abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:29:02 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40557165
Die Werner Herzog-film ga ik, denk ik, nog wel even bekijken.

Verder was dit, na Heleen van Royen de slechtste Zomergasten-aflevering van de afgelopen 20 jaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:29:04 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40557166
Wat ik zeer goed van deze gast vond, is dat hij geen conclusie of mening heeft over situaties, hij beschouwt elke situatie op zichzelf staand. Dat kun je van de presentator niet zeggen, die grijpt om de haverklap terug op vaste clichés en algemeen geaccepteerde waarden.

Ik hoop dat de presentator iets leert van Werner Herzog, dat is iemand die ook schijt heeft aan wat de kijker denkt, als ie maar denkt.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:30:33 #78
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_40557224
even vraagje: wat is dat toch voor een vioolmuziek? in welke film zat dat toch?
Nu met NOG beter webicon!!!!
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 23:30:37 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_40557227
Kan wel zijn maar zelf-interpretatie wil ik wel door een iets intelligentere man opgelegd krijgen. Dit was babbelende nono.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:30:53 #80
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_40557239
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik wil de volgende keer OHJA-Fragmenten

Nee, dat wil ik dan ook weer ECHT niet.

GEEN Mies Bouwman, GEEN Grote TV-shows, GEEN Toon Hermans, daar knap ik ontzettend op af.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 23:32:37 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_40557320
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nee, dat wil ik dan ook weer ECHT niet.

GEEN Mies Bouwman, GEEN Grote TV-shows, GEEN Toon Hermans, daar knap ik ontzettend op af.
Die jij noemt hoeft ook niet.Maar ik vind echt dat een kijker zich moet kunnen herkennen in de fragmenten. Dat is de opzet.Aan de hand van TV fragmeneten iemand leren ontdekken. Niet een klompendans die niemand iets zegt en niks zegt over de gast.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:32:38 #82
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40557321
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Kan wel zijn maar zelf-interpretatie wil ik wel door een iets intelligentere man opgelegd krijgen. Dit was babbelende nono.

heeft deze gast een goed of een slecht sexleven, denk je?
pi_40557329
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Wat ik zeer goed van deze gast vond, is dat hij geen conclusie of mening heeft over situaties, hij beschouwt elke situatie op zichzelf staand. Dat kun je van de presentator niet zeggen, die grijpt om de haverklap terug op vaste clichés en algemeen geaccepteerde waarden.
Maar alle filmpjes waren de keuze van de gast. Allemaal cliche jaren zestig en alles onder het mom van kunst. Je kunt de presentator bar weinig verwijten denk ik zo.
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:33:20 #84
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_40557360
Het is niet echt een gesprek, er is weinig chemie, het lijkt alsof de twee gasten, en met name de interviewer moeten vechten om het gesprek levendig te houden. Zo voelt het een beetje.
pi_40557367
Ik vind het een beter uitzending dan vorige week.
Het probleem met kunst is dat het voor en door kunstenaars is gemaakt. geld niet voor 100%, maar het hele kunstwereldje draait opzich. Als het je niet pakt, dan kan het een heel saaie show worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 23:33:51 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_40557380
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef Aoristus het volgende:

[..]

heeft deze gast een goed of een slecht sexleven, denk je?
Hij heeft een kleine lul. Dat kan niet anders.Het is ook een hoerenloper en een promisque persoon.

pi_40557400
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef Slachtkalf het volgende:
even vraagje: wat is dat toch voor een vioolmuziek? in welke film zat dat toch?
Dat was Air van Bach.
Ekseption heeft dat nog gedaan.
(werd hier in de kamer gezegd toen ik vol ongeloof keek omdat meneer wist wat het was)
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_40557447
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij heeft een kleine lul. Dat kan niet anders.Het is ook een hoerenloper en een promisque persoon.

Hij is homo.
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:35:41 #89
11923 I.R.Baboon
pi_40557451
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die jij noemt hoeft ook niet.Maar ik vind echt dat een kijker zich moet kunnen herkennen in de fragmenten. Dat is de opzet.Aan de hand van TV fragmeneten iemand leren ontdekken. Niet een klompendans die niemand iets zegt en niks zegt over de gast.

Nee, de kijker hoeft zich niet te herkennen, de gast moet zich herkennen. Ik zie liever dingen die ik anders nooit gezien zou hebben (zoals die Niemeyer). Natuurlijk is het ook wel eens zwaar kut, maar ik leer iemand echt niet kennen als hij/ zij graag nog een keer de landing op de maan wil zien, want dat is vóór hem/haar ook al 10 gevraagd.
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:35:52 #90
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40557460
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar alle filmpjes waren de keuze van de gast. Allemaal cliche jaren zestig en alles onder het mom van kunst. Je kunt de presentator bar weinig verwijten denk ik zo.
Dat doe ik wel, want hij was vrij zelfingenomen, zijn gast staat centraal, niet datgene wat de wereld vindt of denkt. Iemand die 25 jaar geen televisie heeft gekeken, of waarschijnlijk sporadisch, kun je niet afrekenen op 90% van de maatschappelijke ontwikkelingen, die kun je alleen maar aanspreken op z'n kwaliteiten. Dat is iets wat de presentator blijkbaar vreemd is. Jammer.
Met Jeltje van Nieuwenhoven heeft hij overigens weer teveel regie uit handen gegeven, dat is ook niet goed. Waarschijnlijk zijn er maar weinig echt goede zomergastpresentatoren..
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 23:36:11 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_40557474
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hij is homo.
Ja en ? Dan kan ik nog gelijk hebben.

zondag 6 augustus 2006 @ 23:38:03 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40557542
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nee, de kijker hoeft zich niet te herkennen, de gast moet zich herkennen. Ik zie liever dingen die ik anders nooit gezien zou hebben (zoals die Niemeyer). Natuurlijk is het ook wel eens zwaar kut, maar ik leer iemand echt niet kennen als hij/ zij graag nog een keer de landing op de maan wil zien, want dat is vóór hem/haar ook al 10 gevraagd.
Juist en dit valt me dan weer 100% van jou mee
pi_40557586
Maar goed, conclusie: deze uitzending hadden we ook schriftelijk af kunnen handelen.
Liever zelfs.

En Joris moet een beetje meer ballen tonen (hoewel ik na vanavond even geen behoefte heb) want hij lijkt het wel te kunnen, maar nog niet te durven.
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:40:51 #94
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_40557641
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat was Air van Bach.
Ekseption heeft dat nog gedaan.
(werd hier in de kamer gezegd toen ik vol ongeloof keek omdat meneer wist wat het was)
Dank
pi_40557695
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:39 schreef shmoopy het volgende:

En Joris moet een beetje meer ballen tonen (hoewel ik na vanavond even geen behoefte heb) want hij lijkt het wel te kunnen, maar nog niet te durven.
Komt volgende week wel goed: dan is Leon de Winter er en kunnen ze lekker verbaal op de vuist gaan over het Midden-Oosten. De Winter is die-hard Israël terwijl Luyendijk jarenlang correspondent bij de Palestijnen is geweest.

En de week daarop kan ie proberen Halina Reijn te versieren
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:42:43 #96
11923 I.R.Baboon
pi_40557712
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Juist en dit valt me dan weer 100% van jou mee
Hmm, heb ik zo'n slecht image dan?
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:43:28 #97
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40557736
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Komt volgende week wel goed: dan is Leon de Winter er en kunnen ze lekker verbaal op de vuist gaan over het Midden-Oosten. De Winter is die-hard Israël terwijl Luyendijk jarenlang correspondent bij de Palestijnen is geweest.

En de week daarop kan ie proberen Halina Reijn te versieren
Dat zijn de makkelijke gasten inderdaad, die hebben bewezen weinig weerstand te hebben. De echte ijzervreters hebben we bij wijze van spreken nu gehad
pi_40557739
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat doe ik wel, want hij was vrij zelfingenomen, zijn gast staat centraal, niet datgene wat de wereld vindt of denkt. Iemand die 25 jaar geen televisie heeft gekeken, of waarschijnlijk sporadisch, kun je niet afrekenen op 90% van de maatschappelijke ontwikkelingen, die kun je alleen maar aanspreken op z'n kwaliteiten. Dat is iets wat de presentator blijkbaar vreemd is. Jammer.
Met Jeltje van Nieuwenhoven heeft hij overigens weer teveel regie uit handen gegeven, dat is ook niet goed. Waarschijnlijk zijn er maar weinig echt goede zomergastpresentatoren..
Ik heb het niet op die manier gekeken. Door omstandigheden het geheel nogal vluchtig en daarom heb ik bewuster de fragementen gezien. Misschien heb je gelijk hoor maar ik heb voornamelijk de gast aan het woord gezien en niet de presentator. Volgende week wordt het denk ik leuker. .
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:44:59 #99
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40557789
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Hmm, heb ik zo'n slecht image dan?
nu niet meer
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:47:36 #100
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40557861
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb het niet op die manier gekeken. Door omstandigheden het geheel nogal vluchtig en daarom heb ik bewuster de fragementen gezien. Misschien heb je gelijk hoor maar ik heb voornamelijk de gast aan het woord gezien en niet de presentator. Volgende week wordt het denk ik leuker. .
Het fijne van zomergasten is dan weer dat je het zelf mag beleven omdat het niet in een formule te vangen valt.

De beste gast vond ik nog die bioloog van vorig jaar of het jaar daarvoor, met z'n omtrekkende bewegingen. Aanvankelijk dacht ik dat het een heel saai en grijs persoon zou zijn, maar het bleek voor mij de beste gast te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')