En toch zou ik graag Matthijs van Nieuwkerk op die plek willen zien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Joris is stukken relaxter dan vorige week.
ik wil hem wel es zien op de plaats van die banaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:39 schreef maril het volgende:
[..]
En toch zou ik graag Matthijs van Nieuwkerk op die plek willen zien.
Ik vind Joris wel relaxt, gunt zijn gast wat te zeggen. Wat me bij Mathijs van Nieuwkerk opvalt bij DWDD is dat hij perse zijn antwoorden wil horen op zijn vragen. Hij kan goede vragen stellen, maar is mij te nadrukkelijk voor zo programma. joris zou wel wat passie voller zijn vragen mogen stellen, meer beleving tonen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ie het even zei.quote:
Inderdaad hij wuift alles met een zelfingenomen lach weg. Zo van begrijp je het niet ? Heb je pech gehad want wat ik doe is juist.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:47 schreef keeper het volgende:
Nondeju, die gast van vandaag heeft werkelijk niets te melden.
Mjah, hij blijft wel erg oppervlakkig ook. En lekker principieel. Wel lekker makkelijk de Nazi's en Albert Speer veroordelen, maar ondertussen zeggen dat hij in China best aan de slag zou gaan, want "iedereen doet het nu al"quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad hij wuift alles met een zelfingenomen lach weg. Zo van begrijp je het niet ? Heb je pech gehad want wat ik doe is juist.
Daarvoor zit hij toch in dit programma?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:49 schreef maril het volgende:
Het is ook iemand waar je naar moet kijken en niet naar wat hij te melden heeft.
Hij komt redelijk sympathiek over, maar is gewoon niet zo intelligent. Wat wél slim van hem is, is dat hij doet alsof hij alles begrijpt. Maar daar ben je nu eenmaal kunstenaar voor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad hij wuift alles met een zelfingenomen lach weg. Zo van begrijp je het niet ? Heb je pech gehad want wat ik doe is juist.
doe mij maar wilfried de jong. die gaat tenminste tot het bot.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:39 schreef maril het volgende:
[..]
Hey!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey, keeper.
Dat zeg ik. Echt geweldigquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Mooie dingen heeft die Niemeyer in Brazilië ontworpen.![]()
Een beetje hypocriet is ie ook wel. Eerst zegt ie dat ie het kunst alleen leuk vindt als hij het niet begrijpt, en 5 of 10 minuten later verzucht hij dat men in rotterdam (mbt kabouter buttplug) niks van kunst begrijpt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij komt redelijk sympathiek over, maar is gewoon niet zo intelligent. Wat wél slim van hem is, is dat hij doet alsof hij alles begrijpt. Maar daar ben je nu eenmaal kunstenaar voor.
Dat is mode. nu de economie daar zo hard aantrekt is de situatie ineens zo verbeterd dat embargo's worden opgehevenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:51 schreef keeper het volgende:
[..]
Mjah, hij blijft wel erg oppervlakkig ook. En lekker principieel. Wel lekker makkelijk de Nazi's en Albert Speer veroordelen, maar ondertussen zeggen dat hij in China best aan de slag zou gaan, want "iedereen doet het nu al".
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef Aoristus het volgende:
wat zijn architecten toch saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
fantasie zoals in een poëzie, een extra boogje zodat het niet op de M van McDonalds lijkt... en dan die zelfingenomenheid en het publiekstrekken.. ik vind het in de meeste gevallen vrij fantasieloos eigenlijkquote:
Nee! Prachtig juist!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef Aoristus het volgende:
wat zijn architecten toch saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |