CMT is ermee bezig!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou eens iemand een vaste OP moeten maken. Met een plaatje. En icoontjes. En links naar de vorige topics. Zoals het een echt slowchattopic betaamt.
Zijn laatste voorstel was toch best aardig.quote:
Tja das een geweldig idee, iets voor jou?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou eens iemand een vaste OP moeten maken. Met een plaatje. En icoontjes. En links naar de vorige topics. Zoals het een echt slowchattopic betaamt.
Ik vermaak mij kostelijk , daaar gaat het ook om , toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef snellejelle het volgende:
zomergasten is idd niet veel aan MiLalaa, wel heel bijzonder
Ik ben enkel goed in het terugvinden van oude topics, paintshoppen kan ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Tja das een geweldig idee, iets voor jou?
ik ben afgehaakt. Vorig jaar vond ik leuk. Met bv Katja Schuurman, maar vooral met zo'n enorm slimme man, kweet z'n naam niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef maril het volgende:
Ik vermaak mij kostelijk , daaar gaat het ook om , toch?
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritantquote:
wie is jouw favoriet dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritant
Nogmaalsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grootste huppelkut uit de atletiekwereld... rete irritant
quote:
quote:
jammer hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef komrad het volgende:
Milalaa, als ik hapjes heb kom je zo toch niet opeten dus ik denk dat ik de moeite maar niet neem
en je vindt brabant niet leuk
De finales van de atletiek zijn 's avondsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer hoordan flans ik zelf wel wat in elkaar. Maar, het atletiek is vast overdag, dus geen hapjes nodig. Bovendien moet ik steeds tennissen. En dus in vorm blijven.
kijk als je langskomt maak ik natuurlijk iets lekkers, no problem. Maar ja op een of andere manier schat ik die kans niet zo groot inquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer hoordan flans ik zelf wel wat in elkaar. Maar, het atletiek is vast overdag, dus geen hapjes nodig. Bovendien moet ik steeds tennissen. En dus in vorm blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |