
Dat was Air van Bach.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef Slachtkalf het volgende:
even vraagje: wat is dat toch voor een vioolmuziek? in welke film zat dat toch?
Hij is homo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine lul. Dat kan niet anders.Het is ook een hoerenloper en een promisque persoon.
Nee, de kijker hoeft zich niet te herkennen, de gast moet zich herkennen. Ik zie liever dingen die ik anders nooit gezien zou hebben (zoals die Niemeyer). Natuurlijk is het ook wel eens zwaar kut, maar ik leer iemand echt niet kennen als hij/ zij graag nog een keer de landing op de maan wil zien, want dat is vóór hem/haar ook al 10 gevraagd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die jij noemt hoeft ook niet.Maar ik vind echt dat een kijker zich moet kunnen herkennen in de fragmenten. Dat is de opzet.Aan de hand van TV fragmeneten iemand leren ontdekken. Niet een klompendans die niemand iets zegt en niks zegt over de gast.
Dat doe ik wel, want hij was vrij zelfingenomen, zijn gast staat centraal, niet datgene wat de wereld vindt of denkt. Iemand die 25 jaar geen televisie heeft gekeken, of waarschijnlijk sporadisch, kun je niet afrekenen op 90% van de maatschappelijke ontwikkelingen, die kun je alleen maar aanspreken op z'n kwaliteiten. Dat is iets wat de presentator blijkbaar vreemd is. Jammer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar alle filmpjes waren de keuze van de gast. Allemaal cliche jaren zestig en alles onder het mom van kunst. Je kunt de presentator bar weinig verwijten denk ik zo.
Ja en ? Dan kan ik nog gelijk hebben.quote:
Juist en dit valt me dan weer 100% van jou meequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, de kijker hoeft zich niet te herkennen, de gast moet zich herkennen. Ik zie liever dingen die ik anders nooit gezien zou hebben (zoals die Niemeyer). Natuurlijk is het ook wel eens zwaar kut, maar ik leer iemand echt niet kennen als hij/ zij graag nog een keer de landing op de maan wil zien, want dat is vóór hem/haar ook al 10 gevraagd.
Dankquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat was Air van Bach.
Ekseption heeft dat nog gedaan.
(werd hier in de kamer gezegd toen ik vol ongeloof keek omdat meneer wist wat het was)
Komt volgende week wel goed: dan is Leon de Winter er en kunnen ze lekker verbaal op de vuist gaan over het Midden-Oosten. De Winter is die-hard Israël terwijl Luyendijk jarenlang correspondent bij de Palestijnen is geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:39 schreef shmoopy het volgende:
En Joris moet een beetje meer ballen tonen (hoewel ik na vanavond even geen behoefte heb) want hij lijkt het wel te kunnen, maar nog niet te durven.
Hmm, heb ik zo'n slecht image dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Juist en dit valt me dan weer 100% van jou mee
Dat zijn de makkelijke gasten inderdaad, die hebben bewezen weinig weerstand te hebben. De echte ijzervreters hebben we bij wijze van spreken nu gehadquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Komt volgende week wel goed: dan is Leon de Winter er en kunnen ze lekker verbaal op de vuist gaan over het Midden-Oosten. De Winter is die-hard Israël terwijl Luyendijk jarenlang correspondent bij de Palestijnen is geweest.
En de week daarop kan ie proberen Halina Reijn te versieren![]()
Ik heb het niet op die manier gekeken. Door omstandigheden het geheel nogal vluchtig en daarom heb ik bewuster de fragementen gezien. Misschien heb je gelijk hoor maar ik heb voornamelijk de gast aan het woord gezien en niet de presentator. Volgende week wordt het denk ik leuker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, want hij was vrij zelfingenomen, zijn gast staat centraal, niet datgene wat de wereld vindt of denkt. Iemand die 25 jaar geen televisie heeft gekeken, of waarschijnlijk sporadisch, kun je niet afrekenen op 90% van de maatschappelijke ontwikkelingen, die kun je alleen maar aanspreken op z'n kwaliteiten. Dat is iets wat de presentator blijkbaar vreemd is. Jammer.
Met Jeltje van Nieuwenhoven heeft hij overigens weer teveel regie uit handen gegeven, dat is ook niet goed. Waarschijnlijk zijn er maar weinig echt goede zomergastpresentatoren..
nu niet meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hmm, heb ik zo'n slecht image dan?
Het fijne van zomergasten is dan weer dat je het zelf mag beleven omdat het niet in een formule te vangen valt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb het niet op die manier gekeken. Door omstandigheden het geheel nogal vluchtig en daarom heb ik bewuster de fragementen gezien. Misschien heb je gelijk hoor maar ik heb voornamelijk de gast aan het woord gezien en niet de presentator. Volgende week wordt het denk ik leuker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |